Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας businessvoice.gr η Cosmote φαίνεται να έχει χάσει κυριολεκτικά τον ύπνο της από την πρόσφατη είσοδο στην αγορά των οπτικών ινών της ΔΕΗ με την ίδια να ετοιμάζει όμως και μια εναλλακτική υπηρεσία, η οποία θα ακολουθήσει το ΔΕΗ Fiber.
Όπως επισημαίνει το δημοσίευμα, ΔΕΗ έχει ήδη επεκταθεί σε μια χαρτογράφηση της αγοράς του περιεχομένου σε αναζήτηση επίτευξης συμφωνίας προκειμένου να δραστηριοποιηθεί και στο τηλεοπτικό περιεχόμενο, με μια πρόταση αντίστοιχη ίσως του Cosmote TV.
Cosmote Fiber: Συγκεκριμένο πακέτο σε έκπτωση
[…] Μάλιστα, ήδη στελέχη της ΔΕΗ έχουν… χτυπήσει σχετικές πόρτες, με σημαντική επιτυχία, ακόμη και πολυεθνικών κολοσσών του προαναφερθέντος τομέα. Φήμες δε, ισχυρίζονται, πως έχουν προχωρήσει και στις πρώτες συμφωνίες, μια εκ των οποίων αρκεί για να επιφέρει έντονες… σεισμικές δονήσεις στον ευρύτερο ανταγωνισμό και δη στον κορυφαίο παίκτη, ήτοι τον ΟΤΕ. Η εν λόγω συμφωνία έχει έντονο άρωμα Χόλυγουντ, αναρίθμητων ταινιών, παιδικών σειρών, ηρώων-καθιερωμένων brand name, μα και μιας ευρύτερη “μαγείας […]
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Η τελευταία φορά η ΔΕΗ προκάλεσε σεισμό στην αγορά του ίντερνετ ήταν όταν δημιούργησε την Tellas…και οι παλαιότεροι θυμόμαστε πόσο καλά πήγε αυτό….
Ουσιαστικά έφτιαξε έναν νέο πάροχο για να τον αγοράσει μετά από λίγο καιρό ένας ιδιώτης…
Εγχειρήματα όπως της ΔΕΗ, θα πρέπει να επικροτώνται και όχι να αντιμετωπίζονται με καχυποψία και δυσπιστία! Εάν η ΔΕΗ καταφέρει να φτιάξει την οπτική ίνα προσβάσιμη σε όλους με 20€ τότε οφείλουμε να το υιοθετήσουμε σαν καταναλωτές, γιατί το να πληρώνεις διπλάσια τιμή για το Internet εν έτει 2025 προς 2026 πλέον, είναι τουλάχιστον κωμικοτραγικό! Πρέπει να καταλάβουν οι πάροχοι ότι δε νοείται η ασυδοσία, όταν πρόκειται για καθολικές υπηρεσίες, αυτονόητες πλέον για όλον τον κόσμο! Και φυσικά για μένα, ήρθε πλέον η ώρα, να συγκεντρωθεί η συνδρομητική υπηρεσία σε μία διεπαφή με μία λογική χρέωση, ώστε να έχουν όλοι πρόσβαση στα τηλεοπτικά κανάλια και όχι 20 διαφορετικές προτάσεις με άλλες τόσες διεπαφές ώστε να αλλάζεις συνέχεια συνδρομητικές εφαρμογές, όταν θέλεις να δεις κάποια συγκεκριμένη αθλητική διοργάνωση ή μια ταινία!