Δελτίο Τύπου:
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η WIND βρίσκεται κοντά στους συνδρομητές της, στις πληγείσες από το σεισμό περιοχές της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης από την πρώτη στιγμή, έχοντας εγκαταστήσει τοπικό κλιμάκιο υποστήριξης για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων εξαιτίας των φυσικών φαινομένων, του δικτύου της Σταθερής Κινητής και internet.
Παράλληλα, για τους κατοίκους – πελάτες συμβολαίου WIND, η εταιρεία προσφέρει Δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα. Αντίστοιχα, στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από σήμερα 29/01/14 έως και τις 4/02/14 προσφέρεται δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών.
Επιπλέον, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εξερχομένων ή εισερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και τις 28/2/2014.
Σημειώνεται τέλος, ότι το κατάστημα WIND στην Κεφαλονιά (Λ. Αντώνη Τρίτση και Χοιδά, Αργοστόλι τηλ. 2671025572) είναι στη διάθεση όλων, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό της προηγούμενης Κυριακής.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Πιστώνονται με θετικό πρόσημο τέτοιου είδους κινήσεις κάθε φορά και σε ανάλογες περιπτώσεις, αρκεί να μην περιορίζονται σε εξαιρετικές καταστάσεις, λόγω των χαλεπών καιρών που ζούμε.