Η Apple προσπαθεί με νύχια και με δόντια να προωθήσει τον Safari για την περιήγηση στο διαδίκτυο, δίνοντας βάση στην ιδιωτικότητα του χρήστη. Εκτός από την έκτακτη ανακοίνωση που δημοσίευσε, ξεκίνησε και καμπάνια με πινακίδες παγκοσμίως, ώστε να κάνει μεγαλύτερή προώθηση του Safari.
H διαφήμιση δεν αναφέρει ονομαστικά κάποιον Browser, όμως προφανώς και στοχεύει τον Chrome, που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, ιδιαίτερα στα smartphones. Την ίδια στιγμή ο Safari έχει μερίδιο κάτω του 20%.
Η διαφήμιση έχει εντοπιστεί σε πόλεις όπως το Σαν Φρανσίσκο, το Λονδίνο και το Παρίσι, τόσο σε πινακίδες στο δρόμο όσο και στα μέσα μαζική μεταφοράς, αλλά και σε δημόσια κτήρια.
Με αυτές τις διαφημίσεις η Apple προειδοποιεί τους χρήστες να μην χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της Google, καθώς έχει αρκετές δικαστικές διαμάχες σχετικά με τον Chrome, που διατηρεί τα cookies. Βέβαια αυτό το κάνουν όλοι οι browsers, ενώ η πλειοψηφία των γνωστών browsers είναι βασισμένοι στον Chromium, το Open Source πρόγραμμα που ανήκει στην Google.
«Η Google αποκάλυψε νωρίτερα φέτος ότι συλλέγει τα δεδομένα σας εάν χρησιμοποιείτε το Google Chrome, ακόμη και αν χρησιμοποιείτε τη λειτουργία ανώνυμης περιήγησης», είπε στο Forbes ο Τζέικ Μουρ, παγκόσμιος σύμβουλος ασφάλειας για την εταιρεία κυβερνοασφάλειας ESET.
«Τα προσωπικά δεδομένα είναι τόσο πολύτιμα για τις εταιρείες και όταν οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι τόσο δύσκολο να κατανοηθούν, μπορεί να είναι εύκολο για τους χρήστες να επιτρέψουν απλώς στις εταιρείες να συλλέγουν δεδομένα κατά τη θέλησή τους», πρόσθεσε.
Ωστόσο, ένας εκπρόσωπος της Google είπε στο DailyMail.com ότι η εταιρεία προσπαθεί να διατηρεί ασφαλή τα δεδομένα των ανθρώπων από προεπιλογή και να διασφαλίζει ότι οι χρήστες μπορούν να ελέγχουν πότε και πώς χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους στο Chrome για να εξατομικεύουν την εμπειρία περιήγησής τους στον ιστό.
Apple Intelligence: Ορισμένες λειτουργείες θα έχουν συνδρομή!
“Πιστεύουμε ότι οι χρήστες πρέπει να έχουν πάντα τον έλεγχο, γι’ αυτό έχουμε δημιουργήσει εύχρηστες ρυθμίσεις απορρήτου και ασφάλειας απευθείας στο Chrome.”
Η Apple τελευταία φαίνεται να ρίχνει μεγάλη βάση στην προστασία των προσωπικών δεδομένων, όμως είναι μόνο από πλευράς μάρκετινγκ. Την ίδια στιγμή συνεργάζεται με την OpenAI για την τεχνητή νοημοσύνη, που έχει στο διοικητικό της συμβούλιο, τον πρώην επικεφαλής της NSA. Αυτό από μόνο του δείχνει πως η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει πρόσβαση στην OpenAI και άρα στο Apple Intelligence, που βασίζεται στο ChatGPT της OpenAI.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.