Η Xiaomi πραγματοποίησε μια μεγάλη εκδήλωση όπου αποκάλυψε πολλά νέα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων Xiaomi 12, το MIUI 13, το Xiaomi Watch S1, και πολλά άλλα.
Όμως, τα προϊόντα δεν ήταν το μόνο πράγμα που αποκαλύφθηκε σε αυτήν την εκδήλωση καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Xiaomi, Lei Jun, ανέβηκε στη σκηνή για να ανακοινώσει τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.
Νωρίτερα φέτος, η κινέζικη εταιρεία ξεπέρασε για λίγο την Apple στον συνολικό παγκόσμιο όγκο αποστολών, καθιστώντας την τον 2ο μεγαλύτερο παγκόσμιο κατασκευαστή smartphone – έστω και για λίγο.
Τώρα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi ανακοίνωσε ότι η εταιρεία σκοπεύει να ξεπεράσει τους παγκόσμιους ηγέτες στον κλάδο των smartphones και να γίνει η νούμερο ένα μάρκα smartphone μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Μια παρόμοια δήλωση είχε κάνει νωρίτερα τον Νοέμβριο ο Lu Weibing, ο Senior VP του Xiaomi Group China και GM της Redmi, ο οποίος σχολίασε στο κινέζικο κοινωνικό δίκτυο Weibo τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας.
Ο Lu Weibing εξήγησε ότι ο ιδρυτής της Xiaomi Lei Jun είχε θέσει ως στόχο να γίνουν η εταιρεία με τις περισσότερες πωλήσεις smartphone στον κόσμο μέχρι το 2024. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία θα επικεντρωθεί πρώτα στην αύξηση των πωλήσεών της στην κινεζική αγορά.
Δεδομένου ότι το 70% των πωλήσεων smartphone στην Κίνα πραγματοποιείται μέσω φυσικών καταστημάτων, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τα σημεία πώλησης σε 30.000 μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Επίσης, δεδομένου ότι η Xiaomi σχεδιάζει να είναι ο βασιλιάς των πωλήσεων smartphone παγκοσμίως, δεν θα στοχεύει συγκεκριμένα σε μία μεμονωμένη μάρκα και θα επικεντρωθεί στην κατασκευή προϊόντων που μπορούν να ανταγωνιστούν όλες τις κορυφαίες μάρκες.
Η ανακοίνωση του ιδρυτή της κινέζικης εταιρείας, Lei Jun, έχει επίσης εγείρει ορισμένα ερωτήματα σχετικά με το πώς σχεδιάζουν να επιτύχουν παγκόσμια κυριαρχία στην αγορά των smartphone.
Εδώ και καιρό, η Xiaomi κατατάσσεται συνεχώς στην 3η θέση, μένοντας πολύ πίσω από την Apple. Ωστόσο, η Samsung εξακολουθεί να έχει ένα σημαντικό προβάδισμα έναντι των δύο εμπορικών σημάτων.
Εάν η κινέζικη εταιρεία σχεδιάζει να επιτύχει αυτόν τον στόχο που έχει θέσει, μπορεί να δούμε τη μάρκα να ενισχύει τη θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου τον τελευταίο καιρό η Samsung χάνει έδαφος.
Επιπλέον, η εταιρεία έχει μια τέλεια ευκαιρία να καταλάβει το μερίδιο αγοράς που παραχώρησε η Huawei λόγω των πρόσφατων απαγορεύσεων που της επιβλήθηκαν από τις Η.Π.Α.
Μόνο ο χρόνος θα δείξει εάν η Xiaomi μπορεί να ξεπεράσει αυτήν την πρόκληση και να επιτύχει το ορόσημο του κορυφαίου παγκόσμιου παραγωγού smartphone τα επόμενα τρία χρόνια, και θα είμαστε εδώ για να σας μεταφέρουμε τα τελευταία νέα σχετικά με την πρόοδό της, οπότε μείνετε συντονισμένοι.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.