Μετά την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις Αγορές Google, η Google προχωρά σε νέα ενημέρωση με την οποία το Google Lens θα μπορεί να χρησιμοποιείται για βοηθήσει τους χρήστες να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις αγοράς στα καταστήματα.
Με τη νέα αυτή λειτουργία που βασίζεται σε AI, οι χρήστες του Google Lens θα μπορούν να λάβουν γρήγορα πληροφορίες προϊόντων από διαφορετικά καταστήματα κατά τις αγορές τους. Η νέα ενημέρωση θα επιτρέπει την εύρεση παρόμοιων προϊόντων σε απόθεμα, εάν η τιμή του καταστήματος είναι ανταγωνιστική και τις κριτικές των αγοραστών σχετικά με ένα προϊόν σε ένα κατάστημα. Η λειτουργία αυτή θα αξιοποιεί τις καταχωρίσεις προϊόντων του Shopping Graph, τα οποία ξεπερνούν τα 45 δισεκατομμύρια, τα δεδομένα αποθέματος από μια σειρά καταστημάτων λιανικής και τα μοντέλα Gemini AI της Google.
Σημαντική ενημέρωση της Apple για τα αντίγραφα ασφαλείας στο iCloud!
Αρχικά, η λειτουργία αυτή θα είναι διαθέσιμη για προϊόντα ομορφιάς, παιχνίδια και ηλεκτρονικά είδη σε καταστήματα που κοινοποιούν το τοπικό τους απόθεμα με την Google. Η λειτουργία είναι αρχικά διαθέσιμη στις ΗΠΑ, μέσω του εικονιδίου Google Lens στην εφαρμογή Google, τόσο σε Android όσο και σε iOS και για να λειτουργήσει θα πρέπει να είναι ενεργή η κοινή χρήση τοποθεσίας.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.