Ο παραγωγός της σειράς FIFA, David Rutter, ανακοίνωσε σε πρόσφατη έκθεση στο Λονδίνο τις νέες προσθήκες που θα περιλαμβάνει το FIFA 13 και ταυτόχρονα η ΕΑ, δημοσίευσε τις πρώτες εικόνες από την επόμενη προσθήκη του επιτυχημένου ποδοσφαιρικού franchise. Οι πέντε μεγάλες βελτιώσεις που υπόσχεται η ΕΑ Canada, για την επόμενη αγωνιστική περίοδο είναι οι εξής:
First Touch Control: Ένα από τα πρώτα πράγματα που η ομάδα της ΕΑ ήθελε να προσθέσει στο FIFA 13, ήταν ο ακόμη πιο ρεαλιστικός έλεγχος της μπάλας. Τώρα θα είναι ακόμα πιο δύσκολο, για τον παίκτη που δέχεται τη μπαλιά, να ελέγξει τη μπάλα με το πρώτο άγγιγμα. Καθώς η δύναμη, η ταχύτητα, το ύψος της πάσας και η τεχνική κατάρτιση του παίκτη, θα είναι οι παράγοντες που θα παίζουν ρόλο κατά το “πρώτο άγγιγμα” μετά τη πάσα και το πώς ο παίκτης θα ελιχθεί μετά από αυτή.
Player Impact Engine: Η μηχανή φυσικής που γνωρίσαμε στο FIFA 12 έρχεται ανανεωμένη στο FIFA 13. Η ΕΑ υπόσχεται, πώς δε θα υπάρξουν ξανά αφύσικα και “ρομποτικά” animations, όταν οι παίκτες διεκδικούν σώμα με σώμα τη μπάλα. Η Player Impact 2.0 έχει τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, προσθέτοντας και ένα σημαντικό αριθμό μεταβλητών σύγκρουσης, για τα σώματα των παικτών από το σημείο των γοφών και πάνω.
Complete Dribble: Όσοι παλιότερα, είχατε συνηθίσει να ντριπλάρετε απλά αλλάζοντας πολύ γρήγορα κατευθύνσεις, ξεχάστε αυτή τη τακτική στο FIFA 13, καθώς ένα νέο σύστημα ελιγμών θα κάνει την εμφάνιση του.
Tactical Free- Kicks: Τα ελεύθερα χτυπήματα στο επόμενο FIFA, επαναπροσδιορίζονται χάρη στο ανανεωμένο σύστημα εκτελέσεων. Πάνω από 3 παίκτες μπορούν να συνδυαστούν γύρω από τη μπάλα. Από εδώ και στο εξής, θα μπορούμε να προσποιηθούμε κατά την εκτέλεση του σουτ και να συνεργαστούμε με κάποιον κρυφό επιθετικό, που θα βγαίνει πίσω από το αντίπαλο τείχος. Ενώ από αμυντικής άποψης, θα υπάρχει η δυνατότητα να φτιάχνουμε ένα τείχος με παίκτες γύρω από αυτό, ενισχύοντας το και να στείλουμε έναν να βγει μπροστά και να τη μπλοκάρει.
Attacking AI: Η επιθετικήAI που γνωρίσαμε στο προηγούμενο FIFA επιστρέφει και αυτή με αισθητές βελτιώσεις, με τους παίκτες της CPU να έχουν βελτιωμένες ρουτίνες τρεξίματος και να καλύπτουν καλύτερα τους χώρους αλλά και περισσότερες επιλογές “πρόβλεψης” της μπαλιάς του αντίπαλου επιθετικού. Επιπλέον, οι επιθετικοί θα είναι εξυπνότεροι την ώρα που θα κινούνται πάνω στην αμυντική γραμμή μας, περιμένοντας υπομονετικά να δεχτούν τη μπάλα και να βρεθούν τετ-α-τετ με τον τερματοφύλακα.
Εκτός όλων αυτών των αναβαθμίσεων, ο Rutter ανέφερε ότι ο ετήσιος ποδοσφαιρικός τίτλος θα δεχθεί ακόμα περισσότερες αλλαγές και βελτιώσεις, όπως καινούργιες πάσες, φάλτσα, περισσότερα και ομαλότερα animations για τους τερματοφύλακες. Και οι πανηγυρισμοί θα συνάδουν με την ατμόσφαιρα του εκάστοτε αγώνα. Επιπροσθέτως, οι δημιουργοί, επιτέλους, σκοπεύουν να διορθώσουν και τη συμπεριφορά των διαιτηών.
Τέλος, ακόμα μια μεγάλη βελτίωση που υπόσχεται η ΕΑ όπου στο συγκεκριμένο τομέα έχει μείνει στάσιμη τα τελευταία δύο χρόνια, είναι τα γραφικά. Η εταιρία θα υιοθετήσει ένα Dimensional Imagingsoftaware που θα προσφέρει μοναδικές οπτικές -ανά παίκτη- αλλαγές, με τις κινήσεις να απεικονίζουν τεράστια διαφορά που θα τους καθιστά να διαφέρουν με γυμνό μάτι από τη κεντρική κάμερα του παιχνιδιού αλλά και να έχουν ανεπτυγμένο facial animation ανά τη περίσταση.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.