Η Samsung πριν από λίγς ημέρες ξεκίνησε τη διάθεση του Samsung One UI 8 beta, ενώ σε  επίσημο blog post που δημοσίευσε αναφέρει μια μεγάλη αλλαγή όσον αφορά την υποστήριξη πελατών στα επισκευαστικά κέντρα.  Πιο συγκεκριμένα, ενεργοποιεί πλέον το “QR- & NFC-enabled” customer support σε περίπτωση που επισκεφθείς κάποιο επισκευαστικό κέντρο για κάποιο θέμα που έχεις.

Η Εθνική αλλάζει τον τρόπο συναλλαγών για πάντα με αυτή τη νέα δυνατότητα!

Τι σημαίνει αυτό; Πιο συγκεκριμένα αυτό σημαίνει ότι θα μπορείς να συμπληρώσεις τα απαρααίτητα στοιχεία με QR codes ή NFC  και να μην περιμένεις στην ουρά περιγράφοντας το πρόβλημά σου  μειώνοντας το χρόνο αναμονή σου. Είναι διαθέσιμο μέσω του Samsung λογαριασμού σου.

Το καλό είναι ότι το χαρακτηριστικό είναι διαθέσιμο σε οποιαδήποτε Samsung Galaxy συσκευή με Android 10 και άνω, ενώ θα χρειαστείς και NFC να έχει η συσκευή σου. Δεν θα συμπληρώνεις αιτήσεις, ή στοιχεία, απλά θα πλησιάζει τη συσκευή σου στα ειδικά τερματικά. Μια μικρή αλλά σημαντική αλλαγή προς ένα μέλλον πλήρως αυτοματοποιημένο. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις υποστηριζόμενες χώρες είναι και η Ελλάδα.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.