Πριν από λίγες ώρες, λάβαμε email από την PR manager της Revolut, Barbara Oliveira Rodriguez   η οποία ήθελε να προβεί σε ορισμένες διευκρινίσεις όσον αφορά ένα άρθρο που είχαμε βγάλει για τη μετατροπή των ΙΒΑΝs σε ελληνικά, ως απόρροια του ανοίγματος καταστήματος και της περαιτέρω διείσδυσης στην Ελληνική αγορά.

Όπως λέει η ίδια στη σελίδα μας, αν και η Revolut θέλει να μεγαλώσει περαιτέρω στην Ελλάδα και να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές μια τραπεζική εφαρμογή η οποία θα καλύπτει όλες τις ανάγκες τους, η εταιρεία δεν θα ανοίξει κάποιο κατάστημα στη χώρα.

Καθώς το μοντέλο της δεν βασίζεται σε φυσικά καταστήματα πουθενά στον κόσμο.

Τέλος, αναφέρεται και στο θέμα των IBANs και τη μετατροπή τους σε Ελληνικά, αναφέροντας συγκεκριμένα ότι δεν υπάρχει κάποιο σαφές χρονοδιάγραμμα για αυτό και ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι είναι κάτι που δεν εξαρτάται μόνο από αυτή.

Πάντως, για αυτήν την απάντηση της Revolut, ίσως να ευθύνεται εν μέρει και σε ένα κακό translation από το οποίο πέρασε η ίδια το άρθρο μας.

Καθώς εκείνο το άρθρο δεν αναφερόταν σε φυσικό κατάστημα, αλλά αντίθετα υπονοούσε μια ομάδα η οποία θα ασχοληθεί με την περαιτέρω διείσδυση στην ελληνική αγορά. Μπορεί ωστόσο και λανθασμένα εμείς να δώσαμε  την εντύπωση ότι θα ανοίξει φυσικό κατάστημα.  Σε κάθε περίπτωση, πλέον οι στόχοι της γίνονται αρκετά πιο ξεκάθαροι.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Προηγούμενο άρθροΔΕΔΔΗΕ: Πως η ποσότητα κατανάλωσης μπορεί ή να σε θάψει ή να σε σώσει
Επόμενο άρθροBlack Friday στη HUAWEI: Έχει κάτι για όλους!
valadis.k
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. @yannis εχεις απόλυτο δίκιο δίνει την εντύπωση φυσικού καταστήματος. Προσθέσαμε στο τρέχον άρθρο σχετική σημείωση.

  2. “Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας powergame.gr, η Revolut έχει ενημερώσει ότι θα προβεί πολύ σύντομα στο άνοιγμα του πρώτου τραπεζικού υποκαταστήματος στην Ελλάδα.”
    Από το προηγούμενο άρθρο…
    Δεν δίνει καμία εντύπωση, λέει ακριβώς αυτό, ότι θα ανοίξει κάποιο κατάστημα/υποκατάστημα. Και αυτό που γράψατε δεν μπορεί να υπονοεί ότι θα υπάρξει “μια ομάδα η οποία θα ασχοληθεί με την περαιτέρω διείσδυση στην ελληνική αγορά”.
    Το να πείτε ότι αναπαράγεται ότι λέει το άρθρο από powergame, το οποίο ήταν λάθος, να το δεχτούμε, αλλά να συνεχίζεται να λέτε ότι άλλα γράφετε και άλλα εννοείτε, δε σας τιμάει.

  3. Φυσικά και δεν θά ανοίξει κατάστημα στην Ελλάδα…. και δεν θά γίνει μετατροπή του IBAN σέ ελληνικά…. Πολλά ζητάνε τά ελληνικά λαμόγια… μέχρι που θά φτάσει η αρπαχτικη φαντασία τούς…
    Ο λόγος που αναπτύσσετε η revolut είναι επειδή δεν είναι ελληνική… Πόσο κιμάδες μπορεί να είστε?

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.