Εχθές οι δικοί μου αγόρασαν νέα τηλεόραση μετά από χρόνια και μου ζήτησαν να περάσουμε την εφαρμογή της EON TV στην τηλεόραση, για να μην χρειάζεται να έχουν πολλά τηλεκοντρόλ. Σκέφτομαι και εγώ, πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;
Κατεβάζω την εφαρμογή της EON στην τηλεόραση και μου ζητάει να συνδεθώ από την εφαρμογή του κινητού ή από browser στον λογαριασμό μου και να βάλω έναν κωδικό που μου έδινε η τηλεόραση. Πρέπει να συνδεθείς στο λογαριασμό σου και να κάνεις προσθήκη της τηλεόρασης, για να μπορείς να βλέπεις απευθείας από εκεί. Και ο Γολγοθάς ξεκινά.
Στέλνω στην εξυπηρέτηση και μου λένε πρέπει να φτιάξετε λογαριασμό, θα αναγνωρίσει την συνδρομή από το ΑΦΜ. Φτιάχνω λοιπόν λογαριασμό και όταν κάνω επιβεβαίωση της δημιουργίας από το email, μου λέει μπράβο, κάντε τώρα login. Κατά τη διάρκεια του λογαριασμού όμως δε μου ζήτησε ποτέ username. Βάζω το email σαν username και δε το δέχεται. Επικοινωνώ πάλι με την Nova και μου δίνουν το username, που ήταν της μορφής 1.3639xxxx. Βάζω αυτό για username και το password που είχα επιλέξει. Λάθος κωδικός μου λέει. Εκείνη την ώρα μιλούσα με την υποστήριξη σε chat, μου λέει κάντε επαναφορά κωδικού. Προσπαθώ να κάνω επαναφορά και στο ενδιάμεσο κλείνουν τη συνομιλία στην υποστήριξη. Στο σημείο που πατάς να στείλουν νέο κωδικό για επαναφορά, το σύστημα νεκρό. Δεν έκανε απολύτως τίποτα. 30 λεπτά αργότερα, στο άκυρο, έρχεται ένα SMS με έναν προσωρινό κωδικό. Σκέφτηκα πως θα άργησε απλά να έρθει.
Πηγαίνω στην τηλεόραση, βάζω το username που μου έδωσαν και τον κωδικό που ήρθε με SMS, τίποτα πάλι. Ο κωδικός δεν είναι σωστός. Ανοίγω πάλι το chat γιατί τηλεφωνικά η αναμονή ήταν μεγάλη. Κάνω την επαλήθευση στοιχείων και μετά απλά περίμενα χωρίς να απαντάει κανείς για αρκετή ώρα. Μετά από 45 λεπτά, απαντάει κάποιος και μου είπε ναι to username είναι αυτό, δοκιμάστε πάλι σε λίγο και κλείνει την συνομιλία. 30 λεπτά μετά, ακόμα δεν έκανε login. Κάπου εκεί έπρεπε να φύγω από το πατρικό μου.
Σήμερα, βρήκα λίγο χρόνο και λέω ας κάνω μια δοκιμή πάλι. Προφανώς δεν μπορούσα να συνδεθώ. Επικοινωνώ πάλι με την υποστήριξη. Κάνω επιβεβαίωση και με συνδέουν με το αρμόδιο τμήμα. σχεδόν 40 λεπτά μετά, μου απαντάνε και μου λένε, ξέρετε τι; Η δημιουργία λογαριασμού είναι ημιτελής. Κάτι που σε όλες τις προηγούμενες επικοινωνίες δεν πρόσεξε κανείς. Μου λένε θα διαγράψουμε τον λογαριασμό και δημιουργήστε νέο.
Ξεκινάω λοιπόν την ίδια διαδικασία και δημιουργώ νέο λογαριασμό. Πάλι δεν έχω username όμως. Διαβάζω όλα τα emails και δε βρίσκω κάπου να αναφέρουν για username. Στέλνω ξανά στην υποστήριξη. 45 λεπτά αναμονή αυτή τη φορά, τουλάχιστον είμαι πλέον σε chat μαζί τους από τον υπολογιστή, οπότε όσο περιμένω κάνω παράλληλα δουλειά. Μου απαντάνε και μου λένε ο λογαριασμός είναι μια χαρά. Το username είναι το email σας. Φυσικά αυτό δεν αναφέρεται πουθενά και με δεδομένο πως την πρώτη φορά ο λογαριασμός ήταν για κάποιο άγνωστο λόγο ημιτελής, δε μπορούσα να φανταστώ. Στο ενδιάμεσο είχα κάνει επαναφορά κωδικού, γιατί έτσι μου είχαν πει την προηγούμενη μέρα για να πάρω τα στοιχεία λογαριασμού από την επαναφορά.
Black Friday: Απεριόριστα Data για 7 ημέρες σε όλο το Cosmote What’s UP
Ξανά διαγραφή λογαριασμού λοιπόν και ξανά από την αρχή. Αυτή τη φορά, μία μέρα μετά και αρκετές ώρες συνομιλιών με την υποστήριξη κατάφερα να μπω στον λογαριασμό.
Ακόμα δεν έχω συνδέσει την τηλεόραση, γιατί δεν έχω κουράγιο να ασχοληθώ με το θέμα και ίσως το κάνω το βράδυ. Η πλατφόρμα της Nova για το EON δε μπορεί να κάνει σωστά μια επαναφορά κωδικού, την στιγμή που η εγγραφή στην υπηρεσία είναι απαράδεκτη, χωρίς να δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες. Το σύστημα υπολειτουργεί σε κάτι τόσο απλό όσο η δημιουργία λογαριασμού και η υποστήριξη είναι απλά απαράδεκτη και τρομερά αργή. Και όλα αυτά για μια υπηρεσία που ζητάει αρκετά χρήματα το μήνα για να την παρέχει, έστω και με τις διακοπές που κάνει κάθε τόσο.
Κάπου έχουμε χάσει το μέτρο στην Ελλάδα και πλέον ο καταναλωτής θεωρείται ανόητος που αγοράζει μια υπηρεσία. Δεν πειράζει, θα κάνουν κοινωνικές δράσεις για να φτιάξουν την εικόνα τους, όταν ξεκάθαρα η εξυπηρέτηση πελατών είναι υποστελεχωμένη και χρειάζονται άτομα. Θα πετάξουμε και ένα chatbot για να δίνει απαντήσεις, λες και δε μπορούμε να δούμε τις πληροφορίες στη σελίδα, θα πρέπει να πατάμε νουμεράκια στο τηλέφωνο και να λέμε το πρόβλημά μας σε ένα bot με την ελπίδα πως θα καταλάβει και θα μας συνδέσει στο σωστό τμήμα.
Αυτές ήταν πάνω από τέσσερις ώρες από τη ζωή μου που έφαγα με την EON κανείς δε θα μου δώσει πίσω.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Εγώ πάντως σε 5 λεπτά τα έβαλα όλα με δικού μου username
που ζήτησε username? ΑΦΜ, email και τηλεφωνο ζητάει μονο
Εμείς περιμένουμε μια εβδομάδα για ενεργοποίηση πρόσθετου πακέτου. Σρις καθημερινες τηλεφωνικες οχλησεις, το τμημα εξυπηρέτησης πελατών λεει οτι ειναι ενεργοποιημενο και παραπέμπει στην τεχνική υποστήριξη, που δεν το βλέπει ενεργοποιημένο και ξαναπαραπέμπει στην εξυπηρέτηση πελατών και πάει λέγοντας
Άστα να πάνε τα ίδια και με ένα φίλο δεν είχε username καν βάζει? email τίποτα, επικοινωνία δε βγάζεις εύκολα άκρη.
Προσωπικά έχω COSMOTE Tv και η διαδικασία εκεί πήρε 5 λεπτά.
Οπότε ότι πληρώνεις παίρνεις.