Μεγάλη ανάπτυξη παρουσιάζει η προσφορά συνδυαστικών πακέτων 4play την τελευταία διετία στην Ελλάδα. Οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε τέτοιου είδους πακέτα τηλεπικοινωνιών.
Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕΤΤ, η παρουσία της συνδρομητικής τηλεόρασης όσο και οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας αποτελούν βασικό συστατικό στα συνδυαστικά πακέτα που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές. Ειδικότερα τα 4play πακέτα που περιλαμβάνουν σταθερή τηλεφωνία, ίντερνετ, κινητή και τηλεόραση έχουν υπερδιπλασιαστεί την τελευταία διετία.
Ακόμη η στροφή των καταναλωτών στα συνδυαστικά πακέτα έχει “αναβαθμίσει” και την ποιότητα των εσόδων για τους παρόχους. Την ίδια στιγμή τα πακέτα που περιλαμβάνουν μόνο τη σταθερή τηλεφωνία και τη σύνδεση ίντερνετ υποχωρούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Την ίδια στιγμή το αθλητικό περιεχόμενο έχει βοηθήσει στην ενίσχυση του streaming στις πλατφόρμες καθώς η Nova και Cosmote με τη συμφωνία για ανταλλαγή αθλητικού περιεχομένου, έχουν ενδυναμώσει τη θέση τους στην ελληνική αγορά.
Crocodilus: Το νέο επικίνδυνο Android Trojan που δημιουργεί ψεύτικες επαφές – Τι να προσέξετε
Από την άλλη πλευρά οι ξένοι πάροχοι σύμφωνα με τα στοιχεία του JustWatch ανταγωνίζονται για το δικό τους μερίδιο στην αγορά. Το Netflix εκτιμάται ότι διαθέτει περίπου 600.000 συνδρομητές στη χώρα μας και κατέχει το 33% της αγοράς των ξένων παρόχων, με το Amazon Prime Video να ακολουθεί με 31% και πιο πίσω βρίσκεται το Disney+ με ποσοστό 15% για την ελληνική αγορά.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.