Τον προηγούμενο μήνα, το Netflix έπεσε εκτός των στόχων του για πρώτη φορά, προσθέτοντας μόλις 674.000 συνδρομητές στις ΗΠΑ και 4.47 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Ο αριθμός αυτός, ήταν κατά 1 εκατομμύριο μικρότερος από τις προβλέψεις της εταιρείας. Οι επενδυτές πανικοβλήθηκαν, οι μετοχές σημείωναν πτώση και τίτλοι ειδήσεων άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους, σχετικοί με το θέμα. Ωστόσο, όπως επισημαίνει, ο αρθρογράφος του Digitaltrends, αυτοί οι αριθμοί είναι καλοί για εμάς. Και ας εξηγήσουμε γιατί.

Το Netflix πρόσθεσε 4.47 εκατομμύρια συνδρομητές σε παγκόσμιο επίπεδο σε σύγκριση με τις 647.000 στις ΗΠΑ. Μπορεί να μην ανταποκρίνονται οι αριθμοί αυτοί στις εκτιμήσεις των επενδυτών, αλλά αν κοιτάξουμε στις εσωτερικές κινήσεις της εταιρείας, τότε θα αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε τι ακριβώς επιφυλάσσει το μέλλον, ιδίως για όλους εμάς.

Συγκεκριμένα, θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε λαμπρό το μέλλον όσον αφορά την επιλογή του περιεχομένου και τη δυνατότητα streaming αυτού. Και αυτό, γιατί βλέπουμε την σημαντική ανάπτυξη ενός διεθνούς brand που παραμένει προσηλωμένο στην ανάπτυξη πρωτότυπου περιεχομένου από διαφορετικά έθνη και κουλτούρες και από διαφορετικούς παραγωγούς. Με άλλα λόγια, οι ημέρες που δεν έβρισκες τι να παρακολουθήσεις φθάνουν στο τέλος τους.

Η προσπάθεια να εξαπλωθεί εκτός ΗΠΑ

Στις αρχές του 2017, το Netflix είχε μόλις 250 ανοιχτές θέσεις εργασίας. Αυτή τη στιγμή ανέρχονται σε 568. Με άλλα λόγια, η Netflix αναζητά περισσότερο από το διπλάσιο αριθμό εργαζομένων που ζητούσε λιγότερο από ένα χρόνο πριν. Σύμφωνα με το Linkedln, το Netflix απασχολεί 5.400 εργαζομένους, σύμφωνα με στοιχεία που αφορούν μέχρι τον Δεκέμβριο του 2017. Ο αριθμός των ατόμων, που δηλώνουν εργαζόμενοι στο Netflix, έχει διπλασιαστεί σε σχέση με τα προηγούμενα τρία χρόνια.

Κάτι τέτοιο αποτελεί μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη. Αλλά τι συμβαίνει με αυτούς τους υποτονικούς ρυθμούς ανάπτυξης των συνδρομητών; Μήπως οι άνθρωποι αρχίζουν να βαριούνται το netflix; Σίγουρα κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει. Αλλά όταν βλέπεις τους παραπάνω αριθμούς πρόσληψης εργαζομένων και ειδικότερα που γίνονται αυτές οι προσλήψεις, ξεκινάμε να βλέπουμε μια εταιρεία η οποία θέλει να επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Netflix αναζητά και προσλαμβάνει εργατικό δυναμικό σε Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Κορέα, Ινδία. Και το κυριότερο, δεν ανοίγει απλά καταστήματα, αλλά ντόπιους marketers για την διάθεση original shows στο κοινό. Θέλει με λίγα λόγια να δημιουργήσει μια παγκόσμια ομάδα από δημιουργούς περιεχομένου.

Η Netflix είναι ήδη διαθέσιμη σε 190 χώρες. Η διείσδυση στην αγορά των ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη και φθάνει το 65%. Την ίδια στιγμή, η διείσδυση στο Ηνωμένο Βασίλειο αγγίζει το 34% και στην Ιαπωνία μόλις το 5%. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη πρόσφατα στην Ιαπωνία, το 88% των ερωτηθέντων απάντησε ότι το original περιεχόμενο είναι αυτό που θα τους κάνει να πραγματοποιήσει εγγραφή. Και ξέρετε τι σημαίνει αυτό για όλους εμάς …

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.