Ιδιαίτερα έκπληκτοι μείναμε τις προηγούμενες ημέρες όταν πέσαμε πάνω σε ένα θέμα γνωστού τεχνολογικού forum όπου γίνεται αναφορά στο perishop.gr. Όπως αναφέρουν πολλοί χρήστες το συγκεκριμένο κατάστημα, καθυστερεί παραγγελίες, δεν επιστρέφει τα χρήματα και γενικώς δίνει την εντύπωση ότι κοροιδεύει τους πάντες, με τη σελίδα του να είναι ακόμη ανεβασμένη και να δέχεται κανονικά παραγγελίες.

Μηχανικοί επινόησαν σχέδιο για να ξεπαγώσουν τον Ευκλείδη από 1.6 εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά

Πραγματικά δεν γνωρίζουμε τι να πρωτοαναφέρουμε για το συγκεκριμένο κατάστημα.  118 αναφορές έχουν γίνει στο συνήγορο του καταναλωτή μέχρι σήμερα. Το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης ζητά θετικές αξιολογήσεις δίνοντας κουπόνια των 50 ευρώ., ή το γεγονός ότι ειρωνεύεται τους πελάτες όταν ζητούν να μάθουν που βρίσκεται η παραγγελία. Μάλιστα έχει αφαιρεθεί και από το bestprice.gr.  Και δεν έχει ασχοληθεί μέχρι στιγμής κανένας. Δείτε φωτογραφίες στο τέλος του άρθρου όπως και τις αναφορές στον συνήγορο του καταναλωτή. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο ιδιοκτήτης του μιλά για τις καλύτερες τιμές στην Ευρώπη, ειρωνευόμενος όσους αφήνουν αρνητικές κριτικές. Ακολουθεί υλικό από κάτω.

Διαθέσιμο το νέο myAADEapp στο κινητό σου – Το νέο mywallet

 

 

 

Perishop
byu/trashsince2003 ingreece

https://www.trustpilot.com/review/perishop.gr

53 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εκπλήσσομαι πολύ δυσάρεστα. Τρείς μήνες πρίν παρήγγειλα ένα κινητό για την σύζυγο απο αυτούς .Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους, ήταν πολύ ευγενικοί,πολύ κατατοπιστικοί.Αψογοι.Τελικά ήταν όλα εντάξει.
    Το κινητό ήρθε με μια μέρα καθυστέρηση μόνον,και ηταν οκ.
    Σαν αποτέλεσμα η κριτική που έγραψα, ήταν ανάλογη των υπηρεσιών που έλαβα.
    Δηλαδή άψογη.Λυπάμαι αν άθελα μου συνετέλεσα κατα κάποιον τρόπο ,επηρεάζοντας άλλους,
    αλλά έγραψα ότι ακριβώς έγινε σε μένα,όπως πιστεύω πώς κάνουν όλοι.

  2. Παθούσα και εγώ…
    Κινητό που στο site έλεγε άμεσα διαθέσιμο το παρέλαβα μετά απο άπειρες προσπάθειες και φοβερό αγχος μετά απο ένα μήνα. Επίσης είχα ζητήσει τιμολόγιο… Όχι μόνο δεν έλαβα τιμολόγιο ποτέ αλλά το πακέτο μέσα δεν είχε ούτε καν απλή απόδειξη.
    Εννοείται πως έκανα αρνητική κριτική και ξαφνικά εμφανίστηκε ο ιδιοκτήτης με δωροεπιταγή 200 ευρώ ζητώντας να αλλάξω τα όσα έχω αναρτήσει. Φυσικά και δεν θα κάνω χρήση της δωροεπιταγής και δεν πρόκειται να αλλάξω ούτε τα όσα έχω γράψει.

    1000 φορές να είχα πληρώσει πιο ακριβά το κινητό αλλά να είχα γλιτώσει απο όλο αυτό το άγχος και να είχα και την εγγύηση για τη συσκευή πράγμα που τώρα δεν έχω εφόσον δεν μου έστειλαν καν απόδειξη.

  3. ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΒΛΑΒΗ(ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ) ΣΤΟ PERISHOP ΑΠΌΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ.ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

  4. Από τις 7/2/2024 ο αδερφός μου έχει παραγγείλει ένα κινητό το xiaomi X5 όσο το είδατε εσείς άλλο τόσο το είδαμε και εμείς μέχρι σήμερα …κρατιέμαι με το ζόρι μη κατέβω στη λάρισα και τους κάνω θερινούς……. Στην κυριολεξία όμως
    Το κατάστημα μέχρι εχθές που πήρα τηλέφωνο στο κέντρο της λάρισας σε ένα μαγαζί εκεί κοντά όντως υπάρχει νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα……. Στην απατεωνία υπάρχει μονόδρομος….. Οφθαλμός αντί οφθαλμού λοιπόν……

  5. Το ιδιο και εδώ. Όλοι καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου είτε τηλεφωνικος είτε ηλεκτρονικά.

  6. Η επιχείρηση είναι απάτη την πάτησα και εγώ όπως πολλοί άλλοι. Προπληρωσα ένα κινητό που υποτίθεται ήταν άμεσα διαθέσιμο και εδώ και δύο μήνες δεν το έχω παραλάβει αλλά ούτε έχει γίνει και επιστροφή χρημάτων. Η επικοινωνία μαζί τους αδύνατη δεν σηκώνουν τηλέφωνα αλλά ούτε απαντάνε στα email.Aπορώ γιατί λειτουργεί ακόμα.

  7. Παθων και εγώ..απο τέλη Ιανουαρίου περιμένω την επιστροφή των χρημάτων μου. Έχω προβεί σε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στην γενική γραμματεία εμπορίου του Υπ. Ανάπτυξης και ακόμα περιμένω..

  8. Παθών και εγώ παιδιά μακριά κλέφτες υπάρχει ελπίδα να πάρουμε πίσω τα λεφτά μας;έκανα και εγώ καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή θα βγάλουμε άκρη;;

  9. Μια από τα ίδια όταν τελικά έκανα αρνητική κριτική μου την κατέβασαν και έκανα αίτημα επανεξέτασης στη google.Οταν δημοσιεύτηκε μου έστειλε ο ιδιοκτήτης εμαιλ με δωροεπιταγη 200€ με σκοπό να κατεβάσω τη κριτική . Του είπα αν μου στείλεις το κινητό θα ενημερώσω τη κριτική μου .Την επόμενη ημέρα με κάλεσε δικηγόρος για συκοφαντική δυσφήμιση οπου στη πορεία με ενημέρωσε ότι είναι η μητέρα του ..φυσικά τα άκουσε κ αυτή γιατί απλά συκοφαντική δυσφήμιση αν είναι τα γεγονότα αληθινά δεν υφίσταται.
    Ξέχασα να αναφέρω ότι ζήτησα επιστροφή χρημάτων γιατί στη πρώτη παραγγελία που καθυστέρησε αρκετά αιτήθηκα επιστροφή δεν τα έδωσε στο 15νθημερο και πήγα στο ΑΤ της περιοχής μου για παράπονο ..από ότι μου είπαν επειδή τον γνωρίζουν είναι κάτι συνηθισμένο να πάνε να του κάνουν σύσταση και το πρόβλημα λύθηκε μου έκανε επιστροφή .. το όλο θέμα και κοροϊδία ήταν για τη κριτική και για το κουπόνι που μου έστειλε μετά με σκοπό να ανασκεύασω τη κριτικη .. απορώ πως είναι live ακόμα αυτό το eshop

  10. Μείνετε μακριά, απατεώνες!!!
    Από τις 9 Φεβρουαρίου έχω παραγγείλει και προπληρώσει  ηλεκτρονικά από το κατάστημα Perishop ένα tablet με αριθμό παραγγελίας: 56636.
    Στο site έδειχνε διαθεσιμότητα και άμεση παράδοση γι’αυτό και έκανα την παραγγελία καθώς προοριζόταν για δώρο προς την κόρη μου. Μερικές ημέρες αργότερα κι αφού δεν είχα ενημέρωση από κανέναν επικοινώνησα, μετά πολύωρης αναμονής στο ακουστικό μου, και ενημερώθηκα πως από κάποιο σφάλμα, όχι δικής μου υπαιτιότητας, δεν φαινόταν η κατάθεση χρημάτων! Μου ζητήσανε να βγάλω μία φωτογραφία ως αποδεικτικό της κατάθεσης και να το στείλω ηλεκτρονικά όπως και έπραξα. Οι ημέρες περνούσαν και δεν έλαβα ούτε το προϊόν ούτε καν κάποιου είδους ενημέρωση. Τους έστειλα e mail και επικοινώνησε κάποια κυρία λέγοντας μου πως όλα έχουν δρομολογηθεί πλέον και θα παραλάβω αυτό το οποίο πλήρωσα εκ των προτέρων. Τίποτα δεν παρέλαβα φυσικά. Καθημερινές προσπάθειες από μέρους μου να βγάλω γραμμή στο τηλέφωνο και πολύωρες αναμονές καθώς η γραμμή δείχνει μόνιμα κατειλημμένη! Εν τέλει κατάφερα να μιλήσω με μία κυρία η οποία μου είπε πως το προϊόν δεν υπήρχε σε απόθεμα (!!) και θα έπρεπε να περιμένω έως ότου έρθει νέα παραλαβή! Ενημέρωσα πως πλέον δεν το θέλω κι επιθυμώ την επιστροφή των χρημάτων μου ως οφείλουν , εν τω μεταξύ βρισκόμαστε ήδη 18 ημέρες μετά την καταβολή των χρημάτων και την αρχική παραγγελία μου! Μου είπε λοιπόν ότι πρέπει να συμπληρώσω την ειδική φόρμα refund που υπάρχει στην ιστοσελίδα τους και εντός ενός διαστήματος 5-14 εργάσιμων ημερών θα μου επιστραφούν, αυτό στις 27 Φεβρουαρίου. Πλέον οδεύουμε προς τα τέλη Μαρτίου, και παρά τις τηλεφωνικές μου προσπάθειες που γίνονται όλο και δυσκολότερες στο να βγάλω γραμμή, καμία επιστροφή χρημάτων ως οφείλουν δεν έχει πραγματοποιηθεί! Τελευταία φορά που κατάφερα να μιλήσω ήταν την περασμένη όταν έληξε η προθεσμία των 14 ημερών. Τότε διαβεβαιώθηκα από την εκπρόσωπο της  εταιρείας ότι εντός της ημέρας θα έχουν κατατεθεί τα χρήματα κάτι που προφανώς δεν τηρήθηκε, όπως και τίποτα γενικά, ούτε και αυτή την φορά.
    Τελευταία μου επικοινωνία το πρωι της 22ας Μαρτίου όπου ενημερώθηκα, με πλήρη απάθεια, πως σήμερα θα μπουν τα χρήματα μου καθως (νέα δικαιολογία στο τεράστιο ρεπερτοριο τους) έχουν περιθωριο ως τα τέλη της εβδομάδας να τα καταβάλλουν! Ζήτησα να με συνδέσουν με το λογιστήριο και μου απάντησαν πως αυτό δεν ειναι εφικτό, παρομοίως και με τον υπεύθυνο, και πως θα με καλέσουν εκείνοι. Προφανώς και καμία τέτοια ενέργεια δεν έγινε ως τώρα.
    Εκ των υστέρων διαπίστωσα στο διαδίκτυο πως αμέτρητοι καταναλωτές έχουν πέσει θύματα με τον ίδιο τρόπο από το εν λόγω κατάστημα και πέρασαν μήνες είτε για να παραλάβουν το προϊόν της παραγγελίας τους είτε να τους επιστραφούν τα χρήματα τους!

  11. Διαδικτυακή Απάτη στο μεγαλείο της με μεγάλη ευθύνη της BestPrice που ακόμη και τώρα τους έχουν σε trusted partners. Εμφανίζεται ως Όμιλος Plan C με πληθώρα ηλεκτρονικών καταστημάτων. Παρήγγειλα κινητό και αποπλήρωσα το ποσό που ζητήθηκε με τον νόμο για αποφορολόγηση στις 29/12/2023. Μετά από 3 μήνες, και αφού έστειλα μέχρι και άνθρωπο να το παραλάβει με νόμιμα αποδεικτικά και δεν το είχαν, προχώρησα σε καταγγελία σε Συνήγορο του Καταναλωτή καθώς σε σε Αρμόδια Υπηρεσία Υπουργείου Ανάπτυξης. Μου επιστρέψαν τα λεφτά μόνο όταν τους ενημέρωσα ότι θα κινηθώ σε Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και ΑΠΔΠΧ διότι κρατάν ηλεκτρονικά χρήματα από κόσμο με αθέμιτο τρόπο και δεδομένα εταιρικά χωρίς να τηρούνται οι απαραίτητοι κανόνες του Γ.Κ.Π.Δ. Θα πρέπει να γίνει και έλεγχος απο αρμόδια όργανα παράνομων εσόδων καθότι δεν τα επιστρέφουν προφανώς σε όλους, ή με τον τρόπο αυτό παρουσίαζουν έσοδα σε μία μη υγιή επιχείρηση και εξαπατούν τον κόσμο.

  12. Χαίρομαι που το θέμα έλαβε διαστάσεις γιατί όντως πρόκειται για ένα κατάστημα που όντως έχει εξαιρετικά χαμηλές τιμές, θα μπορούσα να πω πως λειτουργεί και ως κραχτης ενώ ταυτόχρονα θα μπορούσα να πω πως για να μετρα 7 με 8 χρόνια λειτουργίας σημαίνει πως ξέρει να ισορροπει μεταξύ νομιμότητας και παρανομιας.

    Η προσωπική μου εμπειρία ως παθών έδειξε πως αφού μετά από επανειλημμένες και ανεπιτυχείς προσπάθειες επικοινωνίας προέβει σε καταγγελίες όπως στον συνήγορο του καταναλωτή και στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, όπως επίσης είχα έρθει σε επικοινωνία με το best price απαιτώντας να μεσολοβησουν ώστε να παραλάβω το κινητό. Το best price όντως μεσολοβησει αποστελλοντας email στην επιχείρηση και κοινοποιώντας το σε εμένα χωρίς ωστόσο να συμβεί το παραμικρό.
    Στο σημείο αυτό ενημέρωσα την πλατφόρμα του best price πως εάν κινηθ νομικά θα εμπλεξω κ την πλατφόρμα γιατί φιλοξενεί καταστηματα που αποδεδειγμένα δεν τηρούν τους εμπορικούς κανόνες.

    Με εκπλήξει διαπίστωσα 2 ημέρες μετά πως το εν λόγω κατάστημα βγήκε από την πλατφόρμα και έτσι θεωρώ πως κάποιοι θα γλιτώσουν σίγουρα από ταλαιπωρία και ενδεχομένως και τα χρήματα τους.

    Αφού η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος μου ζήτησε περαιτέρω στοιχεία ήρθα για χιλιοστει φορά σε επικοινωνία με το κατάστημα και αυτή την φορά ανταποκρίθηκαν άμεσα και υπό τον φόβο της μηνυτήριας αναφοράς έλαβα το κινητό σε 2 ημέρες από την στιγμή εκείνη.

    Εννοείται πως αφού οι λόγοι που αποτανθηκα στην δίωξη δεν υφίστανται πια για εμένα το θέμα έληξε εκεί. Με κινητό στα χέρια αλλά και το νομιμο παραστατικο αγοράς.

  13. Παρηγγειλα ένα κινητο αρχές Γενάρη, το, οποίο ήταν ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ!!! Γι αυτό διάλεξα το συγκεκριμένο χρώμα και όχι αυτό που ήθελα. Σε ένα μήνα υποτίθεται θα παραλαμβανα εφόσον έλεγε 20 εργάσιμες μέρες! Επικοινώνησα στον μήνα 2 φορές μαζί τους και το θέμα ήταν ότι δεν είχε βγει ακόμη από την αποθήκη τους. Σήμερα 27/3 δεν έχει επικοινωνήσει κανεις μαζί μου, δεν σηκώνει ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ το τηλέφωνο, δεν απαντάνε σε κανένα e mail, εχω προπληρώσει το κινητο και θέλω απλά να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου! ! ! Εκανα καταγγελία στην προστασια καταναλωτών και συνήγορο του καταναλωτή, χωρίς να έχω κάποια εξέλιξη ακόμα. Δεν ξερω τι άλλο να κάνω, παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος να με ενημερώσει. Ευχαριστώ πολύ

  14. Καλησπέρα, κάποιος έχει καταφέρει να γυρίσει τα χρήματα οι προϊόν???Γιατί κε εγώ περιμένω εδώ κε 4 μήνες κε τίποτα κοροϊδεύουν μόνο

  15. Καλησπέρα σας Είμαι και ‘γώ από τους καμένους Έχω ζητήσει επιστροφή χρημάτων από τις 11 Μαρτίου 2024 και ακόμη τίποτα Μόνο ένα απαντητικό email ότι θα ενημερώσουν το λογιστήριο
    Θα ήθελα κάνω μια ερώτηση Μπορώ να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα αφού έχω προπληρώσει με κάρτα; Εάν μπορεί κάποιος να μου δώσει οδηγίες για το πως να κινηθώ θα του ήμουν ευγνώμων

  16. Να πάρετε τηλέφωνο στην τράπεζα σάς, να σας δώσουνε οδηγίες βήμα, βήμα, έτσι έκανα κε εγώ αλλά ακόμα περιμένω !!!!!

  17. Εγώ άκανα αφισβήτηση της συναλλαγής στην τράπεζα. Το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να υλοποιηθεί δεν το γνωρίζουν γιατί εξαρτάται από τον όγκο των αμφισβητήσεων που έχουν υποβληθεί. Μου είπαν επίσης πως αν παραλάβω το προϊόν πριν υλοποιηθεί η αφισβήτηση θα πρέπει να κάνω άρση της αίτησης (εάν βέβαια θέλω για να κρατήσω το προϊόν).

  18. Καλησπέρα γιώργο. Προσωπικά σήμερα θα προχωρήσω σε αμφισβήτηση συναλλαγής, οπότε θέλω να πιστεύω ότι θα πάρουμε τα λεφτά μας τουλάχιστον πίσω.

  19. Γειά σε όλους
    Πολύ λυπάμαι για όλους που την πατήσαμε μαζί και γω που εμπιστεύθηκα αυτό το κατάστημα
    Πέρασε ένας μήνας από την παραγγελία μου αλλά απ’ότι φαίνεται διαβάζοντας όλα αυτά άρχισα να απογοητεύομαι ότι κινητό τηλέφωνο δεν πρόκειται να δω
    Πρέπει να πάμε από κοντά να δώσουμε ένα μάθημα στον τύπο που αξαπατεί έτσι τον κόσμο
    Φυσικά καταγγελία στη δίωξη οικονομικού εγκλήματος

  20. Εγώ την παραγγελία την έκανα 20-02-2024. Ηπλάκα είναι ότι μπήκα στο peristore.gr και η παραγγελία μου είναι σε εξέλιξη. Ενώ αν πάρεις τηλ και βγεί ο τηλεφωνητής μας καλοσωρίζει στο καατάστημα perishop. Ο τύπος είναι απίστευτος. Ας ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά και θα πάρουμε τα λεφτά μας πίσω.

  21. Δυστυχως επεσα και εγω θυμα.Αλλαξανε σαιτ και απο perishop γινανε peristore και δεν μπορω να βρω στο καινουριο σαιτ την επιλογη της επιστροφης των χρηματων μπορει να με βοηθησει καποιος?

  22. Παθών καί εγώ άμα ξέρει κάποιος κάτι παιδιά ευχαριστώ πάντως έχει ανέβει. Καινούριο σάιτ με το όνομα peristor από σήμερα καί επειδή το έψαξα είναι ο ίδιος

  23. Σε αναμονή και εγώ, προπληρωμένη παραγγελία με χρήση κουπονιού. Σε επικοινωνία με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος αναφέρθηκε πως όσοι έχουν δώσει στοιχεία της κάρτας τους καλύτερα να την ακυρώσουν. Υπάρχουν πολλοί ακόμα που έχουν εξαπατηθεί από τον εν λόγω κύριο ο θεός να τον κάνει. Είναι θέμα χρόνου να λήξει το όλο ζήτημα, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως θα πάρουμε τα χρήματα μας πίσω. Ίσως είναι καλό να κινηθούμε μαζικά με κάποιον τρόπο ώστε να βρούμε και έμεις το δίκιο μας. Επίσης, όσοι καταφέρατε να βρείτε λύση σε αυτό Συμβουλέψτε και τους υπόλοιπους.

  24. Αρα μπορω να ακυρώσω την παραγγελια μου μεσω της τράπεζας μου αμα εχω πληρωσει με αυτην;

  25. Στις 08/03/2024 και ώρα 10:57 έκανα μία συναλλαγή με το κατάστημα perishop.gr και παρήγγειλα ένα κινητό τηλέφωνο 329.90€ και στις 09/03/2024 ζήτησα την ακύρωση της παραγγελίας μου και την επιστροφή των χρημάτων μου με κάθε μέσων τηλεφωνικά και με Email χωρίς να απαντήσουν έως σήμερα κατόπιν αυτού έχω κάνει όλες τις νόμιμες ενέργειες.
    Οι άνθρωποι είναι απατεώνες έχω κάνει έχω κάνει καταγγελία στο
    Συνήγορος του Καταναλωτή και στην τράπεζα ΠΕΡΑΙΩΣ ΑΙΤΗΜΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΣΕ ΥΠΟΠΤΟ ΕΜΠΟΡΟ Προσοχή τώρα άλλαξαν επωνυμία για ευνόητους λόγους από perishop.gr σε peristore.gr https://peristore.gr/

  26. Πεδία οποίος μένει στην Αθήνα, ελάτε να μαζευτούμε όλοι μαζί ομάδα, να δούμε τι να κάνουμε, να πάμε στο Συνήγορο καταναλωτή οι στην αστυνομία να κάνουμε κάτι, οι κάτι καλύτερο να πάμε μαζί στην Λάρισα, μόνο έτσι να βγάλουμε άκρη!!!!

  27. Αγόρασα τον τελευταίο μήνα 2 κινητά πραγματικά πολύ φθηνά και τα δύο ήρθανε σε άψογη συσκευασία Hμουν τυχερός και τα παρέλαβα Και η αξιολόγηση που πήγα να κάνω για τα 50€ δώρο η google είχε μπλοκάρει τις αξιολογήσεις για αυτό το κατάστημα

  28. Κώστα κάνεις μπαμ ότι είσαι fake! Δεν ξέρω το σχέσεις έχεις μαζί του αλλά μην παίζεις με τα νεύρα μας και τα λεφτά του κορμάκι! Το κάνει ήδη ο περήφανης όχι και εσυ!

  29. Παθον και εγω, και επειδή βλέπω ότι είμαστε αρκετοί που σκεφτόμαστε μια εκδρομή στο κατάστημα, νομίζω ότι μπορούμε να οργανωθούμε και να πάμε όλοι μαζί… άλλωστε πρέπει να είμαστε πλέον παααρα πολλοί.. η παραγγελία μου (η 2η) έγινε στις 22/1/24

  30. Κάτι πρέπει να γίνει και εγώ παθουσα επίσης. Δεν γίνεται ρε παιδιά να δρουν ανενόχλητοι!!!!

  31. Παιδιά καλησπέρα,εγω σήμερα πήρα τα λεφτά, πήγε ο δίκος μου άνθρωπος από κατάστημα, οπότε Ι δικιά μου γνώμη μόνο με αυτό τρόπο βγάζεις άκρη, οπότε καλύτερα να πάτε μόνο από εκεί, γιατί μεσα σε 4 μήνες δεν έχω καταφέρει τίποτα, απλά με με κοροιδευανε τόσο καιρό.

  32. Η παραγγελία μας για ένα κινητό έχει γίνει από 25/12/2023 με αριθμό παραγγελίας 49960.Εχει γίνει κανονικά προπληρωμή χρημάτων .Μετά από πολλά αναπάντητα δικά μας email καμία επικοινωνία.Εγινε ακύρωση παραγγελίας στις 22/2 αλλά τίποτα.Καναμε καταγγελία στην υπηρεσία του καταναλωτή στις 6/3/24 .Ακόμα περιμένουμε τι θα απαντήσει η εν λόγω εταιρεία αν και έχει παρελθει η προθεσμία των 10 ημερών .Απαραδεκτη.Επομενη κίνηση στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και ανάθεση της υπόθεσης σε δικηγόρο.Δεν θα τους αφήσω.Φτάνει η κοροιδια.

  33. Επόμενος είναι ο JMCTECH. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η εξυπηρέτηση του καταναλωτή αλλά και η φοροδιαφυγή… όποιος κατάλαβε… κατάλαβε… Γίνεται χρόνια και δεν λέει να σταματήσει.

  34. Δεν υπάρχει καν φυσικό μαγαζί.
    Ούτε αυτός ο Αθανάσιος Περίφανης πιστεύω υπάρχει.
    Πέταξαν τα λεφτάκια μας
    Μια κήρυξη πτώχευσης, όλο το χαρτί εξωτερικό και ψάχνε εσύ να βρεις το δίκιο σου.
    Σε ένα κράτος που και καλα έριξε πρόστιμο, αλλά λύση στους εξαπατημένους καταναλωτές δεν έδωσε .
    Θεωρώ ότι τα έχουμε χαμένα.
    Μόνο αν χρωστάς ΕΝΦΙΑ η στον μανάβη πληρώνεις και πας φυλακή.
    Σε διαφορετική περίπτωση,εξαπατεις και το κρατος σε επιβραβεύει.

  35. Υπάρχει φυσικό κατάστημα μόνο που την επομένη του προστίμου που τους δόθηκε έχουν χαρτί στην πόρτα πως θα ανοίξουν πάλι 12/4…άφαντοι γιατί μυρίστηκαν πως θα καταφτασει αγριεμένος κόσμος.
    Ως θυμα τους και εγω εστειλα συγγενικό μου πρόσωπο μηπως βγει ακρη και μου ειπε πως ήταν και άλλοι από έξω που πήγαν με την ελπίδα να βγάλουν άκρη.

  36. Ζούμε σε ένα ανύπαρκτο κράτος που
    δεν προστατεύει τον πολίτη
    Και που έφαγε πρόστιμο!!! τι θα γίνει με μας που χάσαμε χρήματα!!
    Το κράτος δεν πρέπει να μας τα επιστρέψει;

  37. Οκ απατεώνες και έφαγαν πρόστιμο λέει 120000 από τον Σκρεκα και εμείς; Τι θα κάνουμε εμείς που έχουμε δώσει τα λεφτά μας υπουργέ;218€ πλήρωσα για το γαμημενο κινητό πως θα πάρω τα λεφτά μου πίσω;το θέμα είναι αν θα τους επιβάλεις πρόστιμο η αν οι ανυποψίαστοι πολίτες πάρουν τα χρήματα του;

  38. Η κοροϊδία του κράτους σ’ όλο της το μεγαλείο !! Ο κλέψας του κλέψαντος δηλαδή.
    Έκλεψε το κατάστημα από τους καταναλωτές ένα ποσό ανάλογο με αυτό του προστίμου, και το υπουργείο του βάζει πρόστιμο. Με λίγα λόγια του παίρνει τα χρήματα που το κατάστημα πήρε από τους καταναλωτές.
    Άραγε το πρόστιμο προορίζεται για να επιστραφούν τα χρήματα στους ανθρώπους που τα έχουν χάσει? Ή ο μεγάλος και επίσιμος απατεώνας (βλεπε κρατος) τα παίρνει από τον μικρό (βλέπε κατάστημα) ?….

  39. Και εγώ είχα χάσει χρήματα,ας μαζευτούμε αφού είμαστε πολλοί σε έναν ιδιώτη δικηγόρο να πάμε δικαστικά και να διεκδικήσουμε όλα τα χρήματα και τα δικαστικά έξοδα..Και αποζημίωση αν γίνεται,μας έχει σκάσει

  40. Καλησπέρα σας. Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το PeriShop? Αν ναι έχουμε δημιουργήσει αυτή την ομάδα στο facebook

    https://www.facebook.com/groups/809065037721153/

    για να βοηθηθούν όσοι περισσότεροι γίνεται και να συζητάμε τις εξελίξεις!

    Επιπλεόν έχουμε μια συνομιλία στο Viber, η οποία είναι πιο κλειστή και αποφασίσαμε να είναι για επιβεβαιωμένους ας το πούμε χρήστες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το κατάστημα!!!

    Αν θέλετε να σας προσθέσουμε και στην συνομιλία στο Viber, στείλτε παρακαλώ Όνομα, Επίθετο, Τηλέφωνο, Αριθμό Παραγγελίας και περιοχή στο [email protected] για να τα προσθέσουμε στην λίστα μας!

  41. Υπαρχει τροπος να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω ή είμαι πολύ αισιόδοξος ?
    Και καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή εχω κάνει καθώς και στην δίωξη Ηλεκτρονικής απάτης , αλλά ΤΙΠΟΤΑ !!!

  42. Όσοι κάνατε παραγγελία με κάρτα μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο στην Τράπεζα και να κάνετε αμφισβήτηση ποσού και θα σας επιστρέψουν το ποσό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.