Δημοσιεύουμε το μήνυμα όπως ακριβώς μας στάλθηκε. Ευχαριστούμε θερμά το skroutz.gr για τη παράθεση της δικής του άποψης επί του θέματος.
Αγαπητοί techmaniacs καλησπέρα από το Skroutz,
Αρχικά ευχαριστούμε για το χρόνο και το ενδιαφέρον σας στο Skroutz και τις διαδικασίες που έχει σχετικά με τις αξιολογήσεις προϊόντων και καταστημάτων.
Τόσο οι αξιολογήσεις προϊόντων και καταστημάτων αλλά και γενικά το περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες, είναι ένα ζήτημα το οποίο λαμβάνουμε σοβαρά και επενδύουμε διαρκώς σε αυτό. Στόχος των αξιολογήσεων είναι η παρουσίαση της εμπειρίας που είχαν οι χρήστες μας αλλά και η βοήθεια σε άλλους χρήστες για την λήψη της απόφασης της αγοράς.
Για όλο το περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες, υπάρχουν κανόνες και προδιαγραφές, που στόχο έχουν την δίκαιη προβολή την άποψης όλων (χρηστών και καταστημάτων). Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ομάδες στο Skroutz που ασχολούνται αποκλειστικά με την διαχείριση του περιεχομένου των χρηστών, το οποίο περιλαμβάνει τις αξιολογήσεις προϊόντων και καταστημάτων αλλά και τις συζητήσεις χρηστών.
Ως ένας οργανισμός που συνεχώς αλλάζει, στο Skroutz είμαστε πάντα ανοιχτοί στα σχόλια και τις προτάσεις των χρηστών μας. Βάσει αυτών εξελισσόμαστε και εμείς οι ίδιοι αλλά και βελτιώνουμε διαρκώς τις διαδικασίες μας. Είμαστε σίγουροι ότι με τη συμβολή όλων θα μπορέσουμε να αλλάξουμε το εμπόριο προς το καλύτερο.
Σχετικά με τις αξιολογήσεις του συγκεκριμένου χρήστη, ο χειρισμός εκ μέρους του Skroutz, πράγματι, δυσκόλεψε τον χρήστη να υποβάλλει τις αξιολογήσεις του αλλά μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μας. Η εμπειρία που εξέλαβε δεν ήταν εφάμιλλη του επιπέδου που παρέχουμε και σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί. Τέλος, θα θέλαμε να προσθέσουμε ότι και οι δύο αξιολογήσεις του έχουν εγκριθεί σε συνέχεια των επαναδιατυπώσεων που έκανε.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση βρίσκομαι στη διάθεσή σας.
Η απάντηση του skroutz.gr έρχεται λίγο μετά τη δημοσίευση του θέματος για τις κριτικές
skroutz.gr κριτικές: Ο τρόπος με τον οποίο το skroutz.gr μπλοκάρει τις αρνητικές κριτικές!
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ρωτήστε τους και για τα κατάστηματα που έβγαλαν από την πλατφόρμα λόγω του ότι δεν παρέδιδαν προϊόντα αφήνοντας εκτεθειμένους πολλούς καταναλωτές. Και εκεί δεν είχαν αρνητικές κριτικές μέχρι να σκάσει το κανόνι. Σαν τους πολιτικούς μιλάνε ότι νοιάζονται για τους καταναλωτές αλλά η αλήθεια είναι άλλη .
για κανενα δεν νοιαζονται ουτε για τα καταστηματα ουτε για τους αγοραστες
Δείτε πώς απαντά μια πλατφόρμα που κατέχει ηγετική και μονοπωλιακή θέση στην ελληνική αγορά, με την ξύλινη γλώσσα των νομικών της συμβούλων!!
Άξιον αναφοράς είναι ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να αφήσεις μία κριτική για την εξυπηρέτηση από το έξυπνο καλάθι του skroutz. Το ίδιο ισχύει και για την πλατφόρμα του skroutz γενικότερα. Προσωπικά τα προϊόντα που παρήγγειλα δεν έφτασαν ποτέ και όταν ρώτησα που μπορώ να κάνω αξιολόγηση, μου έστειλαν κουπόνι 10€ για επόμενη αγορά… Στάχτη στα μάτια.
Γιατί κύριοι του Σκρουτζ δε δέχεστε κριτικές για τις υπηρεσίες σας??
Για την μη αποδοχή αξιολόγησης σε κατάστημα έτυχε και σε εμένα επίσης πριν 1,5 χρόνο και το αντιλήφθηκα άμεσα ότι έχουν το δικό τους σύστημα στην εταιρεία προώθηση εταιρειών κτλπ. Σταμάτησα να χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη εταιρεία επίσης έγινε αξιολόγηση για την συγκεκριμένη εταιρεία από Google.map όπου έλαβα 156 likes για την αρνητική αξιολόγηση. Τα συμπεράσματα δικά σας
Το σκρουτζ ευνοει τον καταναλωτη και οχι τα καταστηματα πολυ απλα γιατι οι τιμες ειναι στο πατωμα με αποτελεσμα πολλα μαγαζια να σφαζονται μεταξυ τους για το ποιος θα βαλει την καλυτερη τιμη πολλες φορες χαμηλοτερα του κοστους αποκτησης. Καλα κανει επισης που φιλτραρει τις κριτικες δεν μπορει να γραφει ο καθενας οτι του καπνισει και να θαυβει μια επιχειρηση ετσι απλα επειδη δεν εχει τι να κανει. Μαλιστα επρεπε να μπορει να αφησει αξιολογηση και το καταστημα στον αγοραστη οπως κανει πχ το ebay ετσι ωστε ενα καταστημα να επιλεγει αν θελει να το δωσει στο χ ψ αγοραστη, γιατι πολυ απλα μερικοι το εχουν hobby να κανουνε αρνηση της παραγγελιας και να χρεωνουν τα μαγαζια χωρις να παραλαμβανουν.
To skroutz είναι μια εξαιρετική πλατφορμα, αγοράζω απο εκεί συνέχεια και έχω υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης. Αλλά όπως όλες οι πλατφορμες αυτού του τύπου έχουν προβλημα με τις κριτικές.
Υπάρχουν προφανέστατες κριτικές copy/paste. Το skroutz μετά απο επανειλημμένες αναφορές με screenshots κλπ, λέει πως δεν είναι προβληματικές. Δεν ξέρω τι λέει πως κάνει, αυτό που ξέρω είναι πως κάτι δεν κάνει.
Σε κάθε περίπτωση όμως η ευθύνη της έρευνας αγοράς βαρύνει εμάς. Να ειμαστε λίγο πιο προσεκτικοί γιατί κακά τα ψέματα, την πονηριά του εμπόρου προκειμένου να “κλέψει” και να πουλήσει, κανείς δεν μπορεί να την ξεπεράσει.
Όποιος ενδιαφέρεται ας ρίξει μια ματιά σε αυτή την κριτική.
https://www.skroutz.gr/account/shops/reviews/844686
Το κατάστημα μου έστειλε ανοικτό το προϊόν και με φθορές στην συσκευασία. Πέρα ότι με έβαλαν να αναδιατυπώσω το κείμενο μου πολλές φορές, έχουν παρέμβει στο κείμενο αλλάζοντας αυτά που γράφω και αφαιρώντας link όπου υπάρχει φωτογραφία με το προϊόν όταν το παρέλαβα.
Αναφέρεστε σε μια αγορά που έκανε κάποιος Ντάνος και που εσκεμμένα δεν ανεβάσατε όσα ανέφερε ο πελάτης??? Υπάρχει κάποιος λόγο που το κάνατε αυτό??
Ο πελάτης ανέφερε ότι σε μια παλαιότερη αγορά του είχε παρουστεί ένα παρόμοιο πρόβλημα και από τότε είχε γίνει πολύ απαιτητικός και προσεκτικός..
Από τότε (όπως λέει ο ίδιος) με το παραμικρό που δεν θα του άρεσε, ζητούσε αντικατάσταση του προϊόντος.
Να πιστέψουμε λοιπόν ότι με βάση όσα αναφέρει εντόπισε το πρόβλημα στο προϊόν και θεώρησε σωστό να βάλει κόλλα??Ένας τύπος που λέει ότι αν δει το παραμικρό το γύρισε πίσω??
Ε μάλλον όχι…Μάλλον έσπασε το προϊόν έβαλε κόλλα και όταν η κόλλα σταμάτησε να το κρατάει αποφάσισες να το αλλάξει και να πουλήσει τρέλα ότι έτσι ήρθε..
Αλλά επειδή δεν μπορούσε να το δικαιολογήσει αποφάσισε να πει ότι και καλά “αλλά δεν ήθελε να μπει στην διαδικασία.”..Ο περίεργος???Ο ψείρας??Είπα δεν πειράζει θα βάλω κόλλα?
Αλλά και έτσι να μην ήταν..
Από την στιγμή που δεν έδωσε την ευκαιρία στο κατάστημα να δείξει αν είναι ή όχι σωστοί από που και ως που το σχολιάζεις αρνητικά??
Επειδή εσύ βαριόσουν να το αλλάξει (και καλά) αποφάσισες ότι το κατάστημα δεν είναι καλό??? Για αυτό αγοράζεις από κατάστημα της χώρας για να υπάρξει αλλαγή αν προκύψει κάποιο πρόβλημα και όχι για να κράζεις χωρίς να έχεις δει αν θα προσπαθήσουν να σε εξυπηρετήσουν ή όχι..
Οπότε καλά απάντησε το Skroutz ότι είναι εικασίες όσα λες.. Αφού σου απάντησε ότι είσαι μαλ..κας-βαλτός τυχερός είσαι…
Ας σοβαρευτούμε κάποια στιγμή και ας καταλάβουμε (βάζω και εμένα μέσα) ότι η αξιολογήσεις δεν είναι για να λέμε ο καθένας την μαλ…ια του γιατί έτσι γουστάρει, αλλά για να ενημερώνουμε το αγοραστικό κοινό πια είναι τα σωστά και πια όχι καταστήματα.
Το Sroutz είναι μια πλατφόρμα που βάζει τα μαγαζιά να σφάζουν τιμές και να αγοράζουμε πολύ πιο φτηνά τα προϊόντα..
Λοιπόν ας ηρεμήσουμε με το κάθε μπάμια που δεν έχει αλλή δουλεία από την ρουφιανιά και την παραπληροφόρηση γιατί αν κλείσει ή αν φύγουν τα μαγαζιά να δω τι θα κάνουμε..
Χρόνια γίνεται αυτό. Τι καινούργιο κολπο τώρα είναι site σε Βουλγαρία και Ρουμανία που εμφανίζονται σαν να είναι στην Ελλάδα και κάνεις παραγγελία και περιμένεις κάνα μήνα και πάλι βλέπουμε.
Οταν μεσα απο την σελιδα σου μας μεταφερεις σε καταστημα που εσυ συνεργαζεσαι και υποτιθεται εχεις ελεγξει την παταμε εμεις σαν μαλακες και μετα δεν εχεις καμια ευθυνη.Α ρε Ελλαδαρα!!!Εχω στειλει 100 mail με αποδειξει και τα παντα και δεν εχω παρει την παραμικρη απαντηση
Μια αναλογη εμπειρια ειχα κι εγω απο την πλατφορμα του skroutz. Αναζητησα θηκη για κινητο xiaomi mi mix2.Και βρηκα αυτη Book Case Stand Για Xiaomi mi MIX 2 Blister .Στην περιγραφη αναφερεται ως θηκη για το mi mix2.Αγορασα 2 θηκες απο το καταστημα mobilecity μεσω του καλαθιου του skroutz.Το αποτελεσμα ηταν να παραλαβω δυο θηκες που επανω τους ειχα ταμπελα mi max2.Εγραψα τοτε αξιολογηση προιοντος οτι η εν λογω θηκη δεν ειχε καμια σχεση με το κινητογιατι ηταν υπερβολικα μεγαλυτερη και εφιστουσα την προσοχη των μελλοντικων αγοραστων.Σε απαντηση το skroutz μου εστειλε ιμειλ για να επαναδιατυπωσω την αξιολογηση μου και σαν ανταμοιβη μου προσεφερε εκπτωτικο κουπονι 3 ευρω.Ξεκαθαρη αποπειρα εξαγορας συνειδησης.Εγω τους απηντησα οτι δεν προτιθεμαι να επαναδιατυπωσω καμια μου αξιολογηση.Εννοειται οτι μετα την απαντηση μου η αξιολογηση μου διαγραφτηκε. Ετσι κι εγω απενεργοποιησα τον λογαριασμο μου απο το skroutz. Μετα απο παρελευση τεσσαρων ημερων η περιγραφη του προιοντος παραμενει η ιδια χωρις κανεις να ενδιαφερθει για την αλλαγη της. Το 365shop.gr ειναι απλα η κορυφη του παγοβουνου.
Απογοήτευση. Ένα μήνα με ταλαιπωρούν για το πώς θα αφήσω αρνητική κριτική σε κατάστημα το οποίο μετα από μια εβδομάδα αποφάσισε να ακυρώσει την παραγγελία. Και προφανώς το κάνουν γιατί η κριτική δεν θα είναι μόνο για το κατάστημα αλλά και για την ίδια την εταιρεία του τσκουτζ. Είναι πραγματικά αστείος και εκνευριστηκος ο τρόπος που αποφεύγουν να σου δώσουν τις σωστές πληροφορίες (για την διαδικασία) όταν καταλάβουν ότι η αρνητική κριτική θα περιλάβει και τους ίδιους. Κρίμα γιατί σιγά σιγά καταντάει μια επιχείρηση κουτοπονηριάς .