Σήμερα, διαπιστώσαμε με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι η Box Now δεν επιστρέφει τα χρήματα από ακυρωμένη αποστολή. Συγκεκριμένα, θέλαμε να στείλουμε ένα μικρό δέμα σε συγγενικό πρόσωπο στη Θεσσαλονίκη και επιλέξαμε τη Box Νow λόγω φθηνού κόστους. Συγκεκριμένα, μόνο 2 ευρώ για ένα μικρό φάκελο από locker στον Αλμυρό του Ν. Μαγνησίας σε locker στη Θεσσαλονίκη.

Τελικά η αποστολή δεν προχώρησε και επικοινωνήσαμε με την box now ζητώντας την ακύρωση της αποστολής και την επιστροφή του ποσού. Δεν τοποθετήσαμε το δέμα μας καν σε locker, απλώς πληρώσαμε online με κάρτα τα έξοδα αποστολής και έπρεπε να μεταβούμε σε locker για να βάλουμε το δέμα και να ξεκινήσει η αποστολή. Σε mail λάβαμε την εξής απάντηση που παραθέτουμε αυτούσια:

Δυστυχώς η επιστροφή χρημάτων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δελτίο αποστολής που εκδώσατε για μελλοντική αποστολή εντός 30 ημερών είτε στον ίδιο παραλήπτη, είτε σε άλλον παραλήπτη επικοινωνώντας μαζί μας ώστε να κάνουμε την αλλαγή των απαιτούμενων στοιχείων.

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

8 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καθόλου παράλογο. Είναι υπηρεσία. Πχ έβγαλες ένα εισιτήριο. Σου δίνουν λεφτά πισω; Όχι. Αλλά πολύ σωστά σου δίνουν το ελεύθερο να το χρησιμοποιήσεις ανοιχτά σε άλλη αποστολή.

  2. Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να πάρεις λεφτά πίσω. Αν και δεν ξέρω αν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης σε τέτοια υπηρεσία. Στα εισιτήρια ο σχετικός νόμος εξαιρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τέλος πάντων, οι τράπεζες πλέον, χρεώνουν μια εταιρεία αν κάνει refund σε κάρτες, κρατώντας μια προμήθεια. Στις τράπεζες βέβαια μόκο…

  3. Για ποιο λόγο συγκρίνετε ένα αεροπορικο εισιτήριο με μια αποστολή φακέλου που δεν έγινε καν?

  4. Και εγώ συμφωνώ με τους προηγούμενους σωστά δε σας επιστρέφει τα χρήματα. Σιγά το ποσό για να κάνετε τέτοια ιστορία… Και στο κάτω κάτω σου λέει στείλε κάτι άλλο, τι έγινε;

  5. Χρησιμοποίησα τη Box Now για να παραλάβω ένα μικρό δέμα το οποίο απλά «χάθηκε». Επικοινώνησα τρεις φορές με την εταιρεία ζητώντας να με ενημερώσουν σχετικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και τηλεφωνικά και ποτέ κανένας δεν επικοινώνησε μαζί μου. Αν δεν καλούσα στο κατάστημα αγοράς δεν θα μάθαινα ποτέ ότι το δέμα μου έχει χαρακτηριστεί «χαμένο» καθώς στη διαδικασία tracking το δέμα 12 ημέρες μετά την αγορά φαίνεται «προς εντοπισμό». Επικοινωνώντας με τον πωλητή ενημερώθηκα ότι θα πρέπει να στείλω μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την απαίτηση μου για αποζημίωση προς τον πωλητή προκειμένου αυτός να αποζημιωθεί από την Box Now ώστε στη συνέχεια να αποζημιωθώ και εγώ. Δυστυχώς ο πωλητής δεν διέθετε PayPal και έκανα την αγορά με Simpler. Θα πείτε βέβαια, αυτά συμβαίνουν. Δεν θα διαφωνήσω. Αυτό που είναι απαράδεκτο είναι η ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών της Box Now. Απλά ανυπότακτη 0/5

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.