Πριν 5 ημέρες και ενώ χαλάρωνα βλέποντας σειρές, έλαβα ένα SMS σε έναν από τους αριθμούς μου, με ένα PIN, και ένα δευτερόλεπτο μετά ένα SMS καλωσορίσματος στο GAMEBAR. Στο μήνυμα αναφέρεται πως χρεώθηκα €6.24, κάτι που με παραξένεψε, καθώς δεν είχα ιδέα τι είναι το GAMEBAR. Πράγματι, το κινητό μου είχε χρεωθεί το παραπάνω ποσό, για μια υπηρεσία που δεν είχα ζητήσει και σίγουρα δεν είχα ενεργοποιήσει.

Κάλεσα λοιπόν αμέσως την Vodafone, στην οποία και ανήκει το κινητό που χρεώθηκε. Η εταιρία μου είπε πως η χρέωση είναι από 5ψήφιο SMS, από μια υπηρεσία που ενεργοποίησα. Σύμφωνα με την Vodafone λοιπόν, έλαβα το PIN στο πρώτο, μήνυμα και μετά το έβαλα στην αντίστοιχη ιστοσελίδα, κάνοντας έτσι εγγραφή στην συνδρομητική υπηρεσία GAMEBAR. Φυσικά εγώ κάτι τέτοιοι δεν έκανα, καθώς ούτε PIN ζήτησα, ούτε το έβαλα σε κάποια σελίδα που να το ζητούσε. Ζήτησα αμέσως φραγή στους χρεώσιμους 5ψήφιους από την Vodafone και αποφάσισα να ψάξω λίγο παραπάνω το θέμα.

Στα μηνύματα που έλαβα, φαίνεται πως η εταιρία που κάνει την αποστολή είναι η DIMOCO. Η εν λόγω εταιρία έχει γραφεία σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας. Η εταιρία παρέχει την πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων, συνάπτοντας σύμβαση με τους παρόχους στην κάθε χώρα. Οι αριθμοί που χρησιμοποιεί είναι 5ψήφιοι, με διαφορετικές χρεώσεις, ανάλογα με την υπηρεσία. Μάλιστα τις υπηρεσίες της, φαίνεται να χρησιμοποιούν εταιρίες όμως η Amazon, το Badoo και η Gameloft, τουλάχιστον σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρίας.

Όλα καλά μέχρι εδώ, με την διαφορά όμως πως εγώ ουδέποτε ενεργοποίησα κάποια υπηρεσία, καθώς ούτε PIN ζήτησα, ούτε το έβαλα σε κάποια σελίδα, όταν αυτό έφτασε στο κινητό μου. Έτσι εγείρονται δύο βασικά ερωτήματα. Ποιος έκανε την ενεργοποίηση και κυρίως, από που πήρε το νούμερό μου, ειδικά μετά την επιβολή του GDPR.

Την επομένη το πρωί, κατάφερα να επικοινωνήσω με την DIMOCO, που σύμφωνα με αυτούς, η ενεργοποίηση έγινε στις 4 Ιουλίου. Βέβαια το μήνυμα με το PIN που θεωρητικά έβαλα σε κάποια ιστοσελίδα, ήρθε στις 5 Ιουλίου. Όλα αυτά ζωγραφίζουν την εικόνα μιας καλοστημένης απάτης. H DIMOCO ισχυρίζεται πως υπεύθυνοι σε τέτοια περιστατικά είναι πελάτες της που αγοράζουν τις υπηρεσίες της, όμως η ενεργοποίηση τέτοιων υπηρεσιών γίνεται μέσω της πλατφόρμας της, οπότε αν ο χρήστης δεν έχει κάνει ενεργοποίηση, ποιος είναι υπεύθυνος για της χρεώσεις, εκτός από την DIMOCO. Αυτό που με έκανε να ανησυχήσω περισσότερο, είναι πως η DIMOCO Greece είναι μια Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, με κεφάλαιο €10.000.

Αυτό όμως που με τρομάζει ακόμα περισσότερο, είναι πως η σύμφωνα με την DIMOCO, υπάρχει σύμβαση με τους ελληνικούς παρόχους, κάτι που σημαίνει πως και οι πάροχοι στην Ελλάδα γνωρίζουν πολύ καλά τι συμβαίνει. Τις τελευταίες ημέρες μόνο η Cosmote έβαλε την επιλογή φραγής 5ψήφιων αριθμών μέσω του My COSMOTE App, ενώ οι υπόλοιποι απαιτούν κλήση στην εταιρία, για μια επιλογή που κανείς δεν έχει ενημερώσει πως υπάρχει.

Εμείς επικοινωνήσαμε με την εταιρία και αυτό που μας δήλωσε είναι πως λειτουργεί ως πάροχος της διασύνδεσης με τους παρόχους και δεν είναι αυτή που κάνει τις χρεώσεις, αλλά οι πελάτες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία της. Βέβαια όταν ρωτήσαμε γιατί δεν καταγγέλλουν τους πελάτες που έχουν παραβατικές συμπεριφορές και έχουν παραπάνω από μία καταγγελία, δεν λάβαμε καμία απάντηση (που είναι και λογικό). Όταν ρωτήσαμε τι κάνουν οι πάροχοι από την μεριά τους, μας είπαν πως δεν ενδιαφέρονται καθόλου και πως  εισπράττουν λίγο λιγότερο από το μισό της χρέωσης.

Τι μπορείτε να κάνετε ώστε να αποφύγετε αυτές τις χρεώσεις;

Τρόποι αντιμετώπισης

  • Καλούμε τον πάροχο μας και του ζητάμε να μας δημιουργήσει φραγή σε όλα τα πενταψήφια νούμερα ώστε να μην μπορούμε να δεχτούμε κάποιο μήνυμα από τον οποιονδήποτε πενταψήφιο αριθμό.
  • Επισκεπτόμαστε την εφαρμογή της ΕΕΤΤ Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης όπου κάνουμε αναζήτηση με τον πενταψήφιο που μας έστειλε το κάθε μήνυμα και βρίσκουμε τα στοιχεία του παρόχου.
  • Καλούμε τον πάροχο του πενταψήφιου αριθμού και απαιτούμε ευγενικά εξηγήσεις σχετικά με το πως βρέθηκε ο τηλεφωνικός μας αριθμός στην λίστα του παρόχου του πενταψήφιου και ενημερώνουμε ότι θα αποστείλουμε καταγγελίες σε όλες τις αρμόδιες αρχές.

Αρμόδιες Αρχές

Όλα δείχνουν πως πρόκειται για μια καλοστημένη κομπίνα που όλοι φαίνεται να είναι καλυμμένοι αρκετά καλά. Οι πάροχοι απλά δίνουν την γραμμή, οι DIMOCO και οι λοιποί ενδιάμεσοι προσφέρουν την υπηρεσία και τέλος οι πελάτες της DIMOCO, της TeleBox και των άλλων κάνουν μόνοι τους τις ενεργοποιήσεις των υπηρεσιών και μέχρι να βρει ο νόμος τι συμβαίνει, έχουν εξαφανιστεί και έχουν κλείσει την εταιρία, εισπράττοντας υπέρογκα ποσά φεύγοντας. Έτσι όλη η αλυσίδα εισπράττει από αυτό και όλοι σφυρίζουν αδιάφορα!

Φυσικά θα έπρεπε η πολιτεία να έχει βρει ποιες εταιρίες παρανομούν και να τις έχει επιβάλει σκληρές ποινές. Οι πάροχοι θα έπρεπε να έχουν κόψει την συνεργασία με τις εταιρίες διαμεσολάβησης που κρατάνε πελάτες με παραβατική δράση και φυσικά οι εταιρίες που προσφέρουν την διεπαφή, θα έπρεπε να μην επιτρέπουν στους πελάτες να κάνουν αυθαίρετες ενεργοποιήσεις υπηρεσιών σε αριθμούς, αλλά να αναλαμβάνουν οι ίδιες την διαδικασία.

Μέχρι στιγμής έχουν γίνει χιλιάδες καταγγελίες στην ΕΕΤΤ και στην προστασία καταναλωτή και ήδη από τον περασμένο μήνα, μαθαίνουμε πως οι αρχές το ψάχνουν και ετοιμάζονται να επιβάλλουν τεράστια πρόστιμα, αλλά τίποτα τελικό και επίσημο μέχρι στιγμής. Θέλουμε να ελπίζουμε πως μετά από τις χιλιάδες καταγγελίες, το κράτος δεν θα μπορεί να το αγνοήσει για πολύ ακόμα.

[Ενημέρωση] Και η Wind δημοσίευσε δελτίο Τύπου για την φραγή σε 5ψήφια με χρέωση. Θα το βρείτε ΕΔΩ.

45 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Συνέβη και σε εμένα στην cosmote, καθώς και στην ηλικιωμένη πεθερά μου ή οποία δεν ξέρει καν να διαβάζει SMS, στην Wind.
    Η εταιρεία του 5ψηφίου η αναφερόμενη στο άρθρο.
    Εννοείται πως έγινε καταγγελία και επέστρεψαν τα χρήματα.

    Για την εταιρεία Wind φραγή γίνεται με SMS.
    Στέλνεις την λέξη STOP στον αριθμό 1213

    • Έχετε κάποιο mail της συγκεκριμένης εταιρείας που μπορώ να επικοινωνήσω. Δεν μπορω να βρω ακρη με το τηλ. Ευχαριστώ

  2. Ήταν Μαιος του 2017 όταν κι εμένα στον λογαριασμό μου ήρθε χρέωση από SMS που απλά άνοιξα και διάβασα. Άμεσα έστειλα στην εταιρία Telebox το παρακάτω μήνυμα:

    Έλαβα τον λογαριασμό του κινητού μου τηλεφώνου WIND,69366…….. στον οποίο υπάρχουν χρεώσεις για SMS που μου έχετε στείλε. Με ποιο δικαίωμα το κάνετε αυτό;

    –Ποιος σας έδωσε τον αριθμό του κινητού μου τηλεφώνου;
    –Ποιος έδωσε δικαίωμα στην εταιρία WIND να εισπράτει τα κλοπιμαία;
    –Παίρνει και η εταιρία WIND ποσοστά από τα κλοπιμαία;
    –Γιατί δεν έχει επέμβει εισαγγελέας για να σταματήσειτην κλοπή των ανυποψίαστων καταναλωτών;

    Δεν υπάρχει περίπτωση να εισπράξετε ούτε ένα λεπτό του ευρώ από εμένα.. διακόψτε άμμεσα την αποστολή SMS με χρέωση, στον αριθμό 69366………. Και επίσης κάντε άμμεσα πίστωση του κλεμμένου ποσού που έχετε παράνομα χρεώσει στον παραπάνω αριθμό κινητού τηλεφώνου.

    Επίσης θα επικοινωνήσω άμμεσα εντός της ημέρας με την ΄ΕνωσηΠροστασίας Καταναλωτών , καθώς επίσης και με την ΕΕΤΤ

    H απάντηση της εταιράς 2 ημέρες μετά:

    Καλημέρα,

    Εχοντας πάντα ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο συνεργάτης μας που διαχειρίζεται την υπηρεσία, μετά από προτροπή μας, θα προβεί σε πίστωση του ποσού που απορρέει από τη χρήση της υπηρεσίας.

    Η πίστωση μπορεί να γίνει είτε μέσω κατάθεσης σε Ελληνικό τραπεζικό λογαριασμό είτε, εάν έχετε καρτοκινητό, μέσω αποστολής σε εσάς κωδικών για αντίστοιχο ποσό προπληρωμένου χρόνου ομιλίας.

    Α) Εάν επιθυμείτε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε τα πιό κάτω στοιχεία:

    Ονοματεπώνυμο κατόχου λογαριασμού:

    IBAN λογαριασμού:

    SWIFT της τράπεζας:

    Ονομασία τράπεζας:

    Αριθμός τηλεφώνου:

    Σας ενημερώνουμε πως τα παραπάνω στοιχεία (IBAN/SWIFT) μπορουν να χρησιμοποιηθούν για να γίνει μόνο κατάθεσηστο λογαριασμό σας. Για αποφυγή οποιασδήποτεπαρερμηνίας, σας προτρέπουμε να το επιβεβαιώσετε αυτό μετην τράπεζά σας.

    Β) Εάν επιθυμείτε αγορά προπληρωμένου χρόνου ομιλίας για καρτοκινητό, παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι επιθυμείτε να γίνει η πίστωση μέσω αποστολής σε εσάς κωδικών για αντίστοιχο ποσό προπληρωμένου χρόνου
    ομιλίας, καθώς και τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σας.

    Παρακαλούμε απαντήστε στο παρόν αναγράφοντας τον τρόπο πίστωσης που επιθυμείτε, καθώς και τα στοιχεία που απαιτούνται για αυτόν.

    Από τη στιγμή που λάβουμε την απάντησή σας, η πίστωση θα γίνει εντός 7-10 εργάσιμων ημερών. Θα σας ενημερώσουμε ξανά μόλις δρομολογηθεί.

    Με εκτίμηση,
    Ομάδα Υποστήριξης Telebox

    Aπάντησα ότι επιθυμώ κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και απέστειλα τα απιτούμενα στοιχεία (ΙΒΑΝ κλπ κλπ)

    8 ημέρες αργότερα η νέα απάντηση της εταιρίας:

    Καλημέρα,

    Η πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό που μας δώσατε έχει δρομολογηθεί. Συνήθως χρειάζεται 3 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί. Παρακαλούμε όπως μας επιβεβαιώσετε όταν λάβετε την πίστωση.

    Εάν δεν εμφανιστεί η πίστωση στο λογαριασμό σας μετά από 7 εργάσιμες, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε για να το ελέγξουμε.

    Με εκτίμηση,
    Ομάδα Υποστήριξης Telebox

      • Κάνεις λάθος τα λεφτά πιστώνονται στον λογαριασμό σου για να αποφύγουν τα περαιτέρω .Και προς ενημέρωση σου ο αριθμός λογαριασμού σου δεν δίνει καμία πρόσβαση στους κωδικούς. Γιά αυτόν ακριβώς το λόγο δημοσιεύονται σε περιπτώσεις δωρεών κλπ

    • ακριβώς το ίδιο σκηνικό με την συνομιλία που αναφέρεις παραπάνω φίλε μου copy paste στο email μου 3 μέρες τώρα ασχολούμαι με αυτό . Αναμένω την πίστωση γιατί αλλιώς κάηκαν όλοι τους !!!! Αν είναι δυνατόν να μπαίνει ο άλλος έτσι αυθαίρετα και να σε χρεώνει και να επιμένουν ότι έκανες εγγραφή χωρίς αυτό να ισχύει και να σε αμφισβητούν λες και είσαι κανένα παιδάκι και μάλιστα να σου κάνουν και χάρη που θα σου επιστρέψουν το ποσό με το οποίο παράνομα σε χρέωσαν!!!!!

  3. Εννοείται και γω εχω φαει απειρες τετοιες χρεωσεις τα χρόνια που διατηρω κινητο.

    Ελλαδα η μόνιμη χωρα των κομπιναδωρων και της ανομιας

    • Εσύ είσαι η “Ελλάδα” που περιγράφεις, μία κατηγορία μόνη/μόνος σου.
      Απο μένα δεν θα πάρουνε δραχμή. Υποχρέωσα τον οτε όχι μόνο να μου επιστρέψει χρήμματα
      αλλά και να υπογράψει επιστολή συγνώμμης ο περιφεριάρχης διαφορετικά θα κυκλοφορούσε μονάρχ…δος.

      ΤΟ ΥΠΕΓΡΑΨΕ και πιστώσανε τα χρήμματα.
      μόνο έτσι γίνονται οι “δουλειές”

  4. Και στη Vodafone καρτοκινητή υπάρχει επιλογή πλέον μέσα σε εφαρμογή, αν και σε δύσκολο σημείο για να τη δεις (ρυθμίσεις–> Διαχείριση 5ψήφιων SMS τρίτων εταιρειών)

  5. Και εγώ το είχα πάθει παλιά στη wind σε αριθμό που είναι μόνο για mobile internet με usb στικάκι τότε… Περίπου 6 ευρώ χρεωθηκα χωρίς να έχω ενεργοποιήσει ΤΙΠΟΤΑ! Ότι να ναι οι εταιρείες μας δουλεύουν γιατί κονομανε και αυτές απ’ ότι μπορώ να καταλάβω… Βέβαια το σταμάτησα γιατί δεν το χρειαζομουν άλλο και μετά από ένα χρόνο έκανα πάλι σύνδεση σε wind (30gb) με δώρο mi-fi (δεν συμφερε τότε και σε άλλη εταιρεία…) αλλά η κοπέλα στο κατάστημα φρόντισε να μπλοκάρει τα 5ψηφια ευτυχώς!!! Αλλιώς μπορεί να την ξαναπατουσα.. Πάντως στο καρτοκινητο που έχω σταθερά κοσμοτε παρά πολλά χρόνια ευτυχώς δεν μου έχει συμβεί…

  6. Ακριβώς το ίδιο κ εγώ. Απαράδεκτο όλο αυτό.. Κάλεσα κοσμοτε κ έκανα φράση στα 5 ψηφία SMS.

  7. Το ιδιο μου εκανε 5 ψηφιος με παροχο vodafone.
    Τους κατηγορησα ευθεως για απατη και οτι θα κινησω ολες τις διαθεσιμες νομιμες διαδικασιες σε βαρος τους. Ανακαλεσαν την χρεωση και επεσε φραγη. Δεν επρεπε να αφησουν να συμβει αυτο ως σοβαρη εταιρεια. Παραλιγο να με βγαλουν τρελλο. Καπου βαλατε τα στοιχεια σας κλπ.
    Το θεμα πρεπει να προβληθει ευρεως και να ενημερωθουν ολοι.

  8. Μέσα σε όλη αυτή την απατεωνιά, αυτοί οι κύριοι δημιουργούν και προβλήματα σε 5ψηφια, όπως του Χαμογελου του ΠΑΙΔΙΟΥ, γιατί όταν οι χρήστες φράζουν καθολικά όλα τα 5ψηφια μπαίνει φραγή και στο 19810 που ανήκει στο ΧΑΜΟΓΕΛΟ κςαι έχει αδειοδοτηθεί από την ΕΕΤΤ κσι χρεώνεται ΜΟΝΟ όταν το καλεί κάποιος κσι ακούσει το μνμ ή στείλει SMS. Δλδ μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, γιατί αυτός είναι ένας σημαντικός τρόπος ενίσχυσης των δράσεων μας διαχρονικά

    • Για το χαμόγελο του παιδιού δυστυχώς έχω και εγώ αυτό το πρόβλημα …κατα καιρούς έστελνα μηνύματα όπως έκανα στο παρελθόν ,αλλά έπαιρνα την απάντηση ότι το μήνυμα δεν ελήφθη… δεν μπορούσα να καταλάβω για πιο λόγο,τι κάνω λάθος και δεν πάνε τα χρήματα ,μέχρι που απεφάσισε να πάω στο υποκατάστημα της Wind και με ρώτησαν εάν είχα μπλοκάρει την χρήση για πενταψήφιο αριθμό,θυμήθηκα ότι το είχα κάνει όταν σε υπάλληλο της Wind διαμαρτυρήθηκα ότι μου αφαιρούνται χρήματα από την καρτοκινητή χωρίς ουδέποτε να έχω κάνει μια κλήση…και έτσι μου μπλόκαραν για πενταψήφια… τα Χριστούγεννα έστειλα πάλι τέσσερα μηνύματα στο χαμόγελο του παιδιού,δενείμαι βέβαιη ότι τα χρήματα τα έλαβαν γιατί πλέον δεν μπορώ λαμβάνω την απάντηση τους όπως παλιά,το σ6γουρο είναι ότι στο υπόλοιπο μου είχαν αφαιρεθεί γύρω στα δέκα ευρώ…

  9. Πίσω από την Dimoco κρύβεται ένας Γιώργος αυγουλεας ο οποίος εμφανιζεται και ως διευθυντής -αλλά και μοναδικός υπάλληλος- της PayChimp που κάνει την ίδια δουλειά, με έδρα ατο Λονδίνο, αγγλικό τηλεφωνικό αριθμό στον όποιον απαντάνε στα ελληνικά…σου λένε «κάνατε εγγραφή στην υπηρεσία μας» αλλά αν τους ρωτήσεις τι και πως, κάνουν τον κινεζο ή λένε φταίει η εταιρία mobile advertising, πχ η Amaze

  10. Μου συνέβη με wind το μόνο που έγινε ήταν φραγή σε 5ψήφια. Ο λογαριασμός φουσκωμένος.

  11. Για να καταλάβω έχουν δηλαδή οι εταιρίες αυτές τα νούμερα μας τα οποία τις τα δίνει η Vodafone, και ενεργοποιουν πάνω στα νούμερα μας τις υπηρεσίες τούς. Και ισχυρίζονται οτι το κάναμε εμείς

  12. Μάγκες η wind μου την έπαιξε και εμένα τώρα και παλιότερα και η κόσμοτε και η βονταφον. Είναι όλοι στο κόλπο. Εγώ έχω τα μυνήματα κλειστά!! Δεν ανοίχτηκαν ποτέ και πάλι με χρέωσαν. Και ένα δευτερόλεπτο μετά μου ήρθε μήνυμα από την wind να κάνω φραγή. Αφού με χρέωσαν κοντά στα 7 ευρώ. Αφήστε τα τηλέφωνα και πάμε να τους βαρεσουμε. Έχουν κατακλεψει τον κόσμο και κανείς δεν κάνει τπτ

  13. Το περίεργο είναι πως λάμβανα SMS με χρέωση όποτε υπήρχε υπόλοιπο μερικών € στην κοσμοκάρτα μου όπερ σημαίνει πως είχαν πρόσβαση/πληροφόρηση μέσω του παρόχου.Δεν βρήκα άκρη από την κοσμοτέ,έκανα φραγή και φυσικά έχω τον νου μου σ’αυτούς τους απατεώνες.Λίγο-πολύ είναι όλοι οι πάροχοι ίδιοι.

  14. Νομίζω μόνο ένα είναι σωστό.
    Πριν, ΠΡΙΝ ΛΕΩ, αρχίσει να σε χρεώνει ο πάροχος (wiind, Vodafone, cosmote) να σου στέλνει μήνυμα με SMS ο ίδιος ο πάροχος, Ο ΙΔΙΟΣ τονιζω, και να σου λέει γραφτηκες στο Ζώδια και Καιρός, θες να σε χρεώνουμε?
    Μόνο, ΜΟΝΟ τονιζω, αν απαντήσεις ΝΑΙ, ρητά να απαντήσεις (opt in), τότε να σε χρώνουν.
    Τα έχω πει αυτά σε δύο παρόχους, μετά από σχετικό περιστατικό και σε μένα.
    Η απάντηση ;
    Τι λέτε, δεν μας έχει ξανατυχει κάτι τέτοιο, δεν καταλαβαίνουμε τι λέτε, μήπως γραφτηκατε και δεν το ξέρετε;
    Αυτά.

    • ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙΑ ΚΑΡΑΒΑΝΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ ΠΩΣ ΠΟΤΈ ΜΑ ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ 5ΨΗΦΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ.ΜΟΛΙΣ “ΕΒΛΕΠΑΝ” ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΕ € ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ -ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ Ή ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ- ΜΟΥ ΧΡΕΩΝΑΝ 2,3,5 € ΔΗΛΑΔΗ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΩΝ € ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ.ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ ΚΙΝΗΤΗΣ.

  15. επεσα θυμα απατης με τον ιδιο ακριβως τροπο που περιγραφει το αρθρο απο την εταιρια Dimoco και την Vodafone, εκανα καταγγελια σε βαρος και των δυο στην ΕΕΤΕ και πηρα μια γραπτη απαντηση απο την Vodafone με 2 σελιδες νομικιστικα οτι δεν φερουν καμια ευθυνη κλπ κλπ, με κατηγορησαν ευθεως οτι εγω εκανα εγγραφη και εν ολιγοις ας προσεχα ενω τους εξηγησα οτι ουτε εγγραφη εκανα ποτε ουτε ενεργοποιηση καποιας υπηρεσιας. Φυσικα το γνωριζουν αυτο και πουλανε τρελα πραγμα που με κανει να σκεφτομαι οτι ειτε η Vodafone και οι υπολοιποι παροχοι ειναι μερος της απατης και κονομανε απο κοινου με την Dimoco σε βαρος του κοινου ειτε ειναι παντελως ανικανοι η/και αδιαφοροι να προστατευσουν τους συνδρομητες τους. Οπως και να εχει ειναι αδιανοητο να συνεχιζεται αυτη η καραμπινατη απατη και να μην τους εχουν κανει φυλλο κ φτερο οι αρχες.

  16. Ήμουν από τους τυχερούς, έλαβα μόνο το πρώτο μήνυμα και δε χρεώθηκα. Ωστόσο, μετά από την καταγγελία που τους έκανα στην ΕΕΤΤ, μου απάντησαν ότι ο αριθμός μου καταχωρήθηκε από “κάποιον”. Ακόμα κι αν δεν ήμουν εγώ αυτός ο κάποιος, ίσως ήταν κάποιος τρίτος!!! Η καταγγελία έγινε αλλά άκρη δε βγήκε και μάλλον ούτε πρόκειται. Τουλάχιστον αν πληθύνουν, ίσως και να πάψουν οι αρχές να αδιαφορούν.
    Η φραγή των 5ψηφιων δεν ήταν λύση για εμένα προσωπικά, γιατί έτσι χάνεις τη δυνατότητα να συμμετέχεις σε διαγωνισμούς, μηνύματα χρέωσης φιλανθρωπικού χαρακτήρα, να πάρεις κωδικό για προσφορές τύπου deals for you, κλπ.

  17. Την πάτησα κι εγώ με cosmote. Πήγα στην εταιρεία και μου είπαν ότι ίσως κάποιος τρίτος (παιδιά,συζυγος κλπ.) έκανε την εγγραφή και να βάλω φραγή. Έκανα ό,τι μου είπαν και παρ’ όλα αυτά δεν προλάβαινα να βαλω κάρτα και τραβούσαν λεφτά. Το αστείο είναι ότι άλλαξα αριθμό, πάλι στην κοσμοποτέ, για να γλιτώσω και στην πρώτη κάρτα που έβαλα, μου ήρθε κατευθείαν μήνυμα χρέωσης και τρελάθηκα. Πράγμα που πάει την βαλίτσα πολύ μακριά. Τελικά άλλαξα συσκευή και ησύχασα.
    Μου φάγαν κοντά στα 100 ευρώ μεσα σε 1 χρόνο.
    Δυστυχώς, αν και είχα υποπτευθεί από τον τρόπο που μιλούσαν ότι κάτι ξέρουν και δεν θέλουν να το πουν, δεν ήξερα που αλλού να αποτανθώ για να βρω το δίκιο μου.

  18. Συνέβη και σε εμένα παραμονές των φώτων ήρθε ένα μήνυμα το οποίο αγνόησα και σχεδόν αμέσως ένα άλλο που με καλοσορισε στην υπηρεσία λέγοντας μου την χρέωση. Στα επόμενα 2 λεπτά ήρθε ένα τρίτο μήνυμα από τον πάροχο μου cosmote ενημερώνοντας με ότι μπορώ μέσω ενός λινκ να κάνω φραγή σε 5 ψηφιους κλπ το οποίο φυσικά έκανα αμέσως για όλους τους 5ψηφιους….. Απάτη μυρίζει και μάλιστα καλοστημένη μάλλον πληρώσαμε το δώρο της cosmote για δωρεάν και καλά δεδομένα για 10 μέρες….

  19. Πριν από ένα χρόνο και εγώ έχω χρεωθεί αντίστοιχα από Cosmote και Vodafone. Αυτό που έκανα ήταν να ζητήσω από τις δύο παραπάνω εταιρείες φραγή σε χρεώσεις τρίτων. έτσι και έγινε. Από ότι γνωρίζω όμως από φίλους οι εταιρείες πλέον δεν κάνουν φραγή σε χρεώσεις τρίτων.

  20. Έχω κάνει δύο καταγγελίες στην ΕΕΤΤ εδώ και ένα χρόνο. Δεν έχουν καμία διάθεση να ασχοληθούν. Άλλη μια ανύπαρκτη δημόσια υπηρεσία.

  21. Έχω κάνει φραγή σε πενταψηφια νούμερα στην cosmote πριν ενα χρόνο περίπου και τώρα στις γιορτές μου ήρθαν πάλι απο το ιδιο ν.

  22. Το ίδιο συμβαίνει και σε εμένα. Έκανα φραγή στη Vodafon διήρκησε περίπου τρεις μήνες και μετά ξαναήρθαν μυνηματα συνδρομητικών. Επιπλέον η υπάλληλος επέμενε ότι έκανα την εγγραφή και ίσως δεν το κατάλαβα. Σαφώς εμπλέκονται στη απάτη και οι εταιρείες.

  23. Μου έτυχε το καλοκαίρι ενώ είχα vodaphone,με χρέωσαν περίπου συνολικά 15€,τους πήρα τηλέφωνο ,δεν ήξεραν τι να πουν γιατί είχα ήδη φραγή για 5 ψηφίο,μου έλεγαν ότι εγώ φταίω ,τους ξέχασα ,μου είπαν ότι η φραγή ισχύει για λίγο καιρό και τέτοιες μπούρδες και μου ξαναέκανα,τώρα πριν 15 μέρες μου ξαναήρθαν δύο τέτοια μηνύματα… σωτηρία καμμία,απλά θα φύγω από την εταιρεία

  24. Μού συνέβη το ίδιο, που περιγράφει το άρθρο πριν χρόνια. Δε θυμάμαι ποια εταιρία ήταν από πίσω αλλά θυμάμαι ήταν κυπριακών συμφερόντων και με αθηναϊκό αριθμό κλήσης. Κάλεσα και απείλησα ότι θα έρθω στην Κύπρο νσ προβώ σε μηνύσεις μέχρι να τούς κλείσω ακόμα και αν μού κοστίσει μερικές χιλιάδες ευρώ. Η χρέωση ήταν σε καρτοκινητό Cosmote, γύρω στα 5-6 ευρώ και τήν επόμενη με κάλεσαν και μού έδωσαν τηλεφωνικά κωδικό ανανέωσης χρόνου ομιλίας, αξίας 10 ευρώ. Φοβάμαι ότι έχουν ευάλωτες πλατφόρμες για την πιστοποίηση πελατών στις απατηλές υπηρεσίες ΥΠΕΡ ΥΨΗΛΗΣ χρέωσης, που προσφέρουν και εκμεταλλεύονται κενά κάποιοι σε βάρος ανυποψίαστων χρηστών αν κρίνω και από το πλήθος περιστατικών, που καταγράφονται. Εννοείται έκανα φραγή σε 5ψηφια από τότε.

  25. Και σε εμένα το ίδιο. Η Cosmote είπε πως δεν φέρει ευθύνη και να επικοινωνήσω με την Dimoco…
    Έκανα και καταγγελίες αλλά δεν έγινε τίποτα.
    Έκανα φραγή στους 5ψήφιους, ελπίζω να μην ξανασυμβεί.
    Πάντως απ’ότι κατάλαβα και οι πάροχοι καλά τα οικονομάνε απ’όλο αυτό.
    Εκνευρίζομαι μόνο και μόνο που το σκέφτομαι πόσο φανερά μας κλέβουν και κανείς δεν κάνει τίποτα. Αν είχα τα λεφτά θα κοινούσα γη και ουρανό. Αλλά σε εμάς ποντάρουνε ούτως ή άλλως που δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Εδώ δεν κάνουμε για άλλα κ άλλα…

  26. Πριν μια εβδομάδα μου συνεβει και μένα ακριβώς το ίδιο ..χρεωθηκα μέχρι να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς με την εξυπηρέτηση πελατών cosmote 64,50 ..μου είπαν ότι έχω ενεργήσει κάποια εφαρμογή πράγμα που δεν έχω κάνει.

  27. Επαθα το ιδιο στην Cosmote
    Ελαβα sms
    “ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗ MOBZII ΧΡ.2.08/ΜΝΜ, 3ΜΝΜ/ΕΒΔ.ΠΛΗΡ.https://goo.gl/a5Ecqw ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡ.,ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΕ STOP ΣΤΟ 19030 ΤΗΛ.ΕΞΥΠ 2117800019 VEOO”
    Δεν ενεργοποίησα ουτε έστειλα ποτέ τίποτα.
    Να λογοδοτήσουν οι πάροχοι TΩΡΑ. Γιατί λειτουργούν τέτοιες υπηρεσίες; Ποιος έδωσε την έγκρισή του;

  28. Παιδιά η dimoko είναι μια μεγάλη απάτη κ αν δεν τα έχει κάνει πλακάκια με τις εταιρίες κινητής τότε οι εταιρίες απλά κάνουν τα στραβά μάτια γιατί επωφελούνται.
    Δεν θέλει και πολύ μυαλό αν επεξεργαστείτε λίγο ότι όλες οι εταιρίες κάνανε τις ίδιες ρυθμίσεις κατά του καταναλωτή (βλέπε ανανέωση ανά 3 μήνες σε καρτοκινητά αντι του χρόνου που ήταν με αποτέλεσμα να χάνεις κ τα χρήματα που έχεις πληρώσει. Και βέβαια πολλά άλλα όπως προσφορές που έπαψαν πια να ισχύουν κλπ κλπ)
    Είναι φανερό ότι έχουν πέσει οι δουλιές τους με την εμφάνιση τω over ip υπηρεσιών (βλέπε viber, messenger κλπ) και δίνουν βάση τώρα στις προσφορές των mb.
    Έλα ντε όμως που δεν έχουν τα κέρδη που θα θέλανε και για αυτό το λόγο κάνουν τα στραβά μάτια (εάν δεν είναι εσκεμένα όλα αυτά)
    Και σε μένα το ίδιο έγινε με την dimoco και την wind, τους διαολόστειλα γιατί πήγαν να κάνουν το παγώνι μίλησα και με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και μου επέστρεψαν τα χρήματα.

  29. Και σε μένα το ίδιο κάνανε πρίν ένα μήνα και πήρα αμέσως την Vodafone για να γίνει φραγή και να μπω στο νόμο για το GPRT η όποιος αυτό ονομάζεται. Και βέβαια μου πίστωση η Vodafone τα 5€. Μου είπανε από την Vodafone ότι καθημερινά ασχολούνται με τέτοιες περιπτώσεις και ελπίζω το κράτος να κάνει κάτι επιτέλους και να σταματήσει αυτό ΑΜΕΣΑ. Δείτε παρακάτω τι απάντηση έλαβα σήμερα απο την Dimoco. Σχεδών το ίδιο μοτίβο απαντήσεων σε όλους.

    Αγαπητή Κυρία Καλημέρα σας,

    Εμείς, το κέντρο εξυπηρέτησης πληρωμών MPSC, ειδικευόμαστε στον επαγγελματικό χειρισμό των αιτημάτων πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου, για καταναλωτές. Βοηθάμε – φυσικά δωρεάν – να διευκρινιστούν τα γεγονότα με τον υπεύθυνο πάροχο υπηρεσιών. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε για να λύσετε το αίτημά σας.

    Κατά την πλοήγηση σας στο διαδίκτυο στις 19.12.2019, συναντήσατε διαφημιστικό αναδυόμενο παράθυρο (pop up) το οποίο και επιλέξατε να ακολουθήσετε. Στην σελίδα που ακολουθήσατε https://www.pgt1.com/campaign/general-games?fc=gr%, σας ζητούσε να κάνετε εισαγωγή του αριθμού του κινητού σας προκειμένου να λάβετε τον κωδικό PIN για να συνεχίσετε, ενεργοποιώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την υπηρεσία που επιλέξατε. Εισαγάγατε τον αριθμό του κινητού σας και αμέσως μετά λάβατε δωρεάν μήνυμα από το 54578 το οποίο σας ανέφερε τον αιτούμενο κωδικό pin καθώς και τις επικείμενες χρεώσεις.

    Στην συνέχεια εισαγάγατε με τον ίδιο τρόπο τον κωδικό pin 7042 επιβεβαιώνοντας έτσι την εγγραφή σας. Η εισαγωγή του κωδικού pin είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για την ολοκλήρωση της εγγραφής. Ο λόγος που στέλνεται με δωρεάν μήνυμα SMS στην συσκευή σας, είναι η αποφυγή αυθαίρετης ενεργοποίησης από τρίτα πρόσωπα. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η βούληση του χρήστη που έχει πρόσβαση στο κινητό τηλέφωνο και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή .

    Με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας, λάβατε το επόμενο δωρεάν μήνυμα πάλι από το 54578 το οποίο σας καλωσόριζε στην υπηρεσία. Μεταξύ άλλων σας ανέφερε, το όνομα της υπηρεσίας, τον πάροχο, το τηλέφωνο επικοινωνίας, τις χρεώσεις (2,08€/3sms= 6,24€) καθώς και τον τρόπο διαγραφής σας από αυτή.

    Πριν την οποιαδήποτε κίνηση σας για εγγραφή, στο κάτω μέρος της υπηρεσίας υπήρχε το ειδικό ευδιάκριτο πλαίσιο (γραμμή πληροφόρησης -infobar) στο οποίο υπήρχαν συγκεντρωτικά όλες οι ως άνω αναφερόμενες πληροφορίες. Το infobar, έχει τη έγκριση της ΕΕΤΤ (της αρμόδιας αρχής που ελέγχει τις υπηρεσίες μας) και η γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται είναι εμφανής και ευδιάκριτη.

    Επιπλέον εντός του ειδικού πλαισίου (infobar) υπήρχαν στην διάθεση σας οι όροι χρήσης της υπηρεσίας καθώς και η πολιτική απορρήτου, τα οποία οφείλετε να διαβάζετε προτού προχωρήσετε σε εγγραφή. H τυχόν παράβλεψη των στοιχείων αυτών από τους καταναλωτές δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση εξαπάτησή τους εκ μέρους μας, καθώς η οποιαδήποτε επόμενη κίνησή τους εξαρτάται αποκλειστικά από την βούλησή τους να εγγραφούν ή όχι. Πρέπει να σημειώσουμε επιπλέον ότι εκτός της εισαγωγής του ΡΙΝ ως ανωτέρω, δήλωσατε ότι αναγνώσατε και συμφωνείτε με τους όρους χρήσης της υπηρεσίας, καθώς συμπλήρωσατε το tickbox με το αντίστοιχο περιεχόμενο, το οποίο είναι επίσης απαραίτητο για να προχωρήσει η διαδικασία ενεργοποίησης.

    Ωστόσο,

    Καθώς ισχυρίζεστε ότι δεν προβήκατε εσείς σε ενεργοποίηση της υπηρεσίας , εθιστούμε την προσοχή σας μήπως τρίτο άτομο προχώρησε σε αυτήν την εγγραφή κάνοντας χρήση των συσκευών σας, αλλά και σε αυτήν την περίπτωση εσείς φέρετε εξ ολοκλήρου την ευθύνη ως νόμιμος κάτοχος της τηλεφωνικής σύνδεσης , στην οποία και καταλογίζονται οι χρεώσεις .

    Παρά ταύτα και καθώς επιθυμούμε να μην υπάρχει καμία αμφισβήτηση για την εγκυρότητα και την διαφάνεια των υπηρεσιών που υποστηρίζουμε τεχνικά και με κάθε διάθεση καλής πίστης έχουμε εγκρίνει την επιστροφή σε εσάς του συνόλου των χρεώσεων με πίστωση στον πάροχο κινητής.

    Το αίτημα θα σταλεί εντός της εβδομάδος στον πάροχο σας και θα ολοκληρωθεί απο εκείνον.Η πίστωση θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό σας, ωστόσο να σας ενημερώσω πως αν ο επόμενος λογαριασμό θα σας σταλεί εντός των επόμενων ημερών, τότε η πίστωση θα φανεί στον αμέσως επόμενο, καθώς χρονικά δεν θα έχει προλάβει να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Επιπλέον θα λάβετε και δωρεάν μήνυμα απο τον πάροχο σας που θα σας ενημερώνει σχετικά. Αν πρόκειται για καρτοκινητό η επιστροφή ολοκληρώνεται εντός 7 ημερών.

    Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

    Με εκτίμηση,

    Η ομάδα εξυπηρέτησης MPSC

  30. Δεν ξέρω εάν το έχει αναφέρει και άλλος σε σχόλια του.
    ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΛΥ ΜΕΓΆΛΗ ΠΡΟΣΟΧΉ στις εφαρμογές που κατεβάζετε ακόμα και μέσω Google play. 2 άτομα ο ένας κατέβασε μια εφαρμογή φακού και ο άλλος μια εφαρμογή που επεξεργάζεται φωτογραφίες και οι δύο ήθελαν δικαιώματα στα SMS όταν πάτησαν αποδοχή μετά τα υπόλοιπα τα έκανε η εφαρμογή έστειλε και απάντησε στα sms. Οπότε όλοι εσείς που σας έχει έρθει ένα τέτοιο μηνύμα και έχει ενεργοποιηθεί από το πουθενά μπορεί απλά να κατεβάσετε μια εφαρμογή. Δεν χρειάζεται να της δώσετε τον αριθμό απλά θέλει δικαιώματα στα SMS σας και η δουλειά έγινε…..
    Για αυτό ΠΡΟΣΟΧΉ

  31. Θέλει μεγάλη προσοχή.Ακόμα κι από τις εκπομπές στην τηλεόραση που έχουν πενταψήφια σε διαγωνισμούς Λένε καλέστε στο τάδε νούμερο για να κερδίσετε .το τάδε δώρο.Και στο stell standing.και στην Τατιάνα και στην Αννίτα και στο πρωινό με τον Παπαδάκη και τέλος πάντα σχεδόν σε όλες τις πρωινές η μεσημεριανές η απογευματινές έχουν κάποια δώρα.Που για να λάβεις μέρος και να κερδίσεις πρέπει να καλέσεις τα πενταψηφια και όποιος το κανει πέφτει στην παγίδα.

  32. Ένα email στον πάροχό σας για ενεργοποίηση φραγής στα χρεώσιμα εισερχόμενα sms από 5ψήφια είναι αρκετή. Θα λάβεις απάντηση με τον κωδικό αιτήματος και κάποια στιγμή αργότερα επιβεβαίωση ότι ενεργοποιήθηκε η φραγή

  33. Πριν απο μερικά χρόνια είδα περίεργες χρεώσεις στο κινητό μου.
    Επικοινώνησα με την εταιρεία που έχω συνδρομή καρτοκινητου και με ενημέρωσε ότι είναι χρέωση από πενταψηφιο. Όταν τους είπα ότι δεν έχω κάνει κάποια επαφή με πενταψηφιο, μου απάντησαν ότι κάτι θα έχω πατήσει (@!!;;***)!!!
    Ρωτώντας τους τι μπορώ να κάνω για να σταματήσουν οι χρεώσεις, μου απάντησαν να βάλω φραγή στα πενταψηφια. Πραγματικά από τότε δεν ξαναέγινε περίεργη χρέωση

  34. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ . ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΣΟ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΝΙΩΘΕΤΑΙ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΑΙΤΙΟΣ ΚΑΙ ΦΤΑΙΧΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ.ΑΛΛΑ OI ΠΑΡΟΧΟΙ ( COSMOTE:VONDAFON ,WIND,)ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΑΝΚΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ(KONDORES ,ΓΥΠΕΣ.) ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΖΟΥΝ ΑΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΑΝ,ΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΛΕΒΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΤΡΟΠΗ.ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ,ΜΑΦΙΟΖΟΙ.ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΚΑΜΠΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ !!!!! ΤΑ ΓΕΡΟΝΤΙΑ ,ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ,ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ???? ΑΚΛΑΦΤΟΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ.ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΟΥ ….
    ΜΗΠΩΣ ΠΑΤΗΣΕΣ ΝΑΙ Η ΜΗΠΩΣ ΠΑΤΗΣΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ??? EINAI ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΥΤΟΥΛΙΔΙΑ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ .1.ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. 2.ΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ.

  35. Καλησπέρα σας,
    Και μεις με τη σειρά μας αντιμετωπίσαμε τέτοιο θέμα χρέωσης αλλά από άλλη εταιρία ονόματι Veoo Sportswire…Έχουμε πρόγραμμα double play sim στο σπίτι με router όπου από εκεί φεύγει το σήμα και για ιντερνετ και για σταθερό. Μηνύματα όμως δεν λαμβάνουμε, ακόμα κι αν έρχονται γιατί η κάρτα sim είναι μέσα στο router. Πριν κανά μήνα είδα στον λογαριασμό 3 και κάτι ευρώ παραπάνω…φαντάστηκα ότι θα υπερβήκαμε την ογκοχρέωση ή την ομιλία κι ας έλεγε μηδενική η ανάλυση. Δεν έδωσα σημασία…το πληρωσα. Στις 14 του Ιούλη παίρνω μήνυμα για έκδοση λογαριασμού και τι βλέπω 9 μισι ευρώ περίπου παραπάνω. Το ψάχνω βλέποντας αναλυτικά τις κλήσεις και βλέπω εγγραφή στην VeooSportswire…Παίρνω τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών της cosmote και τους λέω τι πράγματα είναι αυτά εμείς ουδέποτε κάναμε εγγραφή σε κάτι τέτοιο….μου έλεγε και καλά ότι μέσω του σερφαρίσματος έγινε κατά λάθος από αποδοχή cookies κτλ…λες και είμαι καμιά άσχετη με το διαδίκτυο…που μόλις της είπα ότι είχα ήδη κάνει φραγή 5ψηφιων εδώ και 2 χρόνια και ότι δεν είμαι καμιά χτεσινή στη χρήση υπολογιστή άρχισε να τα μαζεύει. Μου έκανε αμέσως φραγή αυτής της υπηρεσίας και ονλάιν εγγραφών και ότι δεν θα χρεωθούμε ξανά. Της λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω κάτι το οποίο δεν εχω ενεργοποιήσει και ότι θα απευθυνθώ στο αρμόδιο κατάστημα για να μη πληρώσω τιποτα παραπάνω από αυτά που έχω καταλώσει , γιατι δεν είχα κανένα σκοπό τέτοιο ούτως ή άλλως, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα έκανα μήνυση κτλ…μου είπε δώστε μου λίγο χρόνο να δω τι μπορώ να κάνω…Μετά από κανά 20λεπτο με πηρε στο κινητο μου και μου ειπε πως θα πιστωθεί το ποσο υπερχρέωσης κ των 2 λογαριασμών 14 ευρώ περίπου στον επόμενο λογαριασμό ή στον μεθεπόμενο το αργότερο και να μη πληρώσω τίποτα για την ώρα. Επίσης της ανέφερα ότι οι μηνύσεις και τα παράπονα στο διαδίκτυο πέφτουν βροχή για τέτοιες απάτες και το μόνο που έκανε ήταν να αλλάζει τη κουβέντα.
    Θεώρησα σωστό να μοιραστώ αυτήν την εμπειρία μαζί σας λόγω του ότι σε εμένα ήταν και διαφορετική η εταιρία που με χρέωσε. Τα μάτια μας 14 πρέπει να έχουμε και να τους παίρνεις ¨διαβασμένος΄τηλέφωνο για να μη έχουν το χρόνο να σου λένε @#@#@ριές. 😀

Leave a Reply to Παπαγεωργίου Ευαγγελία Ακύρωση απάντησης

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.