Πριν από λίγες ώρες, λάβαμε email από την PR manager της Revolut, Barbara Oliveira Rodriguez η οποία ήθελε να προβεί σε ορισμένες διευκρινίσεις όσον αφορά ένα άρθρο που είχαμε βγάλει για τη μετατροπή των ΙΒΑΝs σε ελληνικά, ως απόρροια του ανοίγματος καταστήματος και της περαιτέρω διείσδυσης στην Ελληνική αγορά.
Όπως λέει η ίδια στη σελίδα μας, αν και η Revolut θέλει να μεγαλώσει περαιτέρω στην Ελλάδα και να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές μια τραπεζική εφαρμογή η οποία θα καλύπτει όλες τις ανάγκες τους, η εταιρεία δεν θα ανοίξει κάποιο κατάστημα στη χώρα.
Καθώς το μοντέλο της δεν βασίζεται σε φυσικά καταστήματα πουθενά στον κόσμο.
Τέλος, αναφέρεται και στο θέμα των IBANs και τη μετατροπή τους σε Ελληνικά, αναφέροντας συγκεκριμένα ότι δεν υπάρχει κάποιο σαφές χρονοδιάγραμμα για αυτό και ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι είναι κάτι που δεν εξαρτάται μόνο από αυτή.
Πάντως, για αυτήν την απάντηση της Revolut, ίσως να ευθύνεται εν μέρει και σε ένα κακό translation από το οποίο πέρασε η ίδια το άρθρο μας.
Καθώς εκείνο το άρθρο δεν αναφερόταν σε φυσικό κατάστημα, αλλά αντίθετα υπονοούσε μια ομάδα η οποία θα ασχοληθεί με την περαιτέρω διείσδυση στην ελληνική αγορά. Σε κάθε περίπτωση, πλέον οι στόχοι της γίνονται αρκετά πιο ξεκάθαροι.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.











































