Με την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης έχει ξεκινήσει η συζήτηση σχετικά με τη σωστή χρήση της σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας μας. Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το περιστατικό που συνέβη σε ένα σχολείο στη Μασαχουσέτη.

Στο σχολείο αυτό λοιπόν, γονείς μήνυσαν την τοπική σχολική τους περιφέρεια, αφού τιμώρησε τον γιο τους επειδή χρησιμοποίησε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης σε μια εργασία ιστορίας. Οι γονείς, Dale και Jennifer Harris ισχυρίζονται ότι το εγχειρίδιο μαθητών του Hingham High School δεν απαγόρευε ρητά τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την ολοκλήρωση των εργασιών και ότι η τιμωρία που επιβλήθηκε στον γιο τους για τη χρήση εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί να επηρεάσει τις πιθανότητές του να μπει στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ και σε άλλα ελίτ σχολεία.

Η αγωγή διερωτάται επίσης εάν η χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την ολοκλήρωση εργασιών θα πρέπει να απαγορεύεται τελείως. Σημειώνει, επίσης, ότι το τμήμα εκπαίδευσης της Μασαχουσέτης δεν έχει εκδώσει κανόνες ή οδηγίες για τα σχολεία σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας.

Το Hingham Public Schools, ωστόσο, ισχυρίζεται ότι το εγχειρίδιο μαθητών του απαγόρευε τη χρήση «μη εξουσιοδοτημένης τεχνολογίας» και «μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή μίμηση της γλώσσας και των σκέψεων άλλου συγγραφέα και την αναπαράστασή τους ως δικής του δουλειάς». Η περιφέρεια αναφερόμενη στην παραπάνω τιμωρία είπε ότι η τιμωρία που επιβλήθηκε στον γιο του Χάρις ήταν «σχετικά επιεικής» και ότι μια αντίθετη απόφαση θα «καλούσε τους δυσαρεστημένους γονείς και μαθητές να αμφισβητήσουν την καθημερινή πειθαρχία, ακόμη και τη βαθμολόγηση των μαθητών, σε πολιτειακά και ομοσπονδιακά δικαστήρια».

Το Oneplus 13 αλλάζει τις οθόνες κινητών όπως τις ξέραμε

Σχεδόν αμέσως μετά την κυκλοφορία του ChatGPT του OpenAI το 2022, τα σχολεία αναγνώρισαν την απειλή από τα δωρεάν και εύκολα προσβάσιμα εργαλεία παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης για την ακαδημαϊκή ακεραιότητα. Ορισμένες περιφέρειες προσπάθησαν να απαγορεύσουν την τεχνολογία εξ ολοκλήρου για φοιτητές. Τα κρατικά εκπαιδευτικά ιδρύματα έχουν αναπτύξει οδηγίες για τις τοπικές περιφέρειες, αλλά σε πολλά μέρη των ΗΠΑ, δεν υπάρχει σαφής συναίνεση σχετικά με το πώς θα πρέπει να επιτρέπεται στους μαθητές να χρησιμοποιούν γενετική τεχνητή νοημοσύνη.

Μια σχετική έρευνα διαπίστωσε ότι οι ιστορικά περιθωριοποιημένοι μαθητές, συμπεριλαμβανομένων των έγχρωμων μαθητών και των μαθητών της αγγλικής γλώσσας, τείνουν να τιμωρούνται δυσανάλογα για παραβίαση των σχολικών κανόνων.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.