Σύμφωνα με δεδομένα που επικαλείται η Vodafone στο επίσημο δελτίο τύπου που δημοσίευσε πριν από λίγη ώρα, σχεδόν το 60% εκατό των ανθρώπων χάνουν σημαντικές κλήσεις από γιατρούς, τράπεζες και εταιρείες μεταφορών.

Για τον απλό λόγο ότι δεν αναγνωρίζουν ή δεν εμπιστεύονται έναν άγνωστο αριθμό. Σύμφωνα με έρευνα της YouGov την οποία επικαλείται η Vodafone, πάνω από το 70% των ανώνυμων κλήσεων μένουν αναπάντητες, γιατί οι άνθρωποι φοβούνται ότι θα πέσουν θύματα απάτης ή spam.

Στη χώρα μας, ήδη έχουν εφαρμοστεί κάποια μέτρα προστασίας όσον αφορά τις κλήσεις και ειδικότερα το spoofing, όπως είδαμε σε ανακοίνωση της Εθνικής Επιτροπής Ταχυδρομείων και Τηλεπικοινωνιών μόλις εχθές,. Η Vodafone όμως εισάγει για πρώτη φορά μια νέα λειτουργία στην αναγνώριση κλήσης, το Branded Calling.

vodafone branded calling

Όπως σχολιάζει η Vodafone, οι φόβοι αυτοί των χρηστών είναι δικαιολογημένοι. Οι διαδικτυακοί εγκληματίες προσπαθούν σε ολοένα και μεγαλύτερο βαθμό να προσποιηθούν ότι αποτελούν εταιρείες και οργανισμούς, ιδιαίτερα κατά την χριστουγεννιάτικη περίοδο, προκειμένου να εξαπατήσουν τα θύματά τους.

Μάλιστα, οι μέθοδοι τους έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ, εξαιτίας της διάδοσης της τεχνητής νοημοσύνης. Σε μια προσπάθεια η Vodafone να επαναφέρει την εμπιστοσύνη των χρηστών, η εταιρεία ανακοινώνει την επέκταση των διαθέσιμων APIs που έχει στο portfolio της φέρνοντας τη λειτουργία Branded Calling στο Ηνωμένο Βασίλειο, λίγο μετά την άφιξή του στη Γερμανία. Όπως τονίζει το δελτίο τύπου, θα ακολουθήσουν σύντομα και άλλες αγορές στις οποίες η Vodafone δραστηριοποιείται.

vodafone branded calling
Πώς θα μπορούσε να λειτουργεί το Vodafone Branding Calling;
Η φωτογραφία δείχνει την απάντηση.

Τι είναι το Branded Calling;

Σύμφωνα με την ανακοίνωση το Βranding Calling χρησιμοποιεί το Network Intelligence της Vodafone, προκειμένου να πιστοποιήσει την ταυτότητα του καλούντος και να εμπλουτίσει την αναγνώριση κλήσεων, προσθέτοντας περισσότερες πληροφορίες στην οθόνη αυτού που λαμβάνει την κλήση. Κάτι τέτοιο θα έχει ως συνέπεια ότι, ακόμη κι αν ο αριθμός δεν είναι αποθηκευμένος σαν επαφή, οι πελάτες της θα βλέπουν πληροφορίες για το ποιος καλεί, μαζί φυσικά με τον τηλεφωνικό αριθμό.

Η εν λόγω λύση έχει πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα για όλους μας. Τόσο για εμάς τους απλούς καταναλωτές, καθώς θα μπορούμε να γνωρίζουμε με ασφάλεια ποιος μας καλεί, αλλά και για τις επιχειρήσεις, οι οποίες θα μπορούν και αυτές να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους, χωρίς να μπαίνει στη μέση η υποψία απάτης.

Σε επόμενο στάδιο, αναμένεται να προστεθεί μέχρι και το λογότυπο του οργανισμού ή της επιχείρησης που μας καλεί καθώς και μια γρήγορη εξήγηση για την κλήση που λαμβάνουμε στα πλαίσια της υπηρεσίας branded calling.

Τι θα μπορούσε κάτι τέτοιο να επιτρέψει;

Για να μπορέσουμε να το κατανοήσουμε όλοι με όσο το δυνατόν πιο απλά λόγια γίνεται, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι μια τράπεζα που έχει εγγραφεί στην υπηρεσία Branded Calling της Vodafone θα μπορούσε να καλέσει τον πελάτη της και να τον ειδοποιήσει ότι καλεί σχετικά με μια συναλλαγή. Εν ολίγοις, πρόκειται για ένα μέτρο το οποίο θα επιτρέψει, αφενός, στις επιχειρήσεις να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των χρηστών τους όταν αυτές τους καλούν, και αφετέρου, ο απλός ιδιώτης να γνωρίζει, με ασφάλεια, ότι αυτός που καλεί δεν είναι κάποια απάτη.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.