Η HMD Global, μία εταιρεία πίσω από τα τηλέφωνα της Nokia, επεκτάθηκε πάρα πολύ προσπαθώντας να λανσάρει τηλέφωνα σε όλες τις κατηγορίες τιμών, αλλά φαίνεται ότι τελικά δεν είδε τα αποτελέσματα που περίμενε και έτσι έκανε τη δύσκολη επιλογή να αποχωρήσει από την κούρσα των ναυαρχίδων.
«Το να φτιάχνουμε ένα τηλέφωνο 800 δολαρίων δεν έχει νόημα για εμάς αυτή τη στιγμή», είπε ο Άνταμ Φέργκιουσον, Παγκόσμιος Επικεφαλής Μάρκετινγκ Προϊόντων της HMD, σε συνέντευξή που έδωσε στο Android Authority.
Το Nokia 9 PureView κυκλοφόρησε το 2019 και ήταν μια προσπάθεια να επιστρέψει η μάρκα στην αγορά premium τηλεφώνων με καλή κάμερα. Δυστυχώς, το νέο PureView δεν έτυχε καλής υποδοχής και οι φήμες για ένα σίκουελ ακολουθούνταν πάντα με νέες φήμες για καθυστερήσεις.
Καμία ναυαρχίδα της Nokia δεν έχει κυκλοφορήσει από το PureView και κανένα τέτοιο τηλέφωνο δεν θα κυκλοφορήσει στο άμεσο μέλλον. Η HMD θα επικεντρωθεί προς το παρόν στα entry-level και mid-range smartphones, καθώς και τα feature phones.
Η εταιρεία θέλει τα τηλέφωνα Nokia να είναι γνωστά ως συσκευές που αντέχουν αρκετά χρόνια χρήσης, έχουν πολυήμερη διάρκεια μπαταρίας, και έχουν προσιτή τιμή – σε σύγκριση πάντα με τον ανταγωνισμό.
Η νέα στρατηγική έχει αποδώσει, η εταιρεία γιόρτασε πρόσφατα το πρώτο πλήρες έτος λειτουργικών κερδών της. Στην πραγματικότητα, το τρίτο τρίμηνο του 2021 ήταν κερδοφόρο και το τέταρτο τρίμηνο του 2021 ήταν το πιο επικερδές τρίμηνο στη σύντομη ιστορία της εταιρείας.
Η HMD έχει σχέδια για το πώς να αναπτυχθεί – θέλει να είναι ο ηγέτης της αγοράς για προπληρωμένα smartphone στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Μια άλλη κίνηση είναι ο διαχωρισμός των υπηρεσιών σε ένα ξεχωριστό τμήμα που θα επικεντρωθεί σε επιχειρηματικούς χρήστες.
Από εκεί, θα αναπτύξει σιγά σιγά τις δραστηριότητές της με τρόπους που έχουν νόημα και που υποστηρίζουν τη βασική δραστηριότητα. Ίσως φτάσει η μέρα που ο κατάλογος της θα περιλαμβάνει μια εμβληματική ναυαρχίδα, ίσως πάλι να μην δούμε ποτέ ξανά ένα flagship Nokia.
Η προσπάθεια ανταγωνισμού στην κορυφαία κατηγορία είναι δύσκολη, ειδικά για μικρότερες εταιρείες που δυσκολεύονται να εξασφαλίσουν σημαντικά εξαρτήματα σε περιόδους έλλειψης. Ίσως η προσκόλληση στις αγορές entry-level και mid-range είναι πραγματικά ο πιο βιώσιμος δρόμος.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, ευχόμαστε καλή τύχη στην HMD καθώς ο αριθμός των εταιρειών smartphone από τις οποίες οι χρήστες επιλέγουν συνήθως τηλέφωνο έχει συρρικνωθεί αρκετά τον τελευταίο καιρό και η είσοδος στην αγορά είναι δύσκολη.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.