Αν δεν το δοκιμάσει κάποιος, δεν θα μάθει κανένας μας. Εκτός αν κάπου αναφέρεται και δεν έχει τύχει να το δούμε. Σε κάθε περίπτωση για τις ανάγκες αυτού του άρθρου λοιπόν, αφήναμε ανεξόφλητους τους λογαριασμούς μας στη Wind. Δηλαδή προβήκαμε σε μια νέα σύνδεση και την αφήσαμε χωρίς να την πληρώσουμε για να δούμε πότε η Wind θα κόψει οριστικά τη γραμμή.
Όπως τελικά φάνηκε, επιτρέπει την έκδοση 3 τιμολογίων πριν καταργήσει/αποσυνδέσει οριστικά από το δίκτυο τη γραμμή. Συγκεκριμένα, ένα τιμολόγιο εκδόθηκε στις 18.2.2022, ένα τιμολόγιο στις 18.3.2022 και ένα τιμολόγιο στις 18.4.2022 πριν τελικά προβεί στην οριστική αποσύνδεση της σύνδεσης από το δίκτυο και μας στείλει τη σχετική επιστολή περί ανεξόφλητης οφειλής και πως δεν μπορεί να παραμένει σε εκκρεμότητα.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι δεν έγινε καμιά απολύτως επικοινωνία με τη Wind για τον διακανονισμό της οφειλής στο διάστημα αυτό, για να μπορέσουμε να αναπαραστήσουμε τις χείριστες περιπτώσεις οικονομικής αδυναμίας. Σίγουρα αν κάποιος καλέσει για διακανονισμό, η ανεκτικότητα θα είναι μεγαλύτερη, ενώ δεν αποκλείεται να διαφέρει η αντιμετώπιση σε κάθε περίπτωση.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Δεν καταργεί τους λογαριασμούς απλά δεν πληρώνεις πάγιο και υπάρχει κάτι που λέγεται τέλος διατήρησης σύνδεσης