Τις προηγούμενες ημέρες μου χάλασε η ηλεκτρική σκούπα του γραφείου και έπρεπε να πάρω μία σκούπα άμεσα για αν μην βγάλει φίδια ο χώρος μου. Βρήκα αυτή που ήθελα στον Κωτσόβολο με άμεση διαθεσιμότητα. Επειδή την βιαζόμουν, έβαλα παράδοση την επόμενη μέρα, την οποία πλήρωσα έξτρα, ώστε να την έχω την Παρασκευή μέχρι το μεσημέρι, ώστε μέσα στο Σαββατοκύριακο να τακτοποιήσω λίγο τον χώρο, για να είναι έτοιμος για δουλειά τη Δευτερά. Βάζω λοιπόν την παραγγελία και παρασκευή περιμένω παραλαβή.
Όμως περίμενα χωρίς τον ξενοδόχο, καθώς ο Κωτσόβολος είχε άλλα πλάνα. Έφτασε Παρασκευή απόγευμα και αποφασίζω να καλέσω στον Κωτσόβολο να δω τι γίνεται. Μου λένε πως η σκούπα μου έχει βγει για παράδοση. Βγαίνω εγώ για κάποιες δουλειές και αφήνω κάποιο άτομο πίσω για να κάνει την παραλαβή. Τελικά η σκούπα δεν ήρθε ποτέ.
Σήμερα το πρωί παίρνω να παραπονεθώ και μου λένε να μην αγχώνομαι γιατί θα την στείλουν άμεσα και θα παραλάβω μέχρι το μεσημέρι. Στις 12:30 λαμβάνω μήνυμα που λέει πως η παραγγελία επέστρεψε στο κατάστημα. Καλώ και πάλι στον Κωτσόβολο. Το άτομο που μίλησα με βάζει στην αναμονή 28 λεπτά. Κλείνω και ξανακαλώ. Απαντάει μια κοπέλα πολύ ευγενική. Με βάζει 5 λεπτά στην αναμονή και μου λέει πως μέσα στις επόμενες ώρες θα είναι στον χώρο μου. Φτάνουμε στις 5:00 το απόγευμα και η παραγγελία δεν έχει έρθει ακόμα.
Καλώ εκ νέου στον Κωτσόβολο και μου λένε πως η παράδοση έχει προγραμματιστεί για την Δευτέρα, που σημαίνει πως καθόμουν σαν ηλίθιος Σαββατιάτικα στο γραφείο, περιμένοντας την παραλαβή. Εδώ να θυμίσω πως είχα πληρώσει έξτρα μεταφορικά για να έρθει την Παρασκευή και έχουμε ήδη Σάββατο και μου λένε πως τελικά τσάμπα περίμενε κάποιο άτομο επί δύο μέρες, γιατί θα έρθει Δευτέρα με απλό κούριερ. Το τραγικό είναι πως κάθε φορά που έπαιρνα τηλέφωνο μου έλεγαν πως η παραγγελία μου θα έρθει μέσα στην μέρα. Και την Παρασκευή που πήρα για επιβεβαίωση ώστε να αφήσω κάποιο άτομο στο γραφείο, αλλά και σήμερα Σάββατο.
Απεριόριστα λεπτά προς όλους, 500SMS και 28GB internet με 15 ευρώ/μήνα χωρίς συμβόλαιο!
Το ακόμα πιο τραγικό είναι πως η κράτηση της παραγγελίας έγινε από κατάστημα 5 Δήμους πιο μακριά, ενώ υπήρχε διαθεσιμότητα σε κατάστημα που είναι κυριολεκτικά 1000 μέτρα από τον χώρο μου.
Αυτό που παρατήρησα είναι παντελή έλλειψη συνεννόησης, που επί δύο μέρες με κράτησε στο γραφείο, λες και δεν είχα άλλα πράγματα να κάνω. Ένα τηλεφωνικό κέντρο που έχει χάσει την μπάλα, αφού μία από τις κλήσεις που έκανα, αφού μπήκα για 15 λεπτά στην αναμονή, μου απάντησε άλλο άτομο που δεν είχε ιδέα για την παραγγελία μου και το πήγαμε πάλι από την αρχή.
Τελικά, αφού έχω ήδη πληρώσει την σκούπα και με την αποδέσμευση των χρημάτων να πηγαίνει από εβδομάδα, θα πάω κάποια στιγμή εγώ στο κατάστημα να την παραλάβω.
Το ακόμα πιο αστείο είναι πως όταν με έβαζαν στην αναμονή, έπαιζαν σποτάκια της εταιρίας που έλεγαν “Γιατί να περιμένεις όλη μέρα την παραγγελία σου; Με τον Κωτσόβολο δε θα χρειαστεί”.
Δεν θέλω να ξέρω τι θα γινόταν αν δεν ήταν εταιρική παραγγελία με απλή απόδειξη. Το θέμα ειναι πως δύο μέρες αναγκαστήκαμε να είμαστε στον χώρο, κάτι που μας κράτησε μακριά από άλλες δουλειές και από την οικογένεια και τους φίλους μας, για να χρειαστεί εν τέλει να πάω εγώ από το κατάστημα να παραλάβω.
Vodafone: Τέλος η καρτοκινητή Vodafone CU Liquid αυτό το μήνα
Το αστείο είναι πως είχα βρει ακριβώς την ίδια σκούπα σε άλλο κατάστημα και με €10 φθηνότερη τιμή, όμως προτίμησα τον Κωτσόβολο λόγω της παράδοσης την επόμενη μέρα. Σκέφτηκα να ακυρώσω την παραγγελία και να πάω στο άλλο κατάστημα, όμως μέσα σε δύο μέρες το προϊόν είχε εξαντληθεί.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας, ώστε να αποκτήσουμε τις υπηρεσίες που μας αξίζουν. Πόσο μάλλον όταν πληρώνουμε αδρά για τα προϊόντα. Άντε τώρα πάρκαρε-ξεπάρκαρε με 40 βαθμούς έξω, για να πάω να πάρω το προϊόν που πλήρωσα έξτρα για να είναι εδώ εχθές.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Όλες αυτές οι μεγάλες αλυσίδες μέ τά μονοπωλιακά καθεστώτα πού ψάχνουν καί εφευρίσκουν τρόπους για νά προσελκύσουν τόν καταναλωτή χωρίς πραγματικά νά μπορούν νά υποστηρίξουν όλα αυτά πού διαφημίζουν πιστεύω ότι χρειάζονται πλήρη απαξίωση από τούς καταναλωτές καί για νά στό πω λίγο πιό απλά ψάξε λίγο “ποδαράτο” στά μαγαζιά τής γειτονιάς σου καί νά είσαι σίγουρος ότι θά βρείς πολύ πιο καλή τιμή από αυτή πού έχουν τά μονοπωλιακά “μεγαλομάγαζα”
Ακόμα περιμένω λάπτοπ που πήρα το Νοέμβριο στο ,black Friday …είναι Ιούνιος και ακόμη ..
Σταμάτησα να αγοράζω από Κωτσόβολο όταν χρειάστηκε επισκευή ένας υπολογιστής που είχα πάρει και είχα πληρώσει και την έξτρα εγγύηση. Πήρε πολύ καιρό να επισκευαστεί αλλά το κυριότερο θέμα ήταν ότι αφαίρεσαν την κάρτα γραφικών χωρίς λόγο (καμία σχέση με το πρόβλημα που μου είχαν πει ότι είχε ο υπολογιστής) και στη θέση της είχαν τοποθετήσει κάρτα πολύ κατώτερη της αρχικής χωρίς να δώσουν καμία εξήγηση.
Αυτό το κάνουν πολλοί.Το πας για επισκευή και λίγο να μη ξέρεις θα σου (αδειάσουν )τον υπολογιστή βάζοντας ότι σαβούρα επισκευασμένα ανταλλακτικά έχουν και κάθε φορά που θα τον πηγαίνεις θα τον βρίσκεις χειρότερο από ότι τους τον άφησες μέχρι να μην δουλεύει καθόλου.
Πήρα μια καφετέρια στα 100 ευρώ η οποία χάλασε εντός εγγύησης και την πηγαίνω στον κοτσοβολο για επισκευή στις 22 Απριλίου. Τέλη μαϊου παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά να δω τι γίνεται και μου λένε ότι έχει βγεί εντολή αντικατάστασης από τις 16 μαϊου ( δηλαδή καμία δεκαριά μέρες πριν) αλλά κανείς δεν μπήκε στον κόπο να με ενημερώσει. Μάλιστα μου λένε ότι μπορώ να μεταβώ στο κατάστημα και να παραλάβω νέα. Τέλεια. Έτσι πηγαίνω εκεί αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη μου απαντούν πως ναι φαίνεται εδώ στο σύστημα ότι έχουν εντολή αλλά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με ένα email από τα κεντρικά. Οκ λέω δεν βαριέσαι γυρνά σπίτι και έλα ξανά σε δύο μέρες που θα έχει λυθεί. Πριν πάω ξανά, τηλεφωνώ στα κεντρικά και με διαβεβαιώνουν για το αποτέλεσμα. Πηγαίνω αλλά τελικά και πάλι το ίδιο πρόβλημα με το email. Αν και έγινα έξαλλος φεύγω και περιμένω. Μετά από δύο βδομάδες και με πολλά τηλέφωνα τελικά λύσαμε το πρόβλημα. Ο γενναιόδωρος κοτσοβολος μου προσφέρει πιστωτικο να πάρω ότι θέλω με 100 ευρώ όσο η αρχική αξία της συσκευής, αλλά μάντεψτε. Η εν λόγω συσκευή κοστίζει πλέον στα 130 ευρώ και δεν υπάρχει οικονομικότερη. Τι σόι εγγύηση είναι αυτή που αν χαλάσει η συσκευή σου πρέπει να πληρώσεις έξτρα λεφτά για να την έχεις ξανά. Μπορώ να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή αλλά θα περιμένω πολύ καιρό και αν δεχτεί τις συστάσεις ο κοτσοβολος μπορεί να γίνει κάτι. Προφανώς δεν αξίζει τον κόπο αλλά είμαι έξαλλος με αυτή τη μαφιοζικη πολιτική.
ΗΜΟΥΝ μεχρι πρότινος πελατης του κοτσοβ. παρήγγειλα πλυντηριο ρουχων το προπληρωσα με την διεύθυνση τον δρομο και τον ταχ, κωδικα περιμενα 5 μερες και τον ειαν στειλει στην θεσ/νικη στο ιδιο ονομα δρομου η αναμονη στο τηλεφ, τεραστια η τηλεφωνητες αγενεις οι τιμεςακριβοτερες τους εχω αφησει επι 17 χρονια ενα σκασμο λεφτα ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ο ΚΟΤΣΟΒΟΛΟΣ τελος τα δε σερβις του πανακριβα
Εμένα μου έφεραν κουζίνα ηλεκτρική τρακαρισμένο η δεύτερη με ζημιά στη λειτουργία της και η τρίτη με μπουνιά στα δεξιά τις λαμαρίνας..πήγα έξαλλη στο κατάστημα και φώναζα και μου έδωσαν τα λεφτά τις προκαταβολή ς πίσω πάλι καλά …
Και γιατί δεν ακυρώνεις την παραγγελία αν είναι να πας να την παραλάβεις ο ίδιος; Για να μη χρεωθείς και τα έξτρα μεταφορικά;
Προγραμμάτισαν εγκατάσταση κλιματιστικών 15.00-17.00 δηλαδή σε ώρες κοινής ησυχίας θα άνοιγαν τρύπες στους τοίχους. Όταν αρνήθηκα μου είπαν να ξανακάνω την παραγγελία για να μπω σε νέο προγραμματισμό. Ταλαιπωρία ένα σωρό τηλέφωνα
Όταν θέλεις κάποιον προϊόν ΑΜΕΣΑ πας και το παίρνεις ΕΣΥ ο ίδιος αν αυτό είναι εφικτό βέβαια αλλιώς με τα χάλια των καταστημάτων και των κούριερ κανείς τη προσευχή σού και περιμένεις…
Έχουν φάει red flag εδώ και πολύ καιρό, μια εβδομάδα για ένα λάπτοπ που θα ερχόταν την ίδια μέρα της παραγγελίας, ήταν και δώρο στην ανήψια μου και της κατέστρεψαν τα γενέθλια.
Μικρό το κακό γενέθλια θα ξαναυπαρξουν, αγορά από αυτούς ποτέ ξανά.
Το έχω πάθει κι εγώ με έναν αφυγραντηρα.
Στο τέλος πηγα και τον πήρα από το κατάστημα με πολλή δυσκολία και τα σχετικά σχόλια και νεύρα. Τραβηξα ΧΙ στον Κωτσοβολο.
Και για αυτό αγοράζω από μικρά καταστήματα
Δεν είναι τυχαίο που και Κωτσόβολος και public έφυγαν από το Σκρούτζ. Υπήρχαν παλιότερα και από κάτω χιλιάδες αρνητικές αξιολογήσεις με βαθμολογία κάτω του 2 .
Απλά δεν μπορούν να λειτουργήσουν σε ρυθμούς 2010 και μετά . Βασίζονται στο όνομα και στις εκπτώσεις πολύ συγκεκριμένων αντικειμένων και στο μάρκετινγκ που τάζει πράγματα αλλά δεν μπορεί να υλοποιήσει.
Είχα πάρει ένα ps3 στις αρχές που είχε βγει. Μου πρότεινε ο χρήστης υπάλληλος που δουλεύε εκείνο το καιρό εκεί να κάνω την επέκταση εγγύησης από τα δύο χρόνια που δίνει η sony στα πέντε χρόνια με το ποσό τον 100 ευρώ έξτρα και το δεχτείκα. Στα δύο χρόνια και τέσσερις μήνες σταματά να ανοίγει η κονσόλα. Τους περνώ τηλέφωνο και μου λένε να το πάω στο κεντρικό κότσοβόλο στην Πειραιώς. Το περνώ το μηχάνημα με τα χαρτιά του και το πάω. Το αφήνω και το μου λένε θα σε ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατόν. Με περνούν τηλέφωνο μετά από 20 ημέρες για να μου πούνε τι? Ότι το μηχάνημα που μας φέρατε έχει σκληρό δίσκο 40GB και τα χαρτιά που μας φέρατε γράφει 80GB άρα μας έχετε φέρει άλλο μηχάνημα. Και προσπαθο να τους εξίσο ότι έχει γίνει τυπογραφικό λάθος από τον υπάλληλο τότε που το είχα αγοράσει και το μέσα στον ενθουσιασμό δεν είχα κοιτάξει τα χαρτιά πόσα GB σκληρό δίσκο έγραφε. Δεν μπορούσαν να με καταλάβουν και δεν με κάλυψαν με την εγγύηση τσάμπα τα λεφτά που θα έδωσα. Εντωμεταξύ δεν ήξερα τότε καν πώς αλλάζει ο σκληρός δίσκος του ps. Από εκείνο τον καιρό και επτά για εμένα ο κότσοβόλος έχει φαΐ ακιρο
Μου θύμισες το πρόβλημα που ειχα με την κουζίνα και μες την εγγύηση. Την παρείγγειλα για να μου παραδοθεί στο Λαγονήσι και από λάθος μου την έφεραν στα Καμίνια όπου έμενα. Τέλος πάντων πήγε στο Λαγονήσι και ένα μήνα πριν λέξη η εγγύηση, μου εγκατέστησαν το ρεύμα και όταν χρειάστηκε να την χρησιμοποιήσω δεν λειτούργησε.
Το αποτέλεσμα κατηγορήθηκαν ότι η κουζίνα ανοίχτηκε από τεχνικό και πήρε υγρασία, οπότε δεν ισχύει η εγγύηση. Από τότε ακούω Κοτσόβολο και φεύγω μακριά, με αποτέλεσμα ότι έχουν χάσει έναν πελάτη.
Χαλιά ο Κωτσόβολος αλλά και εσύ μια σκούπισα πάρτην χριστιανές μου εκείνη τη στιγμή αφού είχες και αυτοκίνητο δηλαδή βοκ
Ο Κωτσόβολος απαράδεκτος. Αλλά και εσύ εφυέστατε αρθογράφε που βιαζόσουν υποτίθεται στήθηκες δύο ημέρες για αυτό ενώ στα ένα χιλιόμετρο εν τέλη μπορούσες να την παραλάβεις. Αν απλά δεν τέσταρες τον Κωτσόβολο για να γράψεις το άρθρο μου φαίνεται ότι η αναμονή σου ήταν τουλάχιστον αφελής….
Αυτό δεν είναι τίποτα εδώ πας να πληρώσεις δόσεις και κάνουν εσκεμμένα ότι δεν βρίσκουν το όνομα με κωδικό πελάτη μάλιστα και όλα τα στοιxεία φυσικά για να καθυστερούν οι πληρωμές και να παίρνουν τόκους στη τράπεζα που έδωσε το κάθε καταναλωτικό για αγορά προϊόντος.Με λίγα λόγια συνεννόηση καταστήματος με τράπεζα για την κλοπή των Ελλήνων Πολιτών.Κλασική Ελλάδα με τους Εισαγγελείς να κοιμούνται όρθιοι.
Αφού έχεις κατάστημα 1000 μέτρα μακρυά γιατί να παραγγείλεις και να πληρώσεις έξτρα;
Ακριβώς το ίδιο θέμα έχω αυτή τη στιγμή με το you.gr
Για αυτό θα τους φάει όλους το Σκρουτζ και θα κλαίγονται ως συνήθως.
Καλά να πάθεις!!!! Τον εαυτούλη σου τον σκέφτηκες στους 40 βαθμούς να μην κάνεις ούτε 1χλμ για να πάρεις τη σκούπα.
Τον καημένο το κούριερ που του βγαίνει η πίστη με τέτοιες θερμοκρασίες στα πα… ρια σου.
Εάν δεν έκανε την παραγγελία αυτός ο κούριερ δεν θα είχε δουλειά….
Κατάλαβες μαλακάκο ;
Δεν ήξερες; Δεν ρώταγες; Κάπως έτσι την πάτησα και εγώ. Πήρα την μητέρα μου μαζί να της αγοράσω ένα ψυγείο και να πάρω και εγώ ένα λάπτοπ. Αφού βρήκαμε το ψυγείο που της άρεσε της είπα περίμενε να βρώ και εγώ το λάπτοπ που θέλω και να τα πληρώσω εγώ και τα δύο μαζί. Μέχρι να βρω τον υπολογιστή που ήθελα την είχαν διπλαρώσει μεγάλη γυναίκα και την έβαλαν να υπογράψει για το ψυγείο ένα σωρό έξτρα χαρτιά με διπλές εγγυήσεις και έφτασε το ψυγείο σχεδόν στην διπλή τιμή από όσο κόστιζε. Από τότε ορκίστηκα ότι ούτε δεκάρα τσακιστή δεν θα τους ξανά αφήσω στους εκμεταλευτές
Se gamaw file
Γιατί δεν αγοράζετε από μικρά καταστήματα; γιατί δεν κουνάτε τα πόδια σας να τα πάρετε μόνοι σας; Μήπως αυτό μας έμεινε τελικά από την καραντίνα;
Πριν ένα χρόνο αγόρασα μια tv από το κατάστημα Κωτσοβολου του εμπορικού πάρκου αεροδρομίου. Ήταν άμεσα διαθέσιμο, πήγα ταμείο, πλήρωσα, δωθηκε η παραγγελία και μου λέει η ταμίας να περιμένω λίγο μέχρι να έρθει το προϊόν από την αποθήκη. Η αναμονή η ήταν πάνω από 25 λεπτά. Άρχισα να διαμαρτυρομαι. Τελικά μετά από φωνές, μου λένε ότι τ ο προϊόν είναι στο σέρβις (λίγο πιο δίπλα από τα ταμεία). Ωριώμενος τρέχω και βλέπω τη συσκευασία ανοιγμένη. Έγινε χαμός. Με διαβεβαίωσε ο υπεύθυνος πως όλες οι τηλεορασεις ανοίγονται πλέον μπροστά στον πελάτη. Εγω του είπα πως λέει βλακειες, επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που αγοράζω tv. Τελικά, όταν πήγα σπίτι και τοποθέτησα την τηλεόραση, διαπίστωσα πως σε μερικά σημεία, και στην οθόνη υπήρχαν δαχτυλιές και πέραν αυτού, όταν λειτούργησαν την τηλεόραση, ένα pixel ήταν καμένο. Την επόμενη μέρα πήγα στο ρημαδομαγαζο, και μου είπαν ότι θα αναλάβει η εταιρεία (lg) τη Επισκευή δωρεάν, εφ’οσον αποδειχθεί ότι η βλάβη δεν προήλθε από εμένα. Δε θέλω να περιγράψω τι επακολοουθησε, επειδή δεν είναι τιμητικό για τον εαυτό μου και για το χαρακτήρα μου. Σημειωτέον ότι αυτή είναι η δεύτερη κακη εμπειρια με τηλεόραση. Η προηγούμενη ήταν από άλλο κατάστημα. Επίσης, θέλω να αναφέρω πιο παλιά, είχα βάλει δόσεις για ένα κινητό τηλέφωνο, ήμουν συνεπείς και μάλιστα μερικές φορές έβαζα και δύο δόσεις. Μια μέρα καθυστέρησα για τρεις μέρες (ήμουν ασθενείς) και με πήραν τηλέφωνο και μου έσουραν τα εξ’ αμαξης. Τελικά το pixel ακόμα και σήμερα εξακολουθεί να είναι καμένο, και εγώ όχι μόνο δε θα ξαναπάω σε αυτό το ρημαδομαγαζο (δε χρησιμοποιώ άλλο χαρακτηρισμό, επειδή τα σπιτάκια με το φωτάκι έχουν αξία, τα ρημαδομαγαζο της παλιό εταιρεία Κωτσοβολου δεν έχουν καμία αξία), αλλά έχω ορκιστεί τόσο πολέμιος, που όταν κάποιος μου λέει για αγορές από συγκεκριμένα ρημαδομαγαζο, τον προτρέπω με όλη μου την ψυχή να πάει οπουδήποτε αλλού, εκτός από εκεί. Τέλος αναλαμβάνω όλη την ευθύνη για την περιπέτεια μου. Έπρεπε την ώρα εκείνη, αφού είδα όλη αυτή τη κατάσταση να ακυρώσω την παραγγελία μου. Μακριά από αυτό το κατάστημα.
Έχεις δίκαιο αγαπητέ, ζούμε στην χώρα που και δίκαιο να έχεις πρέπει να υπομείνεις τον φασισμό του delivery boy και του κομπλεξικού που διαχειρίζεται την παραγγελία σου.
Για αυτό σύντομα, όλα αυτά θα τα αντικαταστήσει η AI τεχνολογία. Υπομονή….
Φίλε σκέφτηκες ποτέ πως ο διανομέας μπορεί να έπρεπε να πάει σε εκατό σπίτια;τι φασισμός και ιστορίες λες; είναι ντροπή να κατηγορείς τους εργαζόμενους και να εύχεσαι την αντικατάσταση από μηχανήματα.Για αυτό μας κάνει ότι θέλει ο κάθε Κούλης
Είτε το πιστεύετε είτε όχι για ένα απλό ακουστικών 10 ευρώ χρειάστηκε να δώσω τα στοιχεία μου σε τρεις διαφορετικούς υπαλλήλους, και να πω τι ήθελα σε άλλους δύο καταλήγοντας να φάω μισή ώρα όταν οι πελάτες όλοι κι όλοι ήταν τρεις τέσσερις. Φυσικά δεν ξαναπατήσω από τότε.
Γιατί κατηγορούν κάποιοι τον αρθρογράφο που παρειγγειλε τη σκούπα αντί να πάει να την πάρει ο ίδιος από την αρχή; Για αυτό δεν έχουν τα e-shop τους τα καταστήματα; Εσείς γιατί παραγγέλνετε καφε και φαγητό και δεν πάτε να τα πάρετε οι ίδιοι; Τους ντελιβερι δεν τους σκέφτεστε; Απλά αποδεχτείτε ότι η αλυσίδα έχει λάθος και τελος
Αγορά lap top από το κατάστημα Κωτσόβολου στην Ρόδο.Στους 5 μήνες ξεκολλάει το πλαίσιο της οθόνης πάω στο “καταστημα” με total suport για 5ετη το πρόβλημα είναι της lenovo εμείς δεν αναλαμβάνουμε και αν αναλάβουμε θα χάσετε την εγγύηση της lenovo.Το αποτέλεσμα καμία συνεννόηση μέχρι και το φταίξιμο ήταν δικό μας όπως πάντα χαρακτηριστική η αγένεια με αποτέλεσμα να βρεθώ να μην ξανασχωληθω να απευθυνθώ στην lg και να μηνω 2μηνες χωρίς lap top.Τελικα η ίδια η lg παραδέχτηκε ότι αυτό το μοντέλο παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα.Τοτε αφού είστε σοβαρό κατάστημα αλλά και σοβερη αντιπροσωπεία γιατί τα πουλάτε;Απλά σε όποιον κάτσει η μπίλια και βλέπουμε.Καλυτερα ας τα κλείσετε.
Ρε φίλε μετά από όλη αυτή τη ταλεπα, την αγόρασες; Μετά μη κλαις και γράφεις άρθρα, γτ βρίσκουν κι τα κάνουν… Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια.. Με το άρθρο απλά θα περάσεις στα άγραφα.
Ο κοτσοβολος είναι εδώ και πολύ καιρό για τα μπάζα παράδοση κουζίνα με πήγαινε η εγκατάσταση και παράδοση στο σπίτι 70 € και εγώ σε άλλο κατάστημα που αγοράστηκε μου χρέωσαν 15 € μόνο τη εγκατάσταση (απόσταση σπιτιού κοτσοβολος 1 χλμ το Άλλο κατάστημα 38 χλμ
Ρε φίλε παράτα τό εγκλιματιζόμενο γραφείο καί πήγαινε στην επαρχία νά ζήσεις.
Νά καλλιεργείς καί νά ποτίζεις την γη
Έτσι θά μάθεις νά εκπαιδεύεσαι στην υπομονή γιατί από ότι φαίνεται δεν έχεις.
Καί μήν μού πεις ότι είναι δύσκολα γιατί οι περισσότεροι αλλοδαποί έχουν πιάσει τά καλύτερα μέρη.
Βέβαια προϋποθέτει κόπο καί ιδρώτα, αλλά κάτι χάνεις (σκλαβιά καί ανυπομονησία) κάτι κερδίζεις (υπομονή καί ελευθερία)
Χαχα χαχα χαχα χαχα χαχα χαχα χαχα είμαι ο Κωτσόβολος
Έκανα το λάθος για άλλη μια φορά να μπω στο εν λόγω κατάστημα της Κηφισιάς. Απλά αδιαφορία από όλους τους υπαλλήλους. Τόση αδιαφορία, τόση απροθυμία ούτε στο χειρότερο δημόσιο φορέα.
Πέρσι αγοράσαμε πλυντήριο από τον Κοτσόβολο. Μου λένε παράδοση την επόμενη Παρασκευή. Εν τω μεταξύ τα απόλυτα άρχισαν να συσσωρεύονται.
Ήρθε η παραμονή της παράδοσης και είπα να κάνω μια υπενθύμιση και μια επιβεβαίωση, τους πήρα τηλέφωνο. “Συγνώμη, αλλά υπήρξε κάποιο πρόβλημα και η παράδοση μεταφέρθηκε για την επόμενη Παρασκευή”!!!
Έκανα άμεσα ακύρωση και παρήγγειλα το ίδιο πλυντήριο από την αλυσίδα welcome stores όπου το παρέλαβα μετά από δύο μέρες.
Ο Κωτσόβολος κάποτε είχε καλές υπηρεσίες,τώρα έτσι όπως έχει γίνει και με αυτά που έχω πάθει κι εγώ και αρκετοί φίλοι,ούτε απ’έξω δεν περνάω!!Οι μεγάλες εταιρείες αλλάζουν κάθε τόσο αφεντικά που το καθένα έχει τη δική του πολιτική κι αυτό έχει αντίκτυπο(όχι πάντα καλό)στον πελάτη!!
Το κόλπο με την έξτρα τιμή επισκευής οθονης στο τμήμα επισκευών που όμως θέλει να το στείλει στα κεντρικά της μάρκας που σε ενδιαφέρει,να περάσει και ένας μήνας και,και να πληρώσεις λέει τα μισά από τα 200-300 που θα σου πουν ,παραπάνω από το να αγοράσεις καινούργιο,και από το να το πας οπουδήποτε αλλού.Επισης η εν κρυπτω ….ασφαλεια που σου χώνουν και πρέπει μετά να ακυρώσεις αν προλαβεις,τώρα που ανήκει και στην ΔΕΗ ακόμη χειρότερα,,
Παραγγείλαμε την Πέμπτη 13/06 ένα nintendo δώρο για το παιδί μας από τα Public διαθεσιμότητα είχε μόνο αγ παρασκευή 14/06 για παράδοση την Παρασκευή όλα τα άλλα μας έλεγαν από Δευτέρα ((εμείς μένουμε Μοσχάτο))που είχε και το παιδί γενέθλια πέρασε λοιπόν η παρασκευή έλεγε σε προετοιμασία συλλογής έρχεται το Σάββατο παίρνουμε τηλέφωνο μας λένε θα είναι έτοιμο μεσα στης επόμενες ώρες πέρασε και το Σάββατο και εν τέλει μας λένε Δευτέρα όπως και το κατάστημα του Ρέντη κατά τα άλλα παράδοση την επόμενη και άργησε το δώρο μας 3 μέρες και θα μας τρέχουν στην Αγία Παρασκευή να παραλάβουμε ας μας έλεγαν εξαρχής ότι είναι ανίκανοι να το πάνε έως Παρασκευή στο κατάστημα και θα το είχαμε παραγγείλει απευθείας στον Ρέντη οπότε τα ίδια χάλια είναι και αυτοί …
Απαράδεκτος για μια συσκευή με δόσεις 80€ έξοδα δανείου λίγο τσίπα ρε
Καθίσουν 28′ στην αναμονή στο τηλέφωνο χωρίς να μιλήσεις. Περιεγραψες επτά (7) τηλεφωνήματα στον Κωτσόβολο. Πλήρωσες και μεταφορικά ΚΑΙ έξτρα μεταφορικά για να την πσραλαβεις Παρασκευή, μάταια. Έφαγες ολιντο Σάββατο να περιμένεις σκούπα. Άφησες άτομο στο πιδι σου να περιμένει τη σκούπα. Εν τω μεταξύ, μόνος σου το γράφεις, οτι η σκούπα ηταν άμεσα διαθέσιμη σε κατάστημα 1000μ. απο το γραφείο σου δηλ. 12′ αργό περοατημα). Πες μου τώρα ότι γράφεις μια φανταστική ιστορία γιατί καταλαβαίνεις οτι δεν είναι πολυ τιμητικό για σένα εαν μας λες οτι δεν σκέφτηκες να πας να την πάρεις απο το κατάστημα. Στα 28′ αναμονής θα είχες πάει, θα την είχες πάρει και θα είχες γυρίσει (εσυ ή το “άλλο άτομο”), θα είχατε σκουπίσει και θα είχατε κάνει ενα ήσυχο σ/κ στην παραλία. Δεν σου φταίει ο Κωτσόβολος φίλε μου (φταίει βέβαια κι αυτός) αλλά ο τρόπος σκεψης σου….
Τα απλά μαγαζιά της γειτονιάς δεν μας αρέσουν.Προτιμαμε τα καταστηματα τυπου Κοτσοβολου για να γλυτωσουμε 10 το πολυ 20 ευρω και αν συμβει κάτι με τη συσκευή που αγοράσαμε να μην μπορούμε να βρούμε άκρη.Σε αντίθεση με τα μαγαζιά της γειτονιάς όπου υπάρχει και προσωπική σχέση και εξυπηρέτηση και κατανόηση του πελάτη.
ά
καταστήματα για να
Αν σας περιγράψω τί τράβηξα λίγο πριν το Πάσχα με ένα πλυντήριο πιάτων που παραγγειλα, θα εκνευριστειτε απίστευτα και δεν θέλω…
Το συμπέρασμα είναι ότι είναι απαράδεκτοι σε όλα τα επίπεδα, η έκφραση “πλήρης ασυνεννοησία” βρίσκει εδώ την απόλυτη σημασία της. Μακριά μακριά κι ακόμα πιο μακριά από Κωτσόβολο. Χίλιες φορές ηλεκτρονικά καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών παρά εκτός. Αλλά μια φορά την πατάς.
Πρόσφατα αγόρασα αφυγραντήρα και τον έφεραν σε 2 μέρες όλα μια χαρα δε ξερω που βρίσκουν μερικοί λάθη μαλλον καποια υποκαταστήματα δεν έχουν την σωστή στελέχωση και τους σωστούς υπαλλήλους οσο για τις καθυστερήσεις όλα στο πρόγραμμα είναι μη θέλουμε να πατάμε ένα κουμπί και αν δε γίνονται όλα να παθαίνουμε υστερία.
Εγώ αγόρασα ένα τηλέφωνο και την ίδια μέρα ο άντρας μου με πλάνο δόσεων ο καθένας μας είχε δικό του κωδικό πελάτη και αυτον έβαζα στην κάθε δόση που έβαζα κανονικά τα λεφτά όλα πήγαιναν στο δικό μου τηλέφωνο κανένας δεν έβλεπε ότι υπάρχει άλλος κωδικός πελάτη. Με αποτέλεσμα να ξεπληρώθει το ένα τηλέφωνο στο μισό χρόνο και το άλλο να φαίνεται εντελώς απληρωτω και να παίρνουν τηλέφωνο δικηγόροι να απειλούν εννοείται πάμε πάλι από την αρχή δόσεις να τελειώσει αυτό το θέμα. Είχα τις αποδείξεις τις πήγα δεν γίνεται τίποτα
ΕΊΝΑΙ ΘΕΟΊ. ΕΓΏ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΤΟΥΣ ΒΓΆΖΩ ΤΟ ΚΑΠΈΛΟ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ ΑΛΛΆ ΣΟΥ ΛΈΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΤΑ ΓΚΙΣΕ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΣ ΛΊΓΟ ΔΙΑΓΏΝΙΑ ΣΤΑ 3 ΜΈΤΡΑ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΆΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΕΝΏ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΊΞΕΙ ΤΟ ΊΔΙΟ ΜΉΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ.
Έχω πληρώσει ως τώρα όλες τις δόσεις. Και με παίρνουν τηλέφωνο από την εισπρακτική που έχει βάλει η άκρα γτ έχω καθυστερήσει μια δόση 10(!) μέρες. Πού να έχεις μπει δηλαδή νοσοκομείο.. μόλις ξεχρεωσω δεν ξαναπαταω σε κατάστημα. Απαράδεκτες καθυστερήσεις σε εξυπηρέτηση όσο είσαι εκεί. Απαράδεκτος τρόπος στην πιθανότητα καθυστέρησης μιας (ξαναλέω μιας δόσης). Δεν είναι δική μου δουλειά όταν πληρώνω και ευτυχώς που κρατάμε τις αποδείξεις να ελέγχω πότε έγινε η πληρωμή. Αλλά έχω μου την είπαν που την έκανα νωρίτερα και όχι την ίδια μέρα.
Εάν δεν έχεις κάποιο πρόβλημα π.χ. αναπηρία μπορείς να σηκωθείς να πας να τη πάρεις από το κατάστημα τη σκούπα
Και γιατί δεν πήγαινες να την πάρεις από το κατάστημα να τελειώνεις αλλά έχουμε μάθει από τον καναπέ