To perishop.gr το γνωστό κατάστημα στο οποίο είχαμε αναφερθεί πριν από λίγες ημέρες, άλλαξε ονομασία και έγινε peristore.gr. Τώρα πως μια αλλαγή στην ονομασία θα αλλάξει τις συνήθειες του καταστήματος δεν μπορούμε να γνωρίζουμε. Συγκεκριμένα, αν κάποιος επισκεφθεί το perishop.gr θα διαπιστώσει ότι η σελίδα δεν λειτουργεί, ενώ έχει ανέβει το peristore.gr εμφανίζοντας τα ίδια στοιχεία ιδιοκτήτη.
Επιτέλους από Δευτέρα πληρωμές με κάρτες σε ταξί, περίπτερα, παντού!
Αυτό που φανταζόμαστε είναι ότι μετά τις χιλιάδες αρνητικές αξιολογήσεις που είχε το perishop.gr στη Google ο ιδιοκτήτης του προσπαθεί να τις αποφύγει και να παρουσιάσει μια καθαρή σελίδα σε ανυποψίαστους πελάτες που θα επιλέξουν να αγοράσουν κάποιο κινητό ή κάποια άλλη συσκευή.
Όπως μας στέλνουν πολλοί αναγνώστες το γεγονός ότι κατέβασε τη σελίδα σημαίνει ότι δεν μπορεί να δεχθεί email με αποτέλεσμα χιλιάδες χρήστες να μην γνωρίζουν τι γίνεται με τις παραγγελίες τους και τα χρήματά τους. Μείνε μακριά! Παράλληλα, όπως είχαμε σημειώσει οι καταγγελίες είναι πολλές στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ενώ θα πρέπει να κάνεις άμεσα αμφισβήτηση συναλλαγής άμα δεν το έχεις κάνει.
Πως κάνεις αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή
- Υποβολή με αυτοπρόσωπη παρουσία στα γραφεία της Αρχής.
- Αποστολή μέσω συμβατικού ταχυδρομείου (Λεωφ.Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα)
- Ηλεκτρονική υποβολή αναφοράς μέσω web φόρμας στην ιστοσελίδα της Αρχής.
- Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη διεύθυνση [email protected] .
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο 1520 (Γενική Γραμματεία Εμπορίου) και μου είπε ένας κύριος ότι αυτοί κατέβασαν την σελίδα και όχι ο ιδιοκτήτης του perishop. Τον ενημέρωσα ότι άλλαξε τη σελίδα του σε peristore αλλά το ήξερε ήδη. Ελπίζω να του κατεβάσουν και τη νέα σελίδα μην κλαίνε και άλλοι άνθρωποι τα λεφτά τους.
Εάν η πληρωμή έγινε με κάρτα, αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω ebanking λόγω μη παραλαβής και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Καλησπέρα και ‘γώ αυτό έκανα αλλά δεν με διαβεβαίωσαν ότι θα γίνει αποδεκτή διότι πλήρωσα ναι μεν με τη κάρτα αλλά η πληρωμή είναι δίκη μου ευθύνη Μιλάω για τράπεζα Πειραιως
Μπορεί να γίνει και Αμφισβήτηση συναλλαγής και με πληρωμή μέσω e-banking λόγω μη παραλαβής
Όσοι έχετε εξαπατηθεί κάντε όλοι καταγγελίες στα αρμόδια όργανα του κράτους όπως ΕΚΠΟΙΖΩ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ , ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ.
Αν κάνουμε αμφισβήτηση συναλλαγής θα πάρουμε σίγουρα τα χρήματα μας πίσω?
Επίσης για να κάνουμε αμφισβήτηση, πρέπει να έχουν περάσει οι 30 ήμερες, που μπορεί να παραλάβεις το προϊόν?
Μπορώ να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής από τη στιγμή που η παραγγελία είναι μη εκτελεστέα από τις 7 φεβρουαρίου είναι κατέβω λάρισα και να……
Ξεκινήσαμε νομική διαδικασία, για παραγγελία Νοεμβρίου, έχουμε ακυρώσει την παραγγελία από τέλος Δεκεμβρίου και τα λεφτά δεν έχουν επιστραφεί ακόμη. Πριν δυο εβδομάδες μιλήσαμε με τον ιδιοκτήτη στο προσωπικό του messenger κι αφού μας διαβεβαίωσε ότι θα επιληφθεί ο ίδιος του θέματος, την επόμενη μέρα μας ζήτησε τα ρέστα γιατί κάναμε δυο κριτικές με ένα αστέρι και όχι μια. Ο άνθρωπος πέρα από απατεώνας έχει και θράσος. Επίσης να κάνετε καταγγελία και στην δίωξη ηλεκτρικού εγκλήματος για οικονομική απάτη.
Η αμφισβήτηση συναλλαγής πως γίνεται;
Μέσω τραπέζης, για την συγκεκριμένη αγορά. Βρες την συναλλαγή και μέσω web η σε κατάστημα κάνεις την αμφισβήτηση. Πρόσεξε γίνεται μόνο αν έχεις αγοράσει η με πιστωτικη η χρεωστική καρτα και όχι με κατάθεση σε λογαριασμού.
Καλησπέρα παιδιά εγώ έχω πέσει θύμα από τον συγκεκριμένο και έχω απευθύνθει στον Συν-κατ και έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και περιμένω μήπως πάρω τα λεφτά μου πίσω τουλάχιστον άλλα από την τράπεζα εθνική δεν μου δώσανε σαφής απάντηση
Δυστυχώς κ εγώ περιμένω να δω τι θα γίνει… έκανα καταγγελία στο.συνηγορο..θα προχωρήσω κ σε αμφισβήτηση συναλλαγής..δεν μπορώ να καταλάβω πως επιτρέπεται όλο αυτό..δλδ ανοίγω ένα eShop.. κλέβω από όλο το κόσμο κ όλα καλά; Αδιανόητο.. επειδή είμαστε πολλοί, παρά πολλοί δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι συντονισμένο; έστω για ενημέρωση μεταξύ μας..
Εξαιρετικό άρθρο. Όπως πολλοί άλλοι έτσι και εγώ έκανα αγορά από το κατάστημα η οποία δεν έφτασε ποτέ. Έκανα πληρωμή με καταθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Ενημέρωσα τη τράπεζα για αμφισβήτηση συναλλαγής και το μόνο που είπαν ήταν θα πρέπει να επικοινωνήσω με το κατάστημα και να κάνω καταγγελία από μεριάς τους δεν γινόταν κάτι. Έκανα καταγγελία μέσω gov στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος με όλα τα αποδεικτικά και μου είπαν να επισκεφτώ το κοντινότερο αστυνομικό τμήμα να καταθέσω τα ίδια στοιχεία. Έστειλα περισσότερα από 50 Mail στα οποία δεν έλαβα απάντηση ενώ έκανα περισσότερες από 100 κλήσεις στις οποίες δεν κατάφερα να βγάλω γραμμή παρά στο τελευταίο mail όπου απλά τους ενημέρωσα ότι έγινε καταγγελία κατά Αθανασίου Περιφανή και μόλις το είδαν επέστρεψαν τα χρήματα
Μπορούμε να το πάμε δικαστικά με εκπροσώπηση ενός δικηγόρου εφόσον όλοι έχουμε το ίδιο πρόβλημα και απευθυνόμαστε στον ίδιο άνθρωπο. Η ομαδική κινητοποίηση σίγουρα θα έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από την ατομική!
Έχω κανει παραγγελία απο 23 Φεβρουαρίου και προφανώς υπάρχει και σε μένα η γνωστή αδυναμία επικοινωνίας και ασάφεια που φτάνει τα ορια της απάτης.Προφανως εχω κανει αμφισβήτηση της συναλλαγής ενω αμα δεν βγάλω άκρη εχω σκοπό να κινηθώ νομικά
Και εγώ το ίδιο. Περιμένω να μου κάνει επιστροφή όπως είπε σήμερα! Έχω ήδη μιλήσει με δίωξη. Αν ακόμα και επίσκεψη συγγενικού μου προσώπου δεν κάνει επιστροφή χρημάτων, θα γίνει κινητοποιήσει των τοπικών αρχών. Όπως μου είπαν έχουν ξαναπάει. Εσχάτη λύση η νομική οδός!
Επειδή είμαστε πολλοι και όταν λέω είμαστε πόλοι όχι μόνο όσοι γράφουμε εδώ μέσα αλλά μάλλον πρόκειται για εκατοντάδες εξαπατημένους καλό θα ήτανε να οργανώσουμε μία ομαδική αγωγή και να διεκδικήσουμε ο καθένας ότι έχει χάσει αλλά πιθανόν και άλλες αποζημιώσεις τύπου ηθικής βλάβης.
καλησπέρα έχω και εγώ το ίδιο θέμα
Έγινε παραγγελία 17 /1/24 (53806) ενός ρολογιού huawei gt3 pro μετά από αρκετες μέρες και πάρα πολλές προσπάθειες για επικοινωνία μίλησα με μια υπάλληλο που με διαβεβαίωσε ότι θα έχω το προϊόν μέσα στην εβδομάδα, πέρασαν 10 μέρες και δεν είχα καμία ενημέρωση, κατάφερα μετά από αρκετές προσπάθειες να μιλήσω τηλεφωνικά με άλλη μια υπάλληλο και με ενημέρωσε οτι έπρεπε να περάσουν 30 εργάσιμες ημέρες,και ότι θα το παραδώσουν πιο νωρίς. Πέρασαν 32 εργάσιμες και μετά έστειλα email ότι αν δεν είχαν σκοπό να μου στείλουν το ρολόι να επιστρέψουν τα χρήματα. Άμεσα μου έστειλαν emai ότι έχει γίνει επιστροφή χρημάτων. Έχουν πλέον περάσει 14 ημέρες από την ακύρωση 28/2 και τα χρήματα ακόμα δεν έχουν επιστραφεί στο λογαριασμό μου. Μακριά λοιπόν μάλλον έχασα τα χρήματα μου. Μεγάλη προσοχή
Ναι συμφωνώ να βρούμε ένα τρόπο να κάνουμε μια ομαδική καταγγελία το τηλέφωνο μου είναι 6944105265 ας κάνουμε μια ομάδα μέσω viber.
Ξέρω ότι μπορεί να είναι λάθος που δίνω το τηλέφωνο, αλλά πρέπει με κάποιο τρόπο να οργανωθούμε, με μια ομαδική αγωγή
Αφήστε καλύτερα email όσοι θέλετε μετά από δυο τρεις μέρες να σας στείλω ένα ομαδικό μέιλ και από εκεί να ανταλλάξουμε όσες πληροφορίες χρειαζόμαστε και να συντονιστούμε!
Ελεος σκετοι απατεώνες, καμια επικοινωνία και ελαχιστες φορες που απαντησααν σε μειλ μου ελεγαν ανακρίβειες, κατι πρέπει να γίνει επιτέλους με αυτους τους αλήτες
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΑ
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Κάναμε καταγγελία καί αύριο τό πρωί θα γίνει μήνυση
Είμαι κ εγώ θύμα του συγκεκριμένου καταστήματος έχω κάνει ενέργειες όπως καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, καταγγελία στο ηλεκτρονικό έγκλημα κ αμφισβήτησης της συναλλαγής.Το mail μου είναι [email protected] αν φτιάξετε ομάδα είμαι κ εγώ μέσα.Ευχαριστω!
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
προτεινω,εκτος τις διαδικασιες τις νομικες,να προβουμε και σε μαζικες κριτικες στην νεα του σελιδα peristore.gr,μηπως και σωσουμε καποιους ανυποψιαστους…
Έχεις και σελίδα στο ινσταγκραμ. Ανεβάστε τα άρθρα σε στορυ και κάντε τους ταγκ! Peristore.gr
Έκανα και εγώ παραγγελία άργησε πολύ ακύρωσα και δεν έχω πάρει τα χρήματα μου εδώ και δύο μήνες,δεν απαντάνε πουθενά καμία επικοινωνία έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής μου είπε η τράπεζα να περιμένω 30 μέρες αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα πάρω τα χρήματα 220 ευρώ ένα Samsung smart watch είχα παραγγείλει, πώς γίνεται να μην τους έχουν βάλει μέσα μέχρι τώρα?
Είμαι και εγώ θύμα εξαπάτησης
Το email μου : [email protected]
Καλημέρα κ εγώ παθούσα… το e mail μου ειναι
[email protected]
υπάρχει και σχετική σελίδα στο insomia με καταγγελίες εξαπάτησης
https://www.insomnia.gr/forums/topic/792334-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF-perishopperistoregr/page/59/
[email protected]
Μία από τα ίδια.
[email protected]
Είμαι και εγώ θύμα απάτης
Περιμένω επιστροφή χρημάτων από 7/12/20023.
[email protected]
Καλημέρα. Η δικη μου παραγγελια εγινε στις 20/12/23 και πληρωμη επισης μεσω καρτας.
Το e-mail μου ειναι [email protected].
Ολα τα αποδεικτικά υπαρχουν. Αναμένω νεότερα…Ευχαριστώ κι εγω…
Καλησπερα κ το δικο μου email [email protected]
κι εγώ για τον ίδιο λόγο έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής
ΠΡΟΣΟΧΗ μη κάνετε παραγγελίες από εκεί
Τα μάζεψε τα λεφτά και γεια σας.. Και εμείς να κάνουμε αγωγές και να χαλάμε και άλλα λεφτά για να πάρουμε τα 100-200-500 ή και παραπάνω € μας πίσω. Φυλακή δεν έχει , κατασχέσεις δεν νομίζω όλα καλά. Ευθύνη έχει και η google διότι δεν μας επτρεπε να δημοσιεύσουμε τις κριτικές μας και η bestτιμη πρώην συνεργάτης τους παρόλο που τους είχα προειδοποιήσει από αρχές Ιανουαρίου για το τι μέλι γενέσθαι. Η προμήθεια ήταν γλυκιά.γιατι αυτοί πληρώθηκαν….
Έκανα κ εγώ σήμερα αμφισβήτηση πληρωμής. Η παραγγελία μου έχει ολοκληρωθεί από 27/02.
Την Παρασκευή έστειλα ένα δικό μου ανθρωπο στο κατάστημα στη Λάρισα και μου τηλεφώνησε από εκεί. Άκουσα έναν άνδρα να λέει ότι τη Δευτέρα (δηλ σήμερα) θα στείλουν την παραγγελία. Ωστόσο ούτε μειλ ούτε τίποτα για ενημέρωση.
εχεις δικιο για bestprice…επικοινωνησα μαζι τους δυο φόρες και τους ζητησα να αποσυρουν το perishop απο την πλατφορμα τους..μου απαντησαν οτι επροκειτο για μία νόμιμη επιχείρηση..ο βασικος λόγος που προχωρησα σε παραγγελία απο το perishop ήταν ότι βρισκόταν κάτω απο την ομπρέλα της bestprice…γιατι καχυποψια υπηρχε λογω των υποπτών χαμήλων τιμών..δυστυχως δεν διάβασα κριτικές(αν κ ο συνολικος βαθμος του perishop δεν ηταν χαμηλός) αλλα έμεινα στο οτι ήταν ένα eshop που βρισκόταν στη bestprice και ειχε πολυ μεγαλο όγκο παραγγελιών. η bestprice εχει ευθύνη..
Και εγω μια απο τα ιδια. Ειμαι μετρ σε ξενοδοχείο και η βοηθος εσπασε ενα s 23 ultra με μπουκαλι μπυρας. Βαλαμε ολοι λεφτα για να την καλύψουμε κ μετα ειδα τις κριτικές. Εχω 10 μερες που την εκανα αλα απο τι βλεπω αππ εσας να μην την περιμενω. Email [email protected]
Ενημερώστε με και εμένα, και ότι μπορώ θα κάνω…
[email protected]
Εχω κάνει παραγγελία από τις 16 Νοεμβρίου 2023. Ενα iphone 14 pro (1080 € ). έχουν περάσει 4,5 μήνες και λίγες φορές που μπόρεσα να επικοινωνήσω με κοροϊδεύουν με διάφορα ψέματα.
Παρακαλώ ενημερώστε και εμένα η παραγγελία μου έχει ληξει δεν εχω παραλάβει και εγινε πληρωμή με κάρτα
Παρακαλώ να με ενημερώσετε κ εμένα τι πρέπει να κάνουμε.
[email protected] εμείς ήδη στείλαμε εξώδικο και σε συννενόηση με τον δικηγόρο αν δεν μπουν τα λεφτά θα προχωρήσουμε σε αγωγή και μήνυση
το πρωτο πραγμα ειναι να κανεις αμφισβητηση συν/γης αν εχεις πληρωσει με καρτα,το δευτερο καταγγελια σε διαφορους φορεις που υπαρχουν εγω σου προτεινω το συνηγορο του καταναλωτη η μεσω gov καταγγελια ηλεκτρονικης απατης…μπορεις επισης να κανεις μηνυση απ ευθειας κατα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΗ…βεβαια δεν γνωριζω αν τα εξοδα που θα κανεις σε συμφερουν με βαση την αγορα που εκανες η μαλλον που ΔΕΝ εκανες….μπλεξαμε…
Ενημερώστε κι εμένα αν μπορεί να γίνει κάτι ομαδικά. [email protected]
και εγω με παραγγελία από 19/3 προσπάθησα να επικοινωνήσω για να δω που βρίσκεται και εκει είδα ότι δεν δουλεύει το site και το τηλέφωνο… αν γίνει κάτι ομαδικά με ενδιαφέρει
[email protected]
Παραγγελια απο Φεβρουάριος 16, 2024 μου στειλανε email οτι θα μου σταλει σημερα το τηλεφωνο Samsung Galaxy S23 Ultra προς το παρον δεν ειχα κανενα νεο μιλαμε για μεγαλους απατεωνες
Παραγγελια απο Φεβρουάριος 16, 2024 μου στειλανε email οτι θα μου σταλει σημερα το τηλεφωνο Samsung Galaxy S23 Ultra προς το παρον δεν ειχα κανενα νεο μιλαμε για μεγαλους απατεωνες
[email protected]
Μάγκες 200 τηλ τους πείρα σήμερα σιγά που θα το σήκωναν τα αρχι@@ θα τους κλα@@ με μάζεψαν όλο το χρήμα τα παπα@@ μας θα πάρουμε πίσω!!τα πολλά λόγια είναι φτώχεια
Ενημερώστε κι εμένα αν μπορεί να γίνει κάτι ομαδικά [email protected]
Παθουσα και εγώ παραγγελία από 05/02…πληρωμή μέσω μεταφοράς χρημάτων η τράπεζα μου είπε να κάνω ακύρωση της συναλλαγής κάτι το οποίο όμως δεν είναι εφικτό καθώς έχει περάσει το προβλεπόμενο διάστημα για την ακύρωση της συναλλαγής. 20 και χρόνια αγορές διαδικτυακά αυτό το πράγμα δεν το έχω ξαναδεί πως την πάτησα έτσι και εγώ απορώ ότι γλυτώνεις από την αξία θα το πάρεις σε ψυχοφάρμακα αν μπλέξεις μαζί τους στάνταρ!
Παρακαλώ ενημερώσετε και εμένα τι πρέπει να κάνουμε.
[email protected]
Καλησπέρα σε όλους
Βλέπω είμαστε πολλοί οι ομοιοπαθείς. Έτσι και εγώ την πάτησα σαν και εσάς.
Παραγγελία ημέρα Σάββατο (9/3/2024) και πληρωμή με πιστωτική. Ξέχασα να βάλω τον αριθμό της οικίας μου στην παραγγελία και στέλνω στο καπάκι email συμπληρωματικό.
Δευτέρα μετά από αλλεπάλληλα τηλέφωνα για να διασταυρώσουμε παραγγελία με συμπληρωματικό email και χωρίς κάποια απάντηση από την μεριά τους αποφασίζω να ανεβάσω μια κριτική στη Google για αυτούς με ένα αστεράκι και να τους τα ”χώνω”. Ταυτόχρονα έστειλα και ένα τελευταίο email όπου και εκεί τους τα ”έχωνα”.
Μετά από καμμιά ώρα με πήρε τηλέφωνο μια ”μανταμ”.
Λέω για ποιο λόγω με πήρατε λόγω του εμαιλ ή λόγω της κριτικής (έχω και το τηλέφωνο αυτής ”κυρίας” αλλά ο αριθμός δεν δέχεται εισερχόμενες κλήσεις – δεν ξέρω μήπως βοηθήσει πουθενά).
Με καθησύχασε ότι θα έρθει η παραγγελία μου και μου είπε ότι λόγω φόρτου δεν είδε το εμαιλ με τον αριθμό του σπιτιού μου γιατί το έστειλα Σάββατο και της λέω επακριβώς τι επειδή το έστειλα Σάββατο σταμάτησε ο κόσμος; Εσείς δεν μπορείτε να τα διαχειριστείτε;
Έπειτα μου είπε να είδατε αφού σας καλέσαμε θα ήθελα να διαγράψετε την κριτική.
Αυτό και έκανα και τώρα το μετανιώνω…… Με ξανάπιασε Κώτσο…
Και σήμερα είδα αυτό το άρθρο τα δικά σας σχόλια και σήμερα αντιλήφθηκα ότι άλλαξαν επωνυμία από PERISHOP σε PERISTORE και για να μην μακρηγορώ παρακαλώ να με υπολογίζετε και εμένα σε όποιες ενέργειες κάνετε σαν ομάδα (αν συσταθεί κάποια)
Το email μου είναι [email protected]. Παρακαλώ ενημερώστε με.
Και εμείς θύμα απάτης. Το email μου είναι
[email protected]
Επίσης πως κάνουμε ακύρωση συναλλαγής σε alpha bank; Υπάρχει κάποιος που έκανε ακύρωση κ του επιστράφηκαν τα χρήματα;
έχει δημιουργηθει όμαδα στο viber! παρακαλω να επικοινωνησουν μονο οσοι ειναι διατεθειμενοι να συμμετεχουν σε ομαδικη νομικη διαδικασια. το κοστος ακομη δεν εχει διαμορφωθει γιατι δεν γνωριζουμε τον αριθμο των συμμετοχων. ωστοσο the more the merrier..εχουμε μαζευτει αρκετοι. Οσοι θέλετε να συμμετεχετε παρακαλώ στείλτε email με ονοματεπωνυμο και τηλεφωνο στο [email protected] ευχαριστώ
Είμαι κι εγώ μέσα για την ομαδική.
[email protected]
Ενημερώστε με.
Είμαι και εγώ θύμα εξαπάτησης
[email protected]
https://www.flash.gr/diakopi-leitoyrgias-e-shop-kai-prostimo-120-000-eyro-osoi-paranomoyn-tha-plironoyn-929057.τωρα το διάβασα στο άρθρο αυτό
Καλησπέρα σε όλους, αφήνω κι εγώ το μέιλ μου να με ειδοποιήσετε για ό,τι χρειαστεί. Η επιχείρηση έφαγε πρόστιμο 120.000€ για απάτη. Ωστόσο τι γίνετε με τα χρήματα μας δεν μας λέει κάνεις; Αύριο πρωί πρωί θα πάω τράπεζα για αμφισβήτηση συναλλαγής και θα μιλήσω με το δικηγόρο μου. Οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει κάποιον θα σας ενημερώσω.
Πρέπει να κάνουμε κάτι, δεν γίνετε τόσα λεφτά να μείνουν στον αέρα κι αυτό το καθίκι να πληρώσει το πρόστιμο με τα δικά μας λεφτά….
[email protected]
εδω έιναι το link της όμαδας στο viber. θα γίνουν ομαδικές νομικές ενέργειες. οποιος θέλει να συμμετέχει:
https://invite.viber.com/?g=pe93CUbmpFLW8rikn7dxkUVC7OO-y_uu
Δηλαδή το κράτος θα πάρει 120.000 ευρώ εις υγείαν των εξαπατημένων κορόιδων;
Δεν οφείλει τουλάχιστον να μεριμνήσει για την επιστροφή των χρημάτων στους εξαπατηθέντες
αφού δεν είναι σε θέση να τους προστατέψει από πριν;
Εάν είναι έτσι, τότε το κράτος έχει ίδιον συμφέρον να υπάρχουν αυτοί οι απατεώνες στην ηλεκτρονική αγορά ώστε να τα παίρνει και από κει. Ωραία χώρα έχουμε! Ζούμε μέσα στην ασφάλεια, την προστασία, τη δικαιοσύνη, την ισότητα, κοκ.
[email protected] αν κανονιστεί κάποια κίνηση είμαι μέσα !!!!
Καλημέρα.
Έχει πληρώσει κανείς με Klarna ώστε να με ενημερώσει τι ενέργειες πρέπει να γίνουν σε αυτή την περίπτωση;
Kαλημέρα
Ειμαι κ εγώ παθών,δυστυχώς…
Αν θελει το κράτος να αποδώσει δικαιοσύνη ,να σταματήσει τα πρόστιμα και να αναγκάσει τούς υπεύθυνους να επιστρέψουν τα χρήματα.
Καλημέρα.
Την πάτησα και εγω μαζι τους.
Έπειτα απο πολλές απειλές υποτίθεται 15 Μαρτίου μου επέστρεψαν τα χρήματα αλλα εχω επικοινωνήσει και με την τράπεζα και δεν εχω πουθενά καμία εντολή για επιστροφή χρημάτων όποτε είπαν ψέματα.
Εαν κανετε κατι ομαδικά ειμαι μέσα
[email protected]
Και εγώ εξαπατήθηκα ,παρήγγειλα δύο κινητά εδώ και ένα μήνα περίπου
Η ομάδα στο viber εμφανίζεται ως ανενεργή
Το κόστος για μήνυση είναι από 300-500 Όπως με ενημέρωσε ο δικηγόρος μου (ξέρουν αυτοί τι κάνουν έτσι ακριβώς μου ειπε) και Η αγωγή στην ασφάλεια είναι 100 (ύστερα από συνομιλία με την ασφάλεια της Πάτρας)
Αν γίνει ομαδική και εγώ μέσα [email protected]
Και εγώ είμαι παθών.
Αν κάνετε κάποια κίνηση είμαι μέσα.
Ενημερώστε με παρακαλώ.
Καλησπέρα σε όσους έχουν θέμα με το κατάστημα αυτό. Μετά από 2 μήνες έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής με την eurobank και τα χρήματα επιστράφηκαν μέσα σε 5 εργάσιμες μέρες. Μην αγχώνεστε, κάντε αμφισβήτηση για μη παραλαβής προϊόντος και θα το ελέγξουν άμεσα με την τράπεζα του καταστήματος. Ευχόμαστε όλοι τα χειρότερα στους απατεώνες!!!
Και εγώ είμαι παθών.
Αν κάνετε κάποια κίνηση είμαι μέσα.
[email protected]
Ενημερώστε με παρακαλώ.
εβαλα 600 ευρω και κινητο δεν εχω παραλαβει..
εκανα καταθεση στην τραπεζα η οποια δεν μπορει να με βοηθησει
εγω ομως εχω περιθωριο μεχρι 30/4
ελπιζω να παραλαβω το κινητο που παρηγκειλα
ο θεος ειναι μεγαλος
[email protected]
Και εγώ παθών δυστυχώς με 420 ευρώ
από 21 Ιανουαρίου.
Αν υπάρχει ομαδική αγωγή με ενδιαφέρει.
Η οτιδήποτε άλλο συλλογικό.
[email protected] το μέηλ μου.
Ενημερώστε με παρακαλώ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα σας,τη πάτησα και γω με ένα iphone (παραγγελία 57127) από της 13/2,έκανα ακύρωση παραγγελίας κι αίτηση επιστροφής χρημάτων και μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα ούτε μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους.
[email protected] αν είναι να γίνει κάτι ομαδικό.
Παιδιά και γώ μια από τα ίδια email:[email protected]
ΓΕΙΑ ΣΑΣ.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ:62230 AΠΟ 14/03/2024.
ΑΦΑΝΤΟΙ ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ-e-mail”s ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΘΕΝ CHAT THΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥΣ.
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ.
ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ=ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ-ΜΑΚΡΙΑ!!!
Ζούμε σε ένα απαράδεκτο κράτος που δεν μπορεί να προστατέψει τους πολίτες του από μερικά αποβράσματα της κοινωνίας
Φυσικά και γω παθών
Έκανα καταγγελία στο συνήγορο του Πολίτη
Θα κάνω και στη δίωξη οικονομικού εγκλήματος να δούμε αν θα υπάρξει αποτέλεσμα
Δοκιμάστε να απαντήσετε σε κάποιο Στορυ τπυ στο instagram, τουλάχιστον εμένα έτσι που απάντησε. Όσοι έχετε κουπόνια μην περιμένετε να λάβετε την παραγγελία σας. Ο τύπος είναι γελοίος με όλη τη σημασία της λέξης! Εγώ προσωπικά πρόκειται να επισκεφτω κοντινή περιοχή και σίγουρα θα κάνω μια βόλτα από εκεί. Να δούμε ποσό γενναίος είναι από κοντά Στο τηλέφωνο παντως ούτε φωνή ούτε ακρόαση, πρέπει να είναι πολύ υπεύθυνος για να βάζει τις υπαλλήλους του να μαζεύουν τα ασυμμάζευτα!
Παθουσα και εγώ…αγορα ρομποτικης σκουπας.Το φυσικό μαγαζί στη Λάρισα έχει χαρτί που λέει πως θα ανοίξει πάλι 12/4… άνθρωποι από έξω με το ίδιο πρόβλημα ή που είχαν σταλεί από θύματα πελάτες από αλλά μέρη.
Θα πάω τράπεζα μήπως και …αν και πλήρωσα με καταθεση.
Καλησπέρα σε όλους, πάνω απ’ όλα υγεία να έχουμε. Παθών και εγώ για μια σκούπα ρομποτική (δεν πήγαινα στο σούπερ να πάρω την κλασική με το κοντάρι?) Αν κανονίσετε ομαδική καταγγελία θα ήθελα να συμμετάσχω. To email μου είναι [email protected]
Πέρασα χθες απο το κατάστημα και έχει χαρτί ότι παραμείνει κλειστό μέχρι τηςψ 12/4/24 Εγώ λέω πως δεν θα ανοίξει ποτε!!Και εγώ παθών..
Είμαι και εγώ παθών αυτός ο μπουλης ο θανασακης και μια κουκουρουκου η γυναίκα του η Μαριζουλα με έβαλαν χέρι 860 ευρώ
Αυτοι οι δυο σίγουρα είναι η πολύ ηλιθιοι η πολύ λαμογια ……και το καταφέρνουν αυτό επειδή το κράτος μας το επιτρέπει και είναι ανίκανο να επιβάλει νόμους και τιμωρίες
Αυτήν την στιγμή τα πραγματα έχουν ως εξής…το κράτος διεκδικεί 120000 …ο θανασακης και η μαριζουλα δεν φοράνε βραχιολακια και δεν είναι πίσω απ τα σιδερα …έχουν μαζέψει εκατοντάδες χιλιάρικα….και εμείς που την πατήσαμε πολύ απλά θα χάσουμε τα λεφτά που τους δώσαμε
Σε τηλεφωνική επικοινωνία της δικηγόρου μου με τον μπουλη η απάντηση του στις πιέσεις της ήταν….ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ?….ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ…
Ακριβώς έτσι είναι στην χώρα που ζούμε δεν μπορείς να του κάνεις τίποτα…δεν είναι φυλακή….δεν έχουν κατασχει όλους τους τραπεζικούς του λογαριασμούς δεν έχουν μπει μέσα στην επιχείρηση να την κάνουν φύλλο φτερό….δεν του έχουν αποσπάσει όλα τα ονόματα που έχουν εξαπατηθει για να καταλάβουν πιο ειναι το εύρος της απάτης…..και δεν έχουν βρει τρόπο πως οι εξαπατημένοι θα πάρουν πίσω τα λεφτά τους….απλά βάλανε ένα πρόστιμο 120000 αυτός μπορεί να εχει μαζέψει κανα εκατομμύριο και μεις όλα καλα
Καλησπέρα σε όλους.
Παθών και εγώ με 880 ευρώ.
Αν υπάρχει ομαδική αγωγή ή οτιδήποτε άλλο συλλογικό με ενδιαφέρει.
[email protected] το mail μου.
Ευχαριστώ
Το ίδιο και με εμένα. Έκανα παραγγελία 15.03.2024. Έκανα μετά καταγγελία στην αστυνομία. Έστειλα την καταγγελία στην τράπεζα Πειραιώς. Ενεργοποιήθηκε τμήμα Fraud της Τράπεζας. Χλωμό βλέπω την επιστροφή χρημάτων. Αφου είμαστε τόσοι δεν παίρνουμε λεωφορείο όλοι μαζϊ να πάμε μια επίσκεψη στην Λάρισα;;;;;;
Είναι φοβερός απατεώνας. Λέω να κάνουμε μια επίσκεψη στην Λάρισα ομαδικά με πουλμαν. Ας οργανωθούμε.
Καλησπέρα σε όλους.
Παθών και εγώ
Αν υπάρχει ομαδική αγωγή ή οτιδήποτε άλλο συλλογικό με ενδιαφέρει.
το mail μου είναι [email protected]
ανάμεσα σε όλους δεν υπάρχει κανένας δικηγόρος να μας οργανώσει
Παραγγελία 279 ευρώ κινητό μέσω εθνικής [email protected] στις 15 3 24 έστειλα στο email τους μυνημα για επιστροφής χρημάτων από 19 3 24 μέχρι σήμερα περιμένω περνώ στην δίωξη ηλεκτρονικού μπας και κάνουμε κάτι
Ειμαι και γω θυμα και θελω να συμμετεχω: [email protected]
[email protected]
Έχω κάνει την παραγγελία μου στις 22/2.Με κάλεσαν να μου πουν για αποστολή στις 29/3 πράγμα που δεν έγινε ποτε.Απο τότε άφαντοι. [email protected]
Είμαι και εγώ μέσα για ομαδική κινηση
Καλησπέρα!
Έπεσε και εγω θύμα των απατεώνων.
Εχω παραγγείλει κινητό 1000 ευρώ από τον 23 Δεκεμβρίου.
Πήγα 2 φορές από το κατάστημα.
Την πρώτη φορά μου είπαν ότι το κινητό θα φύγει την επόμενη μέρα και μ έστειλαν ψεύτικο tracking number της acs.
Επικοινώνησα με acs και μ είπαν πως δεν είχαν ποτέ τέτοιο νούμερο παραγγελίας. Ξανα επικοινώνησα πάλι με το perishop και μ είπαν ότι πήγε στα απολεσθεντα.
Μέσα σε 2 μέρες δλδ πήγε στα απολεσθεντα. Το ψέμα στα μεγαλεία του.
Την δεύτερη φορά πήγα με χαρτιά τυπωμένα από την πρώτη μέρα της παραγγελίας μέχρι την τελευταία. Με όλες τις κινήσεις,τις πληρωμές τα email όλα και με κορόιδευαν και οι δύο τους. Και ο Αθανάσιος Περιφανης και η μητέρα του Ειρήνη Συλλα (η οποία ει αι δικηγόρος).
Μάλιστα είπε κιόλας για εμένα :<> για εμένα δείχνοντας με στον γιο της..
Τους είπα ότι αν σε 14 ημέρες δεν επιστραφούν τα λεφτά θα περάσω από το μαγαζί με δικηγόρο.
Και μ λέει όλο ύφος η Ειρήνη : και εγω δικηγόρος είμαι κοπέλα μου.
Και μόλις πέρασαν οι 14 ημέρες είδα ότι έφαγε πρόστιμο από το κράτος 120.000 ευρώ.
Δεν ξέρω τι αξίζει να κάνουμε.
Τα λεφτά μας πρέπει να τα πάρουμε πίσω και να το πληρώσουν με το παραπάνω.
[email protected]
[email protected]
Και εγώ, δυστυχώς…48313
[email protected].
Και εμείς…
Παραγγελία 53373 από 14.01.2024 …
Πληρωμή με κάρτα
Παραγγελία 61976 προπληρωμένη υψους 783€ πέρα απο 3 εμαιλ που μου έστειλαν , δεν μπορώ να μιλήσω τηλεφωνικά, τώρα έπεσαν και τα εμαιλ τους. Δεν με ενδιαφέρει πλεον το προιον αλλα η άμεση επιστροφή των χρημάτων μου. Εχω κινηθεί ήδη νομικά σε αστυνομικό τμήμα, συνήγορο του καταναλωτή και δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Επειδη ειναι σύνηθες να αλλάζουν νομική μορφή στις εταιρίες και ομόρρυθμο μέλος μην ενδιαφερόμενοι για τις συνέπειες σε πολλές περιπτώσεις. θα εκπλαγεί ο κυριος μαζι με το νομικο του τμήμα διοτι ειναι κατα εξακολούθηση και Οχι μεμονωμένα περιστατικά… εγω εαν δεν εχω απαντηση και επιστροφή χρημάτων θα φροντίσω να γίνει ομαδική συντεταγμένη η καταγγελία (οργανωμένο έγκλημα).
Κάπου φτάνει δηλαδή με την απατεωνιά σε αυτη την χώρα, δεν τους χαρίζω ουτε πεντηνταράκι
Και εγώ τα ίδια αδέρφια…..
[email protected]
Και εγώ τα ίδια 109 ΕΥΡΩ
Γεια σου ΓΕΩΡΓΙΟΣ,
Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την παραγγελία σας #58454 και βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας:
[Παραγγελία #58454] (Φεβρουάριος 23, 2024)….
ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΘΩΝ
Και εγώ τα ίδια 109 ΕΥΡΩ.. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΑΣΧΑ
Και εγω το ιδιο!
Και εγω το ιδιο!
[email protected]
Μια απ’ τα ίδια
[email protected]
Κι εγώ παθών…. παραγγελία 58739 .
Ενδιαφέρομαι για την ομαδική καταγγελία!
Μήπως θα έπρεπε να κινηθούμε και κατά της bestprice.gr ;
(εγώ τουλάχιστο από εκεί το βρήκα).
Και εμείς παθών…
Η κοροϊδία του κράτους σ’ όλο της το μεγαλείο !! Ο κλέψας του κλέψαντος δηλαδή.
Έκλεψε το κατάστημα από τους καταναλωτές ένα ποσό ανάλογο με αυτό του προστίμου, και το υπουργείο του βάζει πρόστιμο. Με λίγα λόγια του παίρνει τα χρήματα που το κατάστημα πήρε από τους καταναλωτές.
Άραγε το πρόστιμο προορίζεται για να επιστραφούν τα χρήματα στους ανθρώπους που τα έχουν χάσει? Ή ο μεγάλος και επίσιμος απατεώνας (βλεπε κρατος) τα παίρνει από τον μικρό (βλέπε κατάστημα) ?….
Παθών και εγώ. Στη διάθεσή σας τα στοιχεία μου: Εχω παραγγείλει με αποφορολόγηση Samsung s23 στα 489,56€. Φυσικά δεν το έλαβα ποτέ.
[email protected]
Μια απ’ τα ίδια
[email protected]
Καλησπέρα μια από τα ίδια και εγώ το mail [email protected] ευχαριστώ
Καλημέρα σε όλους. Εγώ παράγγειλα tablet 970€. Αν γίνει κάτι ομαδικό θέλω να συμμετέχω. Αυτό είναι το mail μου: [email protected]
Νίκος
Και εμένα με ενδιαφέρει αν γίνει κάτι ομαδικό [email protected]
Ας κάνουμε μια ομάδα στο φβ
Παιδιά έκανα μια ομάδα στο facebook εξαπατημένοι από perishop , peristore
Όποιος θέλει να κάνουμε κάτι ομαδικά ας το κάνει αντ να οργανωθούμε
Μια από τα ίδια παθών και εγώ.. Αν γίνει κάτι ομαδικό θέλω να συμμετέχω.. είναι κρίμα να χάσουμε τα λεφτά μας. [email protected]
Καλησπέρα ενημερώστε και εμένα[email protected]
Γεια σας!! Θυμα και εγώ για παραγγελια κινητου τηλεφώνου από 26/3/24! Εχω κανει αμφισβήτηση συναλλαγής στην Τράπεζα και θα υποβάλλω μήνυση στη Δίωξη ηλεκτρονικου εγκλήματος! Η πριστασια Καταναλωτή δεν έχει δυναμη για διωξη. Εάν συντονιστούμε για ομαδική δίωξη ενημερωστε με στο mail
[email protected]
Ενημερώστε με παρακαλώ!!
Ευχαριστώ πολύ.
Έχουμε στοιχεία του κυρίου!
Διεύθυνση κτλ…;
Αλλά κι αυτό το κράτος ε, πως καθάρισε, τσέπωσε με την ωραία αυτή ευκαιρία 120. 000 ευρώ και για μας τους κλεμμένους δεν τρέχει κάστανο, ας προσέχαμε. Ε ρε Μπανανία!
Κι εγώ θέλω να συμμετέχω..
[email protected]
Θα ήθελα και εγώ να συμμετέχω
[email protected]
Δυστυχώς και εγώ έπεσα θύμα του συγκεκριμένου ηλ. καταστήματος, 820 ευρώ. Μεγάλη απάτη.
το ότι το συγκεκριμένο κατάστημα είναι απάτη είναι γνωστό…Τελικά και εγώ κατάφερα να παρω πίσω τα χρήματα μετά απο ακύρωση της παραγγελίας και μετά απο ενα συρφετό χαρτούρας σε Συνήγορο του Πολίτη, ΑΑΔΕ και Διωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και φυσικά στην τράπεζά μου. Τίποτα απο τα παραπάνω δεν είχε αποτέλεσμα παρά μόνο η ταυτοπροσωπη απαίτηση απο τον ιδιοκτήτη της “επιχείρησης”. εκείνο που μου έκανε εντύπωση ήταν η στάση της GOOGLE που δεν με άφηνε να κάνω οποιοδήποτε σχόλιο αρνητικό και έσβηνε τις αξιολογήσεις μου ως “ύποπτες” και στην ουσία μόνο που δεν μου έκανε παραπομπή για διαπόμπευση!!!! Αίσχος στην GOOGLE. Ειλικρινά έχασα πάσα ιδέα
Είμαι καί εγώ θύμα τόν απατεώνων. 1207€ από 15/12/2023. Είμαι μέσα για ότι χρειαστεί..
[email protected]
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!
ΑΦΑΝΤΟΙ!!!
ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝΕ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΣΕ Ε-ΜΑΙL”S ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ:62230 ΣΤΙΣ 14/ΜΑΡΤΙΟΥ/2024 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ……………………..