Ο Peter Fader είναι καθηγητής marketing στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια, του οποίου η ιδέα γόσον αφορά την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν μερικοί άνθρωποι, σας φανεί κάπως κρύα. Δεν αξίζουν όλοι οι πελάτες τις καλύτερες προσπάθειες εξυπηρέτησης μιας εταιρείας.

Και μιλά σοβαρά για αυτό το θέμα, αναφερόμενος σε κάτι που περιγράφεται με τον όρο lifetime value score. Στην ουσία πρόκειται για ένα κρυφό σκορ που δεν γνώριζες ότι έχεις.  Αλλά αν έχεις καλέσει ένα κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και εμφανίζονται ως μη φιλικοί ή σε βάζουν στην αναμονή για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε σωστά μαντέψατε. Το score σας δεν είναι τόσο καλό.  Η μέθοδος του Fader με την οποία προκύπτουν αυτά τα score βασίζεται στο ιστορικό των συναλλαγών σας, ενώ ο ίδιος έχει προβεί και στην ίδρυση μιας εταιρείας, γνωστή ως Zodiac Inc που αναλύει αυτά τα ιστορικά.

Αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι άνθρωποι, είναι ότι τα scores αυτά υπάρχουν. Αλλά πιο σημαντικά, σύμφωνα με το άρθρο της WSJ, οποιοσδήποτε με έναν λογαριασμό τραπέζης, κινητό τηλέφωνο ή οποιοσδήποτε διενεργεί διαδικτυακές αγορές, έχει τουλάχιστον ένα τέτοιο score. Για παράδειγμα, οι υψηλής αξίας πελάτες δρομολογούνται απευθείας στους πιο ικανούς ανθρώπους του τμήματος τεχνικής εξυπηρέτησης ενός παρόχου.

Υπάρχουν εκατοντάδες εταιρείες αναλύσεων που έχουν αφιερωθεί στον υπολογισμό αυτών των scores εκ μέρους επιχειρηματικών πελατών τους. Όλες έχουν διαφορετικές μεθόδους και όλες οι μέθοδοι είναι κρυφές. Από μια άποψη η πρακτική αυτή είναι παρόμοια με εκείνη των καταστηματαρχών, όπου κρίνουν την “αξίᔨενός πελάτη και τα πιθανά χρήματα που θα αφήσει από την εξωτερική τους εμφάνιση και τη συμπεριφορά.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΠΗΓΗbgr.com
Προηγούμενο άρθροΔιέρρευσε το ανανεωμένο Galaxy Note 9 σε νέο render
Επόμενο άρθροΜια creepy ιδέα του Facebook όσον αφορά τις προτάσεις φίλων
Baladis Georgios K
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.