Η Eurobank επιβεβαιώνει με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Business Daily, ότι ο πελάτης θα εξυπηρετηθεί ακόμη και αν δεν έχει κλείσει ραντεβού σε κάποιο κατάστημα Eurobank.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Καραβίας αναγνωρίζει ότι όλο και περισσότερες τράπεζες το τελευταίο διάστημα έχουν μεταβεί σε ένα σύστημα που μειώνει τη φυσική παρουσία σε καταστήματα, εξυπηρετώντας τους πελάτες μέσα από εναλλακτικά κανάλια, όπως, για παράδειγμα, η ηλεκτρονική τραπεζική.
Υπάρχουν όμως και αυτοί οι πελάτες, οι οποίοι δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και χρειάζονται να πραγματοποιήσουν διάφορες τραπεζικές εργασίες στην καθημερινότητά τους.
Ακριβώς γι’ αυτό, στους πελάτες η Eurobank επισημαίνει ότι έχει το phone banking.
Ωστόσο, διαβεβαιώνει ότι, ακόμη και αν κάποιος πελάτης επιλέξει να επισκεφθεί ένα κατάστημα χωρίς να έχει κλείσει ραντεβού, φυσικά και θα εξυπηρετηθεί.
Πως κλείνεις ραντεβού;
Ο πελάτης μπορεί να κλείσει ραντεβού με την ημέρα και την ώρα που θέλει, ή να ανακτήσει τα στοιχεία του ραντεβού του, ή και να το ακυρώσει μέσα από τον συγκεκριμένο σύνδεσμο εδώ. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις.
Πάντως, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της τράπεζας, ο πελάτης που θα επιλέξει το ραντεβού θα εξυπηρετηθεί εντός τριών εργάσιμων ημερών.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.









































