Σύμφωνα με νέα έρευνα, μια από τις πιο κλασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου που διαχρονικά βρίσκαμε σε κάθε αυτοκίνητο, φαίνεται να εκλείπει από τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Μια νέα διαδικτυακή έρευνα αποκαλύπτει πως μόλις το 8% των νέων αυτοκινήτων διαθέτει χειροκίνητο χειρόφρενο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάλυση που πραγματοποίησε η διαδικτυακή πλατφόρμα πωλήσεων αυτοκινήτων CarGurus, μόλις 1 από τα 42 νέα μοντέλα αυτοκινήτων τα οποία κυκλοφόρησαν το τελευταίο χρόνο διαθέτει χειροκίνητο χειρόφρενο, ενώ μόνο το 8% των μοντέλων που βρίσκονται σήμερα στις εκθέσεις διαθέτουν αυτή τη λειτουργία. Το μοναδικό νέο μοντέλο, μάλιστα, που διαθέτει χειροκίνητο χειρόφρενο είναι το ηλεκτρικό Dacia Spring, το πιο αποτελεί το πιο οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη. Αλλά αυτό αποτελεί την εξαίρεση στον χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς σε αυτό το χώρο κυριαρχούν τα ηλεκτρονικά φρένα στάθμευσης. Από τα μοντέλα που εξακολουθούν να διαθέτουν χειροκίνητο χειρόφρενο, το πιο δημοφιλές είναι το Ford Puma, το οποίο ήταν το best-seller αυτοκίνητο της περσινής χρονιάς.
Τεράστια αποκάλυψη για τα δεδομένα των χρηστών του Pokemon Go!
Το χειροκίνητο σύστημα, μάλιστα, είναι φθηνότερο στην επισκευή καθώς σύμφωνα με στοιχεία της MotorEasy, το μέσο κόστος για την επισκευή ενός χειροκίνητου χειρόφρενου είναι περίπου 290 ευρώ, ενώ το κόστος για ένα ηλεκτρονικό φρένο στάθμευσης ξεπερνά τα 950 ευρώ. Η τάση λοιπόν για αντικατάσταση του χειροκίνητου χειρόφρενου από ηλεκτρονικά συστήματα, μας οδηγεί στη μετάβαση σε μία νέα εποχή για την αυτοκίνηση.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.