Μπορεί στο μέλλον να μην δούμε τόσες πολλές διαφημίσεις για τα καινούρια κινητά της Samsung, συγκριτικά με όσες βλέπαμε τουλάχιστον μέχρι τώρα. Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι θα μειώσει το ποσό των χρημάτων που ξόδευε για διαφημίσεις κι αυτό ίσως ευθύνεται στα μειωμένα έσοδα του 4 τριμήνου για το έτος που πέρασε.
Ο αντιπρόεδρος της Samsung, Kim Hyunjoon, ανακοίνωσε σε μια συνδιάσκεψη με αναλυτές, ότι η εταιρεία θα μειώσει τον προϋπολογισμό για το marketing αυτό το χρόνο. Ωστόσο η Samsung σκοπεύει να δαπανήσει αρκετά χρήματα για προώθηση στους χειμερινούς ολυμπιακούς του Σότσι. Έτσι μαζί με τη διαφήμιση σαν χορηγός κι ότι αυτό συνεπάγεται, σκοπεύει να δώσει σε κάθε αθλητή που θα λάβει μέρος από ένα Galaxy Note 3.
Μειώνοντας το budget, η εταιρεία θέλει να κάνει όσο το δυνατόν γίνεται πιο αποδοτικές κινήσεις στο θέμα marketing. Οι αναλυτές πιστεύουν ότι είναι λίγο ριψοκίνδυνη κίνηση αυτή της Samsung γιατί δεν ξέρουν αν θα “δουλέψει” στη περίπτωση που κάποιος ανταγωνιστής της τα ρίξει όλα για την προώθηση μιας καινούριας συσκευής.
Πηγή
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
καμιά μειώση τιμών όμως στα κινητά δεν κάνει . Τόσο ακριβά που είναι μόνο με τα κυάλια τα βλέπουμε