Έχουν περάσει περίπου 14 χρόνια από την διάθεση του Android, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο Robert Triggs στο androidauthority.com και πολλά brands έχουν έλθει στην αγορά, όπως και παρέλθει. Οι προκλήσεις όσον αφορά τα μερίδια αγοράς είναι συνεχείς, ωστόσο μια εταιρεία η οποία έχει βγει αλώβητη στο πέρασμα του χρόνου είναι η Samsung.
Φυσικά, δεν είναι η πρώτη σε μερίδιο σε πολλά μέρη του κόσμου, ειδικά στις αγορές όπου τα value τηλέφωνα έχουν μεγαλύτερη απήχηση. Αλλά, όσον αφορά το γεγονός της θεώρησής της ως το πρόσωπο του Android, δεν υπάρχει καμία εταιρεία που να βρίσκεται περισσότερο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος από τη Samsung, ούτε καν η Google. Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο επειδή κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Πολλοί κατασκευαστές επηρέασαν την αγορά των smartphones στο πέρασμα του χρόνου και άφησαν το δικό τους αποτύπωμα. Αλλά οι δυο που ηγούνται του σύγχρονου mobile κόσμου είναι η Apple και η Samsung. Τα Galaxy S22 προσφέρουν ίσως τον καλύτερο συνδυασμό hardware, software και value για την μαζική αγορά, τα Galaxy Z Fold 4 και Z Flip 4 αποτελούν δυο πραγματικά κορυφαία αναδιπλούμενα τηλέφωνα.
Μια άλλη σημαντική παράμετρος που εξηγεί με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο το γεγονός ότι η Samsung αξίζει να είναι το πρόσωπο του Android είναι το γεγονός ότι επηρεάζει το Android σαν λειτουργικό, περισσότερο από κάθε άλλη εταιρεία. Τα αναδιπλούμενα τηλέφωνα και η ανάγκη ανάπτυξης του Android 12L αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα. Η Samsung σχεδιάζει το hardware και δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές στη Google για το πως να υλοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα folding χαρακτηριστικά στο Android.
Ένα ακόμη χαρακτηριστικότερο παράδειγμα, το Wear OS της Google. Τέσσερα χρόνια υπό τη στέγη της Google και δεν έδωσε τα επιθυμητά αποτελέσματα στη Samsung, κάτι που την έκανε να το εγκαταλείψει για το Tizen. Μέχρι που ήρθε το Wear OS 3 που αποτελεί συνεργασία ανάπτυξης με την Samsung και πρόσφερε στο οικοσύστημα του Apple Watch ένα καθωσπρέπει ανταγωνισμό. Και πως θα μπορούσε κάποιος να ξεχάσει τα τέσσερα χρόνια ενημερώσεων του Android και τα πέντε χρόνια ενημερώσεων ασφαλείας.
Μπορεί η Samsung να μην κυριαρχεί σε κάποια μέρη του κόσμου από άποψη μεριδίου, χαρακτηριστικό παράδειγμα η εκρηκτική άνοδος της Xiaomi στην Ασία και η Oppo στη Κίνα, ωστόσο όμως αφορά το παγκόσμιο οικοσύστημα συσκευών, η Samsung είναι το πιο εύκολα αναγνωρίσιμο πρόσωπο του Android. Η εταιρεία μπορεί να μην είναι το αγαπημένο brand όλων, αλλά σε γενικές γραμμές, είναι αυτή που κράτησε το Android στο προσκήνιο την τελευταία δεκαετία.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.