Η Xiaomi ανακοίνωσε το πρώτη της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Xiaomi SU7 και έρχεται να διαλύσει τα πάντα στο πέρασμά του. Το νέο sport sedan ανακοινώθηκε έχει τιμή εκκίνησης στα €27.750, ενώ θα είναι διαθέσιμο προς το παρόν μόνο στην Κίνα. Το Xiaomi SU7 έρχεται με τιμή χαμηλότερη από την βασική έκδοση του Tesla Model 3.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, σε 4 λεπτά από το άνοιγμα των προπαραγγελιών, έλαβε 10.000 παραγγελίες. Στα 7 λεπτά οι παραγγελίες έφρασαν στις 20.000 και σε 27 λεπτά τις 50.000!
Στο ετήσιο συνέδριο της στο Πεκίνο, η Xiaomi προχώρησε στην ανακοίνωση τριών εκδόσεων του νέου Xiaomi SU7, με το αυτοκίνητο να ανήκει στη μεγάλη κατηγορία, αφού έχει μήκος 5 μέτρων. Το πλάτος του είναι 1.96, ενώ το ύψος του φτάνει τα 1.46 μέτρα.
Η αλήθεια είναι πως είδαμε το αυτοκίνητο στην MWC 2024 της Βαρκελώνης και πραγματικά τα σπάει από εμφάνιση. Δυστυχώς όμως δεν άφηναν σε κανέναν να μπει στο εσωτερικό του.
Ο Lei Jun, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, χρειάστηκε πάνω από δύο ώρες για να μιλήσει για το νέο αυτοκίνητο, ενώ το livestream είχε πάνω από 2.000.000 θεατές στο κινέζικο WeChat.
Το Xiaomi SU7 θα κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις. Τις Standard, Pro και Max Performance.. Οι βασικές διαφορές είναι στις μπαταρίες τους, το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και στα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS). Οι δύο μικρότερες εκδόσεις είναι πισωκίνητες, ενώ η Max Performance είναι τετρακίνητη.
Και πριν περάσουμε στα τεχνολογικά, ας δούμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
SU7 Standard
Αυτονομία 700 χλμ. (CLTC)
Μπαταρία LFP Blade BYD 73,6 kWh
Αρχιτεκτονική 400V (486V)
Φόρτιση 350 χλμ. σε 15 λεπτά
RWD, ισχύς 220 kW (300 PS), ροπή 400 Nm
Xiaomi Pilot Pro ADAS
Τιμή 27.500 ευρώ
SU7 Pro
Αυτονομία 830 χλμ. (CLTC)
Μπαταρία LFP CATL Shenxing 94,3 kWh
Αρχιτεκτονική 400V (486V)
RWD, 220 kW (300 PS), 400 Nm ροπής
Τιμή 31.500 ευρώ
SU7 Max Performance
Αυτονομία 800 χλμ. (CLTC)
Μπαταρία NMC CATL Qilin 101 kWh
Αρχιτεκτονική 800V (871V)
Xiaomi Pilot Max ADAS
AWD, ισχύς 495 kW (675 PS), ροπή 838 Nm, δύο μοτέρ
0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ., τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα
Τιμή 38.500 ευρώ
Το Xiaomi SU7 θα μπει στο οικοσύστημα της Xiaomi, μέσω του HyperOS που τρέχει για όλες τις ψηφιακές του λειτουργίες. Ο οδηγός θα ελέγχει τα πάντα μέσα από μια οθόνη 16.1 ιντσών, ανάλυσης 3Κ, ενώ θα διαθέτει και ένα σύστημα HUD 56 ιντσών, με τις οθόνες να φτάνουν σε φωτεινότητα τα 13.000 nits. Εννοείται πως θα έχει πλήρη συνεργασία με τα τηλέφωνα της εταιρίας, ενώ θα συνδέεται και με όλα τα υπόλοιπα. Παράλληλα διαθέτει ασύρματο φορτιστή για το κινητό μας στα 50W.
Για επεξεργαστή η εταιρία έχει επιλέξει κάποιον Snapdragon, χωρίς όμως να μας έχει αποκαλύψει ποιον ακόμα. Τα πάντα θα ελέγχονται μέσω Widgets στην κεντρική οθόνη, όπως ο κλιματισμός και ο φωτισμός.
θα διαθέτει και αυτόνομη οδήγηση, μέσω του Xiaomi Pilot, αλλά θα είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Pro και την έκδοση Max Performance.
Ο Ήλιος περιστρέφεται πολύ παράξενα, και ίσως τελικά ξέρουμε το γιατί (Βίντεο)
Θέλετε και το ωραίο; Σε 0-100 είναι πιο γρήγορο από το Tesla Model 3, αλλά και από την Porche Taycan Turbo. Συγκεκριμένα θέλει 2.78s για να πιάσει τα 100, το Model 3 θέλει 3.3 και η Taycan Turbo θέλει 2.93.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Μένει πλέον να μάθουμε κατόπιν των “τρελών” ΠΡΟπωλησεων στο website της Xiaomi, πρωτον, αν τελικά θα αρχίσει την κατασκευή του ΚΑΙ ΠΌΤΕ, και δεύτερον, αν στο κλείσιμο της χρήσης ΘΑΧΕΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣ από το κάθε αυτοκίνητο που πουλάει, ασχέτως επιδοτήσεων η οχι.. Οπως ήδη ΔΕΝ συμβαίνει για το σύνολο των κατασκευαστων με εξαιρεση την BYD, που χάνουν δεκάδες χιλιάδες δολάρια ανά ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Καθώς η πλειοψηφία όλων αυτών των υποτιθεμενων υποψηφίων κατασκευαστων που θα φέρναν τα…πολυποθητα μοντέλα “ΤESLA KILLERS” (ααααλη.. ψυχοπαθεια κι αυτή, εχω γίνει 60 χρόνων, και δεν έχω συναντήσει ΜΊΑ ΦΟΡΆ ΈΣΤΩ ΣΤΗ ΖΩΉ ΜΟΥ, κανένα άρθρο που να αναφέρεται σε… “Mercedes killers”, “BMW killers”, “Ford killers” κλπ, τιναυτο το πράγμα πλέον με την Τεσλα και τον κάθε πικραμενο) μπαίνουν μέσα Άγρια και δεν το κρύβουν πλέον. Οπως η Mercedes και η Ford για παράδειγμα. Για να δούμε λοιπόν και τo νέο… “tesla killer” της XIAOMI: θα το σώσουν τα κέρδη από τα κινητά της εταιρίας, η θα βγάζει και τα δικά του;; Μακάρι να ισχύσει το δεύτερο όσο με αφορα, καθώς πρέπει πασει θυσία να καταργηθουν οι καθε ειδους κινητήρες εσωτερικής καύσης το συντομότερο δυνατόν!!