Το εξαιρετικό Unlimited Data month γνωρίζαμε ότι έχει ημερομηνία λήξης. Μόλις πριν από λίγες ώρες βγήκε από την εφαρμογή του myf2go. Και πραγματικά είμασταν πολύ ευχαριστημένοι τόσο με την απόφαση της Wind να το παρατείνει όσο και με το ίδιο το πρόγραμμα, δεν είχε πολιτική ορθής χρήσης τελικά. Οι επιλογές για τους συνδρομητές της στενεύουν πλέον, με μόνο διαθέσιμο πρόγραμμα που να αξίζει κατά την άποψή μας να είναι το unlimited smart week με κόστος 5 ευρώ την εβδομάδα.

Προσφέρει απεριόριστο internet για μια εβδομάδα με κόστος 5 ευρώ. Είναι διαθέσιμο για ενεργοποίηση μόνο online, δηλαδή από το myF2Go app. Μέσα στην εφαρμογή η Wind ενημερώνει μάλιστα ότι είναι διαθέσιμο και για περιαγωγή με όριο πολιτικής ορθής χρήσης 4.588 ΜΒ.  Και δεν υπάρχει περιορισμός ως προς τον αριθμό ενεργοποιήσεων. Άρα βγάζεις μήνα.

Κάποιες διευκρινήσεις δικές μας:

  • Δεν αναφέρει ρητά ότι δεν υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης. Το Unlimited Data month το ανέφερε ξεκάθαρα, άρα θεωρούμε ότι λίγο δύσκολα να είναι πραγματικά unlimited για μια εβδομάδα. Μπορεί βέβαια, να κάνουμε και σοβαρό λάθος, αν έχει κάποιος εμπειρία να το γράψει στα σχόλια. Έχουμε ήδη ενεργοποιημένο το Unlimited data month, το είχαμε ενεργοποιήσει πριν τις 8/1 για τελευταία φορά και για αυτό δεν μπορούμε προς το παρόν να το δοκιμάσουμε.
  • Όποιος θέλει καρτοκινητό με μηνιαίο unlimited πακέτο είναι μια λύση. Μπλέκεις όμως με ενεργοποιήσεις κάθε 7 ημέρες και κόστος 5 ευρώ την εβδομάδα. Μένει να φανεί το πραγματικό όριο που έχει.
  • Ας ελπίσουμε μετά τις 11 Ιανουαρίου να δούμε κάτι καλύτερο.
  • Για κινητά όντως μπορεί να ικανοποιεί πολλούς. Αλλά όπως έχεις καταλάβει στα άρθρα μας λαμβάνουμε υπόψη και χρήση σε μόντεμ.

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η μεγαλύτερη απάτη nova wind .με την εξαγορά της wind apo nova άρχισαν τα όργανα!! 7 mbps κάτω από 17 MBPS se 9 MBPS. Το nova my account δεν λειτουργεί. Η γνωστή καραμέλα φταίνε τα καλώδια σας φταει η Μαρίζα…. ολο δικαιολογίες και η πλημμελη παροχη υπηρεσιων συνεχίζεται μακριά από nova k wind.

  2. Τραγικό να καταργήσουν το μηνιαίο πακέτο με τα απεριόριστα…κάποιοι το έχουν ανάγκη, δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να έχουμε σταθερό στο σπίτι.

  3. Αγαπητέ συνήθως οι συγχωνεύσεις γίνονται για βελτίωση υπηρεσιών. Υπάρχουν όμως και η άλλη περίπτωση όπως αυτή! Πρέπει να σκεφτούν ότι θα χάσουν πολλούς πελάτες!

  4. Απαραδεκτη η wind απο τον ιουνιο που εκανα αναβαθμιση απο 24 σε 100 εχω συνεχεια αποσυνδεσεις ,3 φορες ηρθε τεχνικος το αποτελεσμα ειναι ,προταση ,να αλλάξω τα καλωδια απο 6 οροφους μεχρι την εισοδο της πολυκατοικιας ,αλλα δεν μου εγγυώνται ότι το πρόβλημα θα λυθει ουτε με επαναφέρουν σε 24 που δεν ειχα προβλημα .Τελικα η λυση ειναι να αλλαξω εταιρια αλλα μου ζητανε 180€ προστιμο αποχωρήσεις

  5. Μακρυά. Κλαστε τους και φύγετε. Εκτός αν σας κάνουν τα πάντα φτηνά. Δώστε τους εσείς προσφορά και όχι αυτοί
    Λαμογια

  6. Εχω εδώ και τέσσερις μήνες που περιμένω τη σύνδεση στο ίντερνετ και στην εξυπηρέτηση πελατών δε γνωρίζουν τι συμβαίνει. Η πιο άθλια εταιρία που έχω μπει ποτέ μου η Νοβα. Η εξυπηρέτηση είναι πολύ κακή όχι γιατί φταίνε τα παιδιά που δουλεύουν αλλά στην ουσία κανείς δεν ξέρει πως να επιλυθούν τα προβλήματα.

  7. Θα χάσουν πολλούς πελάτες !!!
    Εγώ είμαι ένας από τους πελάτες που παρόλο που μένω 29 χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας δεν έχω γραμμή ίντερνετ .
    Δεν έχουν θέση λέει στο καφαο ..
    Το 2022 λοιπόν 30 χιλιόμετρα από Αθηνα έπαιρνα το unlimited data και έβγαζα τον μήνα . Αλλά δυστυχώς κόπηκε .
    Αυτή η συγχώνευση λοιπόν έχει ξεκινήσει αρνητικά για αρκετούς από εμάς .Επειδή είμαι και πελάτης εδώ και 2 χρόνια στην wind με 2 κινητά και 100αρα στο σπιτι θέλω να δω τι θα γίνει με αυτή την περίπτωση . Γιατί ακούω για 100 άρα 26 ευρώ όταν μου κάνουν προσφορά για ανανέωση στα 45 .
    Δηλαδή ως πελάτης που πλήρωνα 108 ευρώ το μήνα για όλα τα παραπάνω ,η αφοσίωση στην εταιρία τα 2 αυτά χρόνια πάει στα σκουπίδια.
    Πώς είναι δηλαδή δυνατόν ο παλιός πελάτης να πληρώνει 20 ευρώ πιο ακριβά από τον νέο.
    Σε χθεσινή επικοινωνία που είχα λοιπόν με την εξυπηρέτηση η απάντηση της τηλεφωνητριας ηταν …. Αφού δεν είστε ευχαριστημένος γιατί θέλετε να ανανεώσετε μαζί μας ????
    Όταν δε της είπα ότι είναι πολλοί οι δυσαρεστημένοι και εγώ ένας από αυτούς η απάντηση της ήταν …
    Τι νομίζετε ότι θα μας κάνετε .. είμαστε μια τεράστια πολυεθνική εταιρία και δε μπορειτε να τα βάλετε μαζί μας .
    Αυτά λοιπόν είπε η υπάλληλος της Wind σε μια κλήση η οποία καταγράφηκε ..

  8. @ Γιώργος

    Όπως έχω πει πολλές φορές, οι εταιρείες δεν κοιτάνε πόσα χρόνια είσαι πελάτης. Όπως και γω έτσι και εσύ είσαι απλά μια επίτευξη στόχου για την εταιρεία, ένας αριθμός στους εκ συνδρομητές και μια προμήθεια απλά για αυτόν που θα σε κάνει το συμβόλαιο.

  9. Ήμουν έτος να φύγω στη wind, με κράτησαν με ενέσεις το xmas της Vodafone και το 22μερες unlimited..
    Και προτιμώ να δινω 35€ το μήνα με απεριόριστ ίντερνετ/συμβόλαιο Vodafone, παρά αυτή η κοροϊδία της wind..

  10. Είμαι πελάτης της nova 12 χρονια!!
    Εδώ και 2 μήνες,έχω συνεχείς αποσυνδέσεις. Έχει περάσει τεχνικός 2 φορές κ λύση μηδέν.
    Από το τεχνικό τμήμα δεν έχουν ιδέα,προϊστάμενος δεν υπάρχει ή δεν βγαίνει.
    Υπάλληλος του τεχνικού ,μου είπε ότι φταίει η βαρύτητα!!!
    Σαφώς έχω ξεκινήσει νομικές ενέργειες για διαφυγόντα κέρδη κ έχω ζητήσει απομαγνητοφωνησεις συνομιλιών,τις οποίες θα ανεβάσω,να γελάσει ο κάθε πικραμένος!!
    ΜΑΚΡΙΑ. ΑΠΟ. NOVA.

  11. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ είμαι συνδρομητής της Nova έκανα αίτηση internet μέχρι κατοστάρι μου δώσανε τρεις μήνες δωρεάν δωρεάν εγκατάσταση η τεχνική ήρθανε μέσα σε πέντε εργάσιμες μέρες και μου φτιάξετε το ίντερνετ και όλα είναι μία χαρά δεν καταλαβαίνω πού είναι το πρόβλημα

  12. . Μόλις βρηκα οτι το 1 νουμερο κινητό μου με συνδεση τοχουν καταργήσει. Δηλαδή με κοψανε τη σύνδεση πριν 3 μερες πληρωσα. Aλητες. Η χειρότερη εταιρία κοροιδευαν με ψέμματα τον κόσμο για να παρουν πελάτες και τώρα κανουν οτι θελουν

  13. 4 μήνες στη wind με εκατοσταρα γραμμή και 26€ πιάνω τα 95 mbps! Όλα τέλεια μέχρι τώρα.

  14. Μετράτε πόσους θά χάσατε καί από τηλεόραση καί από τηλεφώνα…. εγώ βάζω καί ονοματεπώνυμο για νά δείτε αν τό κάνω η όχι.

  15. Αλλαξε ο Μανωλιος κι εβαλε τη βρακα του αλλιως… Τι εχεις Γιαννη; Τ’ειχα παντα!
    Εταιρειες του κωλ@υ…

  16. Τα… Umlimited data στη wind δεν ηταν ΠΟΤΕ απεριοριστα. Το εγραφαν και ξεκάθαρα στις πληροφοριες του καθε πακετου. Μολις περνουσες το οριο, που νομιζες οτι αφορα μονο την περιαγωγη, τοτε η ταχυτητες επεφταν σε…χελωνας. Δοκιμασμενο δυο φορες, μια το καλοκαιρι και μια το φθινοπωρο. Και στην επικοινωνια μεταξυ μας ειρωνεια και μονο.
    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΝΟΒΑ…!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.