Το Skroutz απάντησε επίσημα στο techmaniacs.gr για το θέμα με τις επισκευές/επιδιόρθωση των προϊόντων που έχουν αγοραστεί μέσω του skroutz και στη συνέχεια έχουν πουληθεί ή δοθεί ως δώρο.  Η απάντηση παρατίθεται αυτούσια όπως μας στάλθηκε στο email:

Καλησπέρα σας,

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία αλλά και για την πρόθεσή σας σας να υπάρχει η απάντηση μας στο άρθρο σας.

Η κάθε αγορά μέσω Skroutz γίνεται από τον λογαριασμό του εκάστοτε χρήστη. Συνεπώς, ο αγοραστής είναι εκείνος που βλέπει στο προφίλ του όλα τα στοιχεία της κάθε παραγγελίας που έκανε. Όταν γίνεται κάποια επιστροφή προϊόντος, η διαδικασία επιστροφής πρέπει να ενεργοποιηθεί από το προφίλ του αγοραστή, εκείνου του χρήστη δηλαδή που προχώρησε στην πληρωμή της παραγγελίας, καθώς είναι ο μόνος νόμιμος παραλήπτης μιας ενδεχόμενης επιστροφής χρημάτων. Επιπλέον, σεβόμενοι την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, φροντίζουμε να επικοινωνούμε πάντα με τον ιδιοκτήτη του κάθε λογαριασμού, καθώς αντιλαμβανόμαστε ότι μια επικοινωνία από/με οποιονδήποτε τρίτο θα έβαζε σε κίνδυνο την ιδιωτικότητα του χρήστη.

Αναφορικά με την νόμιμη εγγύηση που φέρει το κάθε προϊόν, υπάρχουν κάποια αδιευκρίνιστα σημεία στην νομοθεσία που μπορούν να ερμηνευθούν με τέτοιο τρόπο ώστε η νόμιμη εγγύηση να μην μεταφερθεί. Παρόλα αυτά, εμείς φροντίζουμε ώστε όλες οι αγορές μέσω Skroutz να καλύπτονται και σε κάθε περίπτωση μεσολαβούμε είτε για την επιδιόρθωση, ή ακόμα και για την αποζημίωση του κάθε πελάτη μας. Απαντώντας λοιπόν στο ερώτημα σας, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι ο κάθε παραλήπτης ενός δώρου που δε λειτουργεί σωστά και είναι μέσα στα χρονικά πλαίσια της εγγύησης όπως αυτή ορίζεται από την νομοθεσία ή που του προσφέρει η εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία, εφόσον έχει στην κατοχή του την απόδειξη πληρωμής μπορεί να κάνει χρήση της εγγύησης.

Θα βοηθούσε αν ξέραμε τα στοιχεία παραγγελίας του χρήστη που προέβη στην καταγγελία στο μέσο σας, ώστε να μπορέσουμε να τον βοηθήσουμε και να τον κατευθύνουμε ώστε να επιλυθεί το ζήτημα του με τον βέλτιστο τρόπο. Θα το εκτιμούσαμε αν ο χρήστης απευθυνόταν σε μας με λεπτομέρειες για την περίπτωση του στο [email protected], ώστε να εξετάσουμε την περίπτωση του και να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση.

Στην Skroutz κύριο μέλημα μας είναι να προσφέρουμε μια άριστη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή από το πρώτο στάδιο της παραγγελίας του μέχρι και το τελευταίο και καθημερινά χτίζουμε υπηρεσίες και εργαλεία προς αυτή την κατεύθυνση.

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.

 

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.