Σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζει το Spotify. Η εφαρμογή κλείνει ξαφνικά ή παγώνει, ειδικά σε συσκευές Samsung και Google Pixel.

Η εταιρεία παραδέχτηκε ότι πρόκειται για «σφάλμα λογισμικού» και ήδη εργάζεται σε ενημέρωση-διόρθωση.

Τι αναφέρουν οι χρήστες

Πολλοί χρήστες στην Ελλάδα και διεθνώς αναφέρουν ότι η εφαρμογή κλείνει μόλις ανοίγει, ή μετά από λίγα δευτερόλεπτα αναπαραγωγής.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, το σφάλμα εμφανίζεται όταν η συσκευή είναι συνδεδεμένη σε Wi-Fi και σιγουρα η εφαρμογή λειτουργεί «κανονικά» όταν χρησιμοποιούνται δεδομένα κινητής.

Η εταιρεία εργάζεται αυτή τη στιγμή για να εντοπίσει την αιτία και να εκδώσει patch.

Τι να κάνεις αν αντιμετωπίζεις το πρόβλημα

  1. Ενημέρωσε την εφαρμογή Spotify μέσω του Google Play Store — αν υπάρχει διαθέσιμη νέα έκδοση, εγκατέστησέ την.
  2. Πριν από αυτό, μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις επανεγκατάσταση (διαγραφή-επαναφορά) της εφαρμογής και να διαγράψεις την προσωρινή μνήμη (cache).
  3. Αν το σφάλμα προκαλείται από σύνδεση σε Wi-Fi, δοκίμασε να κάνεις χρήση δεδομένων κινητής, προσωρινά.
  4. Ακολούθησε τις οδηγίες που ίσως δώσει η Spotify — όπως να μην τρέχεις παλιά beta έκδοση της εφαρμογής.

Πότε θα λυθεί το θέμα

Η Spotify έχει ανακοινώσει ότι το πρόβλημα είναι γνωστό και βρίσκεται υπό διόρθωση. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ακριβής ημερομηνία για το επίσημο patch, αλλά δεδομένης της έκτασης του προβλήματος, η κυκλοφορία της ενημέρωσης είναι θέμα ημερών.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.