Στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας και τις πράσινης ανάπτυξης της Δύσης, επισκέφθηκαν την Κίνα και ήρθαν πίσω τρομοκρατημένοι και ταπεινωμένοι. Σύμφωνα με άρθρο της Telegraph, τα στελέχη προειδοποιούν για όσα είδαν, καθώς η Δύση χάνει την τεχνολογική μάχη και μάλιστα με μεγάλη διαφορά. «Βρισκόμαστε σε έναν παγκόσμιο ανταγωνισμό με την Κίνα, και δεν πρόκειται μόνο για ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Jim Farley. «Και αν χάσουμε τη μάχη, δε θα έχουμε μέλλον στην Ford».

Ορισμένες εταιρείες εγκαταλείπουν εντελώς νέες πρωτοβουλίες, με τον ιδρυτή της μεταλλευτικής εταιρείας Fortescue, Andrew Forrest, να ισχυρίζεται ότι το πρόσφατο ταξίδι του στην Κίνα τον οδήγησε στην εγκατάλειψη των προσπαθειών παραγωγής κινητήρων ηλεκτρικών οχημάτων εσωτερικά.

«Δεν υπάρχουν άνθρωποι, όλα είναι ρομποτικά», είπε στην Telegraph.

Κίνα Ρομπότ

Άλλα στελέχη μιλούν για τα σκοτεινά εργοστάσια, που κυριολεκτικά δε χρειάζεται να έχουν φώτα αναμμένα, καθώς το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας γίνεται από ρομπότ που δουλεύουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

«Αισθάνεσαι μια αλλαγή, όπου η ανταγωνιστικότητα της Κίνας έχει μετατοπιστεί από το να περιορίζεται σε κρατικές επιδοτήσεις και χαμηλούς μισθούς σε έναν τεράστιο αριθμό εξειδικευμένων, μορφωμένων μηχανικών που καινοτομούν σαν τρελοί», δήλωσε στην εφημερίδα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Βρετανικής εταιρείας ενέργειας Octopus, Greg Jackson.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ρομποτικής, η Κίνα έχει αναπτύξει τάξεις μεγέθους περισσότερα βιομηχανικά ρομπότ από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως όλα αυτά δε γίνονται για να μειώσουν το κόστος της ανθρώπινης εργασίας.

Κίνα Ρομπότ

«Η Κίνα έχει ένα αρκετά αξιοσημείωτο δημογραφικό πρόβλημα, αλλά η μεταποίηση της είναι, γενικά, αρκετά απαιτητική σε εργατικό δυναμικό», δήλωσε στην Telegraph ο αναλυτής της Bismarck Analysis, Rian Whitton . «Έτσι, με προληπτικό τρόπο, θέλουν να την αυτοματοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο, όχι επειδή αναμένουν ότι θα είναι σε θέση να επιτύχουν υψηλότερα περιθώρια κέρδους, αυτή είναι συνήθως η ιδέα στη Δύση, αλλά για να αντισταθμίσουν αυτή τη μείωση του πληθυσμού και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

Αυτή τη στιγμή η Κίνα πρωτοπορεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ κάνει τεράστια βήματα στην Τεχνητή Νοημοσύνη, μέσω ενός δεκαετούς σχεδίου, ώστε να καταστήσει την χώρα πρωταγωνιστή σε θέματα τεχνολογίας και ανάπτυξης.

Παράλληλα, η Κίνα έχει επενδύσει πάρα πολύ στο διαστημικό της πρόγραμμα και έχει σημειώσει τεράστια πρόοδο, πετυχαίνοντας αποστολές στις οποίες οι ΗΠΑ και η Δύση αποτυγχάνει. Αυτό έχει πυροδοτήσει ανησυχίες πως η Κίνα θα φτάσει πρώτη στη Σελήνη και τον Άρη, κερδίζοντας την διαστημική μάχη.

Τα Windows 10 δεν φτάνουν στο τέλος τους για την Ευρώπη

Όλα αυτά δείχνουν πως η Κίνα ετοιμάζεται να κυριαρχήσει στην βιομηχανία, με όλα τα σημάδια μέχρι σήμερα να ενισχύουν αυτούς τους ισχυρισμούς. Το ίδιο συμβαίνει ήδη στα ηλεκτρικά οχήματα, με την Κίνα να έχει ξεκινήσει επέλαση σε όλες τις αγορές. Οι ΗΠΑ μέχρι στιγμής έχουν θεσπίσει μέτρα για να προστατευτούν από την επέλαση της Κίνας, όμως δύσκολα θα κρατήσει το οχυρό της. Ήδη η Κίνα έχει αρχίσει την απόβαση των ηλεκτρικών οχημάτων της στην Ευρώπη, αποσπώντας ένα πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς από την πρώτη στιγμή, προσφέροντας ποιοτικές λύσεις σε αρκετά χαμηλότερη τιμή.

Κίνα Ρομπότ

«Η ρομποτική, εάν αναπτυχθεί σωστά, μπορεί να αυξήσει σημαντικά την παραγωγικότητα της οικονομίας σας», δήλωσε στην Telegraph ο επικεφαλής οικονομολόγος του Κέντρου για την Ευρωπαϊκή Μεταρρύθμιση, Sander Tordoir . «Και αν η Κίνα είναι εξαιρετικά καλή σε αυτό, τότε θα πρέπει να προσπαθήσουμε να την καλύψουμε, επειδή, όπως και η Κίνα, μεγάλο μέρος της Ευρώπης γερνάει».

Προς το παρόν οι ΗΠΑ αντέχουν, καθώς έχουν απαγορεύσει τις εισαγωγές κινεζικών οχημάτων, όμως οι ΗΠΑ αν και μεγάλη αγορά, από μόνη της δεν είναι αρκετή για να υποστηρίξει μια αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford παραδέχτηκε ότι έχει ήδη πάρει μια προσωπική γεύση από το τι υπάρχει εκεί έξω.

«Δεν μου αρέσει να μιλάω τόσο πολύ για τον ανταγωνισμό, αλλά οδηγώ εγώ το Xiaomi», πρόσθεσε ο Farley. «Πετάξαμε ένα από τη Σαγκάη στο Σικάγο και το οδηγώ εδώ και έξι μήνες και δεν θέλω να το εγκαταλείψω».

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.