Τα προηγούμενα χρόνια η επιλογή του καυσίμου για ένα αυτοκίνητο ήταν ιδιαίτερα απλή υπόθεση και το μόνο που είχες να κάνεις είναι να επιλέξεις μεταξύ βενζίνης ή diesel. Τις τελευταίες όμως δεκαετίες, καθώς η τεχνολογία προχωρά και οι ρυθμίσεις όσον αφορά τις εκπομπές γίνονται πιο αυστηρές. αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους πλήθος ακρωνύμια τα οποία συχνά μπερδεύουν τους καταναλωτές.
Πριν από λίγες ώρες, ο επικεφαλής του τμήματος της Toyota Australia, Sean Hanley, ανέφερε στο περιοδικό Drive ότι η εταιρεία δεν θεωρεί τα ήπια υβριδικά ως πραγματικά υβριδικά οχήματα.
Συγκεκριμένα ο ίδιος αναφέρει:
- Κατά την άποψή μας, ένα σύστημα υποβοηθούμενο από 48 volt δεν αποτελεί υβριδικό σύστημα κίνησης. Για να είμαστε σαφείς, δεν θεωρούμε τα 48 volt ως HEV (υβριδικό ηλεκτρικό όχημα). Δεν είναι υβριδικά, ούτε κατά διάνοια, οπότε θέλουμε σίγουρα να διαχωρίσουμε αυτές τις τρεις συνθήκες σε αυτή την τεχνολογία, επισήμανε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος διευκρινίζει ότι είναι οι κατασκευαστές αυτοί που θα πρέπει να καταστήσουν την ορολογία που περιγράφει τους διάφορους κινητήρες αρκετά ξεκάθαρη για να μπορέσει ο καταναλωτής να γνωρίζει τι αγοράζει.
Τα ήπια υβριδικά είναι τα οχήματα εκείνα στα οποία έχουμε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου, αν και ο ηλεκτροκινητήρας δεν κινεί το αμάξι, αλλά λειτουργεί υποστηρικτικά προς τον κινητήρα και βοηθάει στη λειτουργία του start-stop.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.