Ένας YouTuber κάτοχος Tesla μας λέει πόσα ακριβώς χρήματα ξόδεψε μετά από 6 χρόνια και 230.000 χιλιόμετρα και πόσα γλύτωσε από καύσιμα. Ο Andy Slye, Tech και automobile YouTuber μας λέει σε ένα βίντεό του, πόσο οικονομική είναι η κατοχή ενός Tesla.
Ο YouTuber αγόρασε πριν έξι χρόνια την έκδοση Ultra Red του Tesla Model 3, για 54.000 ευρώ, στις αρχές του 2019.
«Ακριβώς πριν από έξι χρόνια έκανα κάτι τρελό και ξόδεψα περισσότερα χρήματα από όσα πίστευα ποτέ ότι θα έκανα σε ένα αυτοκίνητο», άρχισε.
Ο Slye είπε ότι είχε διανύσει επιτυχώς 232.000 χιλιόμετρα με το όχημα, το οποίο σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αυτοκινητοδρόμων (FHWA) είναι ελαφρώς υψηλότερο από αυτό που αναμένεται να οδηγήσει ο μέσος πολίτης των ΗΠΑ για μια δεκαετία.
Πριν υπολογίσει πόσα χρήματα εξοικονομεί σε σχέση με την βενζίνη, φορτίζοντας το Tesla στο γκαράζ του για 6 χρόνια, ο Slye υπολόγισε πόσα είχε ξοδέψει σε “προαιρετικά έξοδα”.
Ξόδεψε $1800 για Paint Ptotection Film, για να τυλίξει ολόκληρο το μπροστινό μέρος του κινητήρα του, ενώ 200 $ δαπανήθηκαν για να βάλει φιμέ φιλμ και στα τέσσερα παράθυρα. Άλλα 200 δολάρια χρησιμοποιήθηκαν για την αγορά αξεσουάρ όπως βάσεις τηλεφώνου και πατάκια δαπέδου, ενώ 500 δολάρια δαπανήθηκαν σε ανιχνευτή ραντάρ.
Ο Slye ισχυρίζεται ότι τα έξι χρόνια που κατείχε το EV, ξόδεψε περίπου 3.200 $ σε προαιρετικά έξοδα, ανεβάζοντας έτσι το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε για το αυτοκίνητο στα 57.200 $.
Ο YouTuber εξήγησε ότι με τα χρόνια το Tesla είχε υποβληθεί σε διάφορες επισκευές εκτός εγγύησης, με κόστος 2.040 δολάρια. Παράλληλα ξόδεψε 2.730 δολάρια για δύο καινούρια σετ ελαστικών. Όμως όλα αυτά είναι λίγο πολύ και τα έξοδα ενός απλού αυτοκινήτου που καίει βενζίνη.
«Τώρα ας μιλήσουμε για ένα από τα καλύτερα πράγματα σχετικά με την ιδιοκτησία ενός Tesla: το κόστος», είπε.
«Ζω σε μια Πολιτεία όπου η ηλεκτρική ενέργεια είναι εξαιρετικά φθηνή. Κυριολεκτικά απλώς φορτίζω στο γκαράζ μου κατά τη διάρκεια της νύχτας όταν το ρεύμα είναι το φθηνότερο».
Στο 10λεπτο βίντεο του YouTube, ο Slye αποκάλυψε ότι η ολονύκτια φόρτιση του Tesla του κοστίζει περίπου $0,08/κιλοβατώρα. Στην Ελλάδα το κόστος είναι περίπου €0.145/kWh.
Δήλωσε επίσης ότι το αυτοκίνητό του είχε καταναλώσει συνολική ενέργεια 36.482 kWh για να το τροφοδοτήσει πάνω από 232.000 χλμ.
Κάνοντας τις πράξεις βρήκε πως η φόρτιση του Model 3 στο σπίτι του, κόστισε στον δημιουργό $2.772 μόνο. Δαπάνησε και $583 για φόρτιση σε SuperCharger και άλλα $900 για την αγορά μιας πρίζας NEMA 14-50 για ταχεία φόρτιση στο γκαράζ του.
“Έτσι, αυτό ανεβάζει το συνολικό μου κόστος φόρτισης σε περίπου $4.255”, δήλωσε.
Το συνέκρινε με ένα αυτοκίνητο βενζίνης με παρόμοιες προδιαγραφές και ισχυρίστηκε ότι είχε εξοικονομήσει περίπου $20.000 οδηγώντας το EV του.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την GoBankingRates το μέσο ετήσιο κόστος βενζίνης είναι 3.306,53 $, που σημαίνει ότι ο Slye έχει κάνει τεράστια οικονομία με το Tesla του.
Ενημέρωση για χρήστες κινητής και σταθερής στην Vodafone στο ίδιο ΑΦΜ
Για αυτό ο YouTuber δήλωσε πως θα το οδηγεί μέχρι να φύγουν οι ρόδες του. Η αλήθεια είναι πως αν έχει κάποιος ηλεκτρικό όχημα και έχει τη δυνατότητα να το φορτίζει στο σπίτι, η εξοικονόμηση σε καύσιμα είναι τεράστια. Για να προλάβω όσους πουν πως η μπαταρία θα χρειαστεί τεράστιο κόστος για αλλαγή μετά από 10 χρόνια, το κέρδος σε καύσιμα είναι πολύ μεγαλύτερο από το κόστος μιας αλλαγής μπαταρίας. Άλλωστε, σε μια δεκαετία το κόστος σε μπαταρίες λογικά θα έχει μειωθεί και η αλλαγή της θα είναι πολύ πιο συμφέρουσα. Εδώ να πουμε πως η Tesla δίνει εγγύηση στην μπαταρία για 8 χρόνια ή 160.000-200.000 χιλιόμετρα, ανάλογα με την έκδοση του Model 3.
Όλα αυτά με τις τρελές επιδόσεις που προσφέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάνουν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση πολύ ελκυστική. Αν στην χώρα μας αναπτυχθεί και το δίκτυο φόρτισης, τότε θα γίνει μονόδρομος.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Συγχαρητήρια ωραίο αφιέρωμα στα αμάξια tesla
Και γιατί δε λέει πόσα πλήρωσε σε ρεύμα ??? Αλλά για να φορτώσει πρέπει να το βάλει σε ρεύμα για να έχει ρεύμα θέλει κάποιο εργοστάσιο το οποίο χρησιμοποιεί καύσιμα άρα μια τρύπα στο νερό το μόνο που κατάφερε είναι να μείωση τον ανδρισμό του
Δεν μας είπες όμως ότι ενα αντίστοιχο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης κοστίζει το πολύ 34000 ευρώ ίσως κ φθηνοτερα. Οποτε τα 20 που εξοικονόμησε τα έχει ήδη πληρώσει με το αυξημένο κόστος αγοράς. Περαστικα σε όσους έχουν ηλεκτρικά. Όταν θα κοστίζουν περίπου το ίδιο με τα συμβατικά τότε θα αξίζει να αγοράσει κανείς.
Λογικά με κάποιο αντίστοιχο αυτοκίνητο αυτοκίνητο των 450 ίππων.. που δε νομίζω να βρίσκεις με.κάτω από 50 χιλιάρικα
Θέλει να μας πει ότι έχει αλλάξει 2 τετράδες ελαστικών συν μία τετράδα που έχει από το εργοστάσιο κάθε 77.000 χιλιόμετρα περίπου λάστιχα
Σιγά μη κρατήσανε τόσα χιλιόμετρα με 2,5 τόνους βάρος θα λάστιχα μας κοροϊδεύει το αμερικανάκη;
Ότι γλύτωσε από τις βενζίνες τα έδωσε για το έξτρα κόστος του αυτοκινήτου. Μετά από λίγα χρόνια που η μπαταρία θα έχει πέσει θα αναγκαστεί να το δώσει για παλιοσίδερα. Η αντικατάσταση της μπαταρίας είναι ασύμφορη.Οποτε θα πρέπει να αγοράσει νέο αυτοκίνητο από την αρχή. Την 2η φορά θα τον δούμε να γράφει “Γιατί δεν ξαναπαίρνω ηλεκτρικό”
Θέλει να μας πει ότι έχει αλλάξει 2 τετράδες ελαστικών συν μία τετράδα που έχει από το εργοστάσιο κάθε 77.000 χιλιόμετρα περίπου λάστιχα
Σιγά μη κρατήσανε τόσα χιλιόμετρα με 2 τόνους βάρος τα λάστιχα μας κοροϊδεύει το αμερικανάκη;
Και αν πάρουμε ηλεκτρικό πως θα πάρουν τα 7δις που μας πηδάνε με τις βενζίνες;Θα φορολογείται η ιδιοκτησία τους! Μιλάμε για λαμόγια περιοπης
Γειά σας κούτιακες ή αλλιώς κουτοδιμοιρία !(Έλληνες)
Όσο θα γυρίσετε εσείς στο σταθερό τηλέφωνο με τις τρύπες τόσο θα γυρίσει κι ανθρωπότητα στους θεσμικούς κινητήρες !