To Youtube παίρνει εκατομμύρια δολάρια το χρόνο μέσω των διαφημίσεων που προβάλλει σε κανάλια που σπείρουν τη παραπληροφόρηση σχετικά με το κλίμα, με τους content creators να χρησιμοποιούν νέες τεχνικές προκειμένου να αποφύγουν τα μέτρα για την καταπολέμηση των ψευδών ειδήσεων.

Δήμος στην Ελλάδα λέει όχι στην οπτική ίνα για να μην χαλάσουν οι δρόμοι

To Center for Countering Digital Hate (CCDH) με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης εξέτασε τα κείμενα από 12.058 videos των τελευταίων έξι ετών σε 96 κανάλια του Youtube. Τα κανάλια προωθούσαν περιεχόμενο που υπονομεύει την επικρατούσα επιστημονική άποψη για την κλιματική αλλαγή, δηλαδή ότι η ανθρώπινη συμπεριφορά την προκαλεί, συμβάλλοντας σε μακροπρόθεσμες αλλαγές στη θερμοκρασία.

Η έκθεση διαπιστώνει ότι το 70% των καναλιών, αρνητών κλίματος όπως χαρακτηρίζονται και που αναλύθηκαν επικεντρώθηκε στην επίθεση κατά των λύσεων για το κλίμα ως μη εφαρμόσιμων, στην παρουσίαση της υπερθέρμανσης του πλανήτη ως ακίνδυνης ή ευεργετικής, ή στην παρουσίαση της επιστήμης του κλίματος και του περιβαλλοντικού κινήματος ως αναξιόπιστων.

Σύμφωνα με το CCDH, το YouTube κερδίζει έως και 13.4 εκατομμύρια δολάρια ετησίως από τις διαφημίσεις σε τέτοιου είδους κανάλια.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.