Μια νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί ξεχνούν να ακυρώσουν μια δοκιμαστική συνδρομή. Επιβεβαιώνει επίσης προηγούμενα ευρήματα ότι τώρα οι Αμερικανοί ξοδεύουν περίπου 1.000 $ ετησίως σε συνδρομητικές υπηρεσίες. Η έρευνα έρχεται καθώς η FCC ανακοίνωσε νέους κανόνες που διασφαλίζουν ότι οι εταιρείες δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν παραπλανητικές πρακτικές για να μας οδηγήσουν στη σύναψη συνδρομών ούτε να δυσκολέψουν την ακύρωσή τους.

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι καταναλωτές πληρώνουν για ανεπιθύμητες μηνιαίες ή ετήσιες συνδρομές. Επιπλέον, οι εταιρείες αυξάνουν την τιμή των υπαρχουσών υπηρεσιών σε μικρό χρονικό διάστημα ή χωρίς να το αναφέρουν ευκρινώς, παράλληλα με την κυκλοφορία νέων ή διευρυμένων λειτουργιών.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί έχουν ξεχάσει να ακυρώσουν μια συνδρομή στο τέλος μιας δωρεάν δοκιμής. Συνολικά το 48% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είχε εγγραφεί για μια δωρεάν δοκιμή επί πληρωμή συνδρομής και στη συνέχεια ξέχασε να την ακυρώσει. Κάποιοι είπαν ότι αυτό συνέβαινε πολλές φορές το χρόνο. Οι ενήλικες Millennials και Gen Z ήταν οι πιο ξεχασιάρηδες, με το 65% και το 59% των ερωτηθέντων, αντίστοιχα, να λένε ότι είχαν ξεχάσει να ακυρώσουν μια δοκιμή τουλάχιστον μία φορά.

Ποιες λειτουργίες προσφέρουν τα νέα ΑΤΜ των τραπεζών χωρίς να έχουμε μαζί μας τη κάρτα

Σύμφωνα με τους νέους όμως κανόνες της FTC, οι εταιρείες θα πρέπει να επισημαίνουν ξεκάθαρα ότι μια συνδρομή θα ανανεωθεί εκτός αν ακυρωθεί και να λάβουν ενημερωμένη συγκατάθεση για αυτό. Ακόμη, οι εταιρείες θα αποτρέπονται από το να δυσκολεύουν την ακύρωση μιας συνδρομής.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.