H παγκόσμια αγορά smartwatches βρίσκεται σε άνθηση, ιδιαίτερα μετά την εποχή της πανδημίας. Είναι μια κατηγορία συσκευών που συνδυάζει τα πολυτελή smartwatches με τα απλά fitness trackers και πλέον έχει ξεπεράσει στο σύνολό της της 150 εκατομμύρια συσκευές από τις αρχές του 2025 μέχρι και το τρίτο τρίμηνο του έτους. Αυτό είναι αύξηση 10% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 20924, σύμφωνα με την IDC που συνέταξε την έρευνα.
Από αυτές τις συσκευές, τα smartwatches αντιπροσωπεύουν σχεδόν 120 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 7.3% σε σχέση με πέρσι. Παράλληλα δείχνει τη στροφή του κοινού προς τα ρολόγια, έναντι των fitness trackers. Όμως και τα fitness trackers είδαν αύξηση στη ζήτηση, σημειώνοντας αύξηση 21.3% σε σχέση με το 2024, με συνολικά 32.86 εκατομμύρια μονάδες.
Το πρώτο 9μηνο του 2025 ηγέτιδα στα smartwatch αναδείχθηκε η Huawei. Τα Watch GT6 και GT6 Pro, όπως επίσης και τα Watch 5, φαίνεται πως βοήθησαν την εταιρεία να ενισχύσει τις πωλήσεις της, πουλώντας συνολικά 28.6 εκατομμύρια μονάδες. Ένα μεγάλο μέρος αυτών των πωλήσεων ήταν στην κίνα (20,8 εκατομμύρια συσκευές), ενώ η εταιρεία ήδη έχει ξεκινήσει να ετοιμάζει την επέκταση της παρουσίας της στο εξωτερικό.

Η εταιρεία που εντυπωσιάζει όμως είναι η Xiaomi, που κατέλαβε την δεύτερη θέση σε αποστολές, πετώντας εκτός τριάδας την Samsung. Η Xiaomi πούλησε 27.9 εκατομμύρια μονάδες, με ισχυρή ζήτηση στα πιο προσιτά μοντέλα, όπως το Xiaomi Smart Band 10, όπως επίσης και τα Redmi Smartwatches. Η Xiaomi ήταν ισχυρή στην Κίνα, φυσικά, αλλά είχε επίσης αξιοσημείωτη παρουσία στη Νοτιοανατολική Ασία και τη Νότια Αμερική.
OnePlus 15R: Επιτέλους ανακοινώθηκε και είναι κτήνος με τεράστια μπαταρία!
Τρίτη σε πωλήσεις είναι η Apple ( και 4η στην Κίνα), που δεν προσφέρει πολύ οικονομικά ρολόγια, όμως έχει και αυτή ρολόγια μεσαίας κατηγορίας. Η εταιρεία έδωσε έμφαση φέτος στη συνδεσιμότητα σε 5G δίκτυα και στα δορυφορικά μηνύματα, λειτουργίες που μάλλον δεν εκτίμησε τόσο το κοινό και όχι άδικα.

Η Samsung βρίσκεται σε πτωτική πορεία στην κατηγορία των smartwatch, ενώ τα Galaxy Watch8 και Watch8 Classic δεν κατάφεραν να τις φέρουν μια υψηλότερη θέση στις πωλήσεις.
Apple και Samsung απαιτούν δικές τους συσκευές για την καλή λειτουργία των ρολογιών τους, κάτι που δικαίως έχει κρατήσει ένα μεγάλο μέρος του κοινού μακριά τους. Huawei και Xiaomi δεν έχουν αυτούς τους περιορισμούς, για αυτό και βλέπουν περισσότερες πωλήσεις, καθώς είναι η λογική επιλογή, που δε κλειδώνει τον χρήστη σε μια εταιρεία.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.




































![Μάθαμε πότε θα έρθει το Xiaomi 17 στην Ευρώπη! [Φήμη] Xiaomi 17](https://techmaniacs.gr/wp-content/uploads/2025/12/Xiaomi-17-218x150.jpg)





