Σήμερα, διαπιστώσαμε με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι η Box Now δεν επιστρέφει τα χρήματα από ακυρωμένη αποστολή. Συγκεκριμένα, θέλαμε να στείλουμε ένα μικρό δέμα σε συγγενικό πρόσωπο στη Θεσσαλονίκη και επιλέξαμε τη Box Νow λόγω φθηνού κόστους. Συγκεκριμένα, μόνο 2 ευρώ για ένα μικρό φάκελο από locker στον Αλμυρό του Ν. Μαγνησίας σε locker στη Θεσσαλονίκη.

Τελικά η αποστολή δεν προχώρησε και επικοινωνήσαμε με την box now ζητώντας την ακύρωση της αποστολής και την επιστροφή του ποσού. Δεν τοποθετήσαμε το δέμα μας καν σε locker, απλώς πληρώσαμε online με κάρτα τα έξοδα αποστολής και έπρεπε να μεταβούμε σε locker για να βάλουμε το δέμα και να ξεκινήσει η αποστολή. Σε mail λάβαμε την εξής απάντηση που παραθέτουμε αυτούσια:

Δυστυχώς η επιστροφή χρημάτων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δελτίο αποστολής που εκδώσατε για μελλοντική αποστολή εντός 30 ημερών είτε στον ίδιο παραλήπτη, είτε σε άλλον παραλήπτη επικοινωνώντας μαζί μας ώστε να κάνουμε την αλλαγή των απαιτούμενων στοιχείων.

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

18 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καθόλου παράλογο. Είναι υπηρεσία. Πχ έβγαλες ένα εισιτήριο. Σου δίνουν λεφτά πισω; Όχι. Αλλά πολύ σωστά σου δίνουν το ελεύθερο να το χρησιμοποιήσεις ανοιχτά σε άλλη αποστολή.

  2. Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να πάρεις λεφτά πίσω. Αν και δεν ξέρω αν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης σε τέτοια υπηρεσία. Στα εισιτήρια ο σχετικός νόμος εξαιρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τέλος πάντων, οι τράπεζες πλέον, χρεώνουν μια εταιρεία αν κάνει refund σε κάρτες, κρατώντας μια προμήθεια. Στις τράπεζες βέβαια μόκο…

  3. Για ποιο λόγο συγκρίνετε ένα αεροπορικο εισιτήριο με μια αποστολή φακέλου που δεν έγινε καν?

  4. Και εγώ συμφωνώ με τους προηγούμενους σωστά δε σας επιστρέφει τα χρήματα. Σιγά το ποσό για να κάνετε τέτοια ιστορία… Και στο κάτω κάτω σου λέει στείλε κάτι άλλο, τι έγινε;

  5. Χρησιμοποίησα τη Box Now για να παραλάβω ένα μικρό δέμα το οποίο απλά «χάθηκε». Επικοινώνησα τρεις φορές με την εταιρεία ζητώντας να με ενημερώσουν σχετικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και τηλεφωνικά και ποτέ κανένας δεν επικοινώνησε μαζί μου. Αν δεν καλούσα στο κατάστημα αγοράς δεν θα μάθαινα ποτέ ότι το δέμα μου έχει χαρακτηριστεί «χαμένο» καθώς στη διαδικασία tracking το δέμα 12 ημέρες μετά την αγορά φαίνεται «προς εντοπισμό». Επικοινωνώντας με τον πωλητή ενημερώθηκα ότι θα πρέπει να στείλω μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την απαίτηση μου για αποζημίωση προς τον πωλητή προκειμένου αυτός να αποζημιωθεί από την Box Now ώστε στη συνέχεια να αποζημιωθώ και εγώ. Δυστυχώς ο πωλητής δεν διέθετε PayPal και έκανα την αγορά με Simpler. Θα πείτε βέβαια, αυτά συμβαίνουν. Δεν θα διαφωνήσω. Αυτό που είναι απαράδεκτο είναι η ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών της Box Now. Απλά ανυπότακτη 0/5

    • Και εγώ έχω στείλει 4 δέματα με το box now και τα 4 χάθηκαν . Επικοινωνία δεν υπάρχει με την εταιρία , το τηλεφωνικό κέντρο δεν γνωρίζει , σου λένε στείλε email και στο email απλά σε γράφουν . Απαράδεκτοι .

  6. Επέλεξα το boxnow για δύο αγορές που έκανα και τις δύο φορές τα πράγματα τα έστειλαν σε άλλες θυρίδες από αυτές που είχα επιλέξει για να τα παραλαβω. Την πρώτη φορά δεν αντέδρασα, αλλά την δεύτερη φορά επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι η θυρίδα που είχα επιλέξει ήταν γεμάτη και τα πήγαν σε μια άλλη, η οποία βρίσκεται 2 χιλιόμετρα μακριά. Όταν την ρώτησα γιατί δεν επικοινώνησα μαζί μου να επιλέξω εγώ θυρίδα μου απάντησαν ότι αυτό γίνεται αυτόματα. Φυσικά απαίτησα να μου φέρουν τα πράγματα στη θυρίδα που έχω ζητήσει και η απάντηση τους είναι εντάξει αλλά θα καθυστερήσει. Φυσικά αονα δεν έχω πάρει μήνυμα για να τα παραλάβω.
    Είναι απαράδεκτοι και δεν θα τους επιλέξω ποτέ πάλι.
    Εάν δεν μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες που υπόσχονται να το κλείσουν.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  7. Έχω στείλει παρά πολλά δέματα με box now και ήμουν πολύ ευχαριστημένη μέχρι που έστειλα 4 δέματα τελευταία και τα 4 χάθηκαν . Μετά από μέρες ζήτησα ενημέρωση και αποζημίωση δεμάτων , κανένας δεν ήξερε τίποτα . Μου είπαν δώστε μας λίγο χρόνο να το ψάξουμε . Πήραν πολύ χρόνο και ακόμα περιμένω ενημέρωση . Απλά απαράδεκτοι .

  8. Ότι χειρότερο, απαράδεκτη εξυπηρέτηση, ανύπαρκτη δυνατότητα επικοινωνίας, απίστευτη ταλαιπωρία…δηλώνεις την διεύθυνση που επιθυμείς να παραλάβεις την παραγγελία και στην στέλνουν σε box χιλιόμετρα μακριά χωρίς καν να σε ρωτήσουν…επικοινωνείς τηλεφωνικά, σε προωθούν σε ηλεκτρονική επικοινωνία στην οποία ουδέποτε απαντούν, σου δίνουν ελάχιστο χρόνο παραλαβής κι αν απουσιάζεις, ψάξε να βρεις και να βγάλεις άκρη όταν επιστρέψεις…Σύγχυση και στο τέλος μπορεί και να χάσεις και την παραγγελία σου…Κρίμα, γιατί θα μπορούσε να λειτουργήσει προς εξυπηρέτηση κι όχι προς ΤΑΛΑΙΠΩΡΊΑ όλων μας…

  9. αυτό που έχω παρατηρήσει τελευταία είναι οτι δεν έχεις 48 ώρες να παραλάβεις όπως γράφουν στην σελίδα τους, αλλά ~40. μου έχει τύχει τις τρεις τελευταίες παραγγελίες. μάλλον για να τρέχεις να πάρεις το δέμα και να ελευθερώνεται πιο γρήγορα η θυρίδα τους..

  10. Εμένα δεν έβρισκαν ένα δέμα και μου είπαν να στείλω κάποιο αποδεικτικό πχ φωτό τι έστελνα και τι χρήματα θα έπαιρνα (αν το πουλούσα, αλλιώς αν ήταν πχ δώρο, που ήταν, δεν ξέρω). Ευτυχώς το βρήκαν, διαφορετικά Linkedin και “πρήξιμο” στο CEO

  11. περίμενα παραγγελία από φίλο με ανάμεσα στα άλλα και 12 δοχεία με μέλι τοποθετημένα με προσοχή στο ίδιο χαρτοκιβώτιο και τυλιγμένα με ειδικό πλαστικό και σημείωση στο δέμα “εύθραυστο” με μεγάλα κεφαλαία γράμματα. Όταν πήγα να το πάρω έτρεχε το μέλι από την θυρίδα και η θυρίδα ήταν καλυμμένη από μέλισσες. Άνοιξα με προσοχή, μέσα όλα ήταν διαλυμένα γιατί επέζησαν μόνο πέντε από τα δώδεκα, τα έβγαλα με δυσκολία, άφησα την θυρίδα ανοικτή γιατί μέσα είχε αρκετά κιλά μέλι, έβαλα τα πέντε που επέζησαν σε πλαστικές σακούλες που μου έδωσε το καφέ που ήταν ακριβώς δίπλα, πέταξα τα υπόλοιπα στα σκουπίδια και φυσικά έγινα όλος χάλια, χέρια, ρούχα, αμάξι κλπ. Έπλενα τουλάχιστον τα χέρια μου στο καφέ, ήταν το μόνο που μπορούσα να κάνω. Όταν τους ανέφερα το γεγονός και ότι άφησα την θυρίδα ανοικτή με τα μέλια και ότι οι υπάλληλοι του καφέ ήταν μάρτυρες στο όλο θέμα, μου ζήτησαν φωτογραφίες από τα σπασμένα δοχεία. Δυστυχώς…..

  12. Μέχρι ένα σημείο τα πήγαν καλά, ώσπου έβγαλα έναν κωδικό για μεγάλο δέμα.
    Το δέμα ήταν κατά τι μικρότερο από τις διαστάσεις που (υποτίθεται) δίνουν οι προδιαγραφές του boxnow, όμως τελικά ΔΕ χωρούσε στη θυρίδα οπότε δεν μπόρεσα να το αφήσω.
    Σε γραπτή επικοινωνία μου έδωσαν παράταση 30 ημέρες για αποστολή άλλου δέματος, αλλά δε μου χρειάστηκε, οπότε πριν τη λήξη του κωδικού ζήτησα νέα παράταση. Η απάντηση ήταν πως στους κανονισμούς δεν προβλέπεται μεγαλύτερη παράταση, άρα κωδικός και χρήματα πήγαν υπέρ πίστεως box.
    Άλλη φορά (ΑΝ ξαναχρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες τους) θα πληρώσω με paypal, μήπως και υπάρχει εναλλακτική.
    Κρίμα!
    Κανείς δεν είναι τέλειος και αποδεδειγμένα ούτε η boxnow 🙁

  13. δυστηχως δεν αξιζει σαν εταιρεια
    χαθηκε δεμα ουτε ενημερωσανε
    αλλα δεματα τα στελνουν οπου τους βολευει
    οταν ξεκινησανε ηταν μια χαρα τωρα ειναι χαλια

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.