Η Meta φαίνεται ότι σχεδιάζει να ασχοληθεί με την AI ακολουθώντας διαφορετική προσέγγιση από τις άλλες εταιρείες. Ο κολοσσός της κοινωνικής δικτύωσης θα εισάγει AI εικόνες στο Instagram, chatbots που στοχεύουν στη συλλογή περισσότερος προσωπικών δεδομένων από τους χρήστες, και πολλά άλλα.

Ο προγραμματιστής και reverse engineer Alessandro Paluzzi ανακάλυψε κώδικα στην εφαρμογή του Instagram που σχετίζεται με τα label σε AI εικόνες. Μεταξύ των ευρημάτων του είναι και οι παρακάτω εκφράσεις:

  • The creator or Meta said that this content was created or edited with Al.
  • Image generated by Meta Al
  • What is generative Al?
  • People use Al tools to create text, images and video from single descriptions.
  • How to know when posts use Al
  • Content created with Al is typically labeled so that it can be easily identified.

Αν και η Meta δεν έχει σχολιάσει τίποτα σχετικά με το θέμα, ο Mark Zuckerberg ανέφερε στους επενδυτές ότι μπορούν να φανταστούν την AI ως ένα εργαλείο που βοηθά τους ανθρώπους να συνδεθούν και να εκφράσουν τους εαυτούς τους στις εφαρμογές της εταιρείας.

Σε αυτό θα τους βοηθούν δημιουργικά εργαλεία που κάνουν ευκολότερο και πιο διασκεδαστικό τον διαμοιρασμό περιεχομένου, προγράμματα που λειτουργούν ως βοηθοί ή προπονητές, μέσα για την αλληλεπίδραση με επιχειρήσεις και δημιουργούς, και άλλα.

Ο Zuckerberg ξεκαθάρισε, κατά κάποιον τρόπο, τι ακριβώς μπορούν να κάνουν τα chatbots (aka “προγράμματα που λειτουργούν ως βοηθοί”), τα πρώτα εκ των οποίων θα είναι διαθέσιμα τον Σεπτέμβριο. Για παράδειγμα, κάποια από τα chatbots της Meta παίρνουν τη μορφή διάφορων χαρακτήρων.

Μάλιστα, η εταιρεία έχει κάνει δοκιμές με προσωπικότητες όπως ο Αβραάμ Λίνκολν δημιουργώντας chatbot που βγάζει ομιλίες. Ένα άλλο σχεδιάστηκε να προσφέρει ταξιδιωτικές συμβουλές ως σέρφερ, για άτομα που θα μπορούσαν να έχουν αντίστοιχα ενδιαφέροντα.

Αν και όλα αυτά φαίνονται διασκεδαστικά, δυστυχώς η Meta θα χρησιμοποιήσει την ΑΙ και τα chatbots για τη συλλογή περισσότερων προσωπικών δεδομένων από τους χρήστες, τα οποία θα χρησιμοποιήσει για πιο προσωποποιημένες διαφημίσεις και όχι μόνο.

Ο Ravit Dotan, σύμβουλος ηθικής για AI και co-founder του εργαστηρίου Collaborative AI Responsibility στο University of Pittsburgh, αναφέρει ότι από τη στιγμή που ο χρήστης θα αλληλεπιδράσει με το chatbot, θα έχει ήδη εκθέσει πολλά δεδομένα του στη Meta, τα οποία η εταιρεία μπορεί να τα κάνει ό,τι θέλει.

Τέλος, ένας ακόμη φόβος είναι ότι τα chatbots με generative AI μπορούν να δημιουργούν ψεύτικα γεγονότα τα οποία οι άνθρωποι μπορεί να εκλάβουν ως αληθινά. Η Meta πιθανώς θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των εμπειρογνωμόνων που ελέγχουν τέτοια εργαλεία για έλεγχο σχετικά με σημάδια μεροληψίας ή τον κίνδυνο να μοιραστούν επικίνδυνο υλικό ή προϊόντα παραπληροφόρησης. Δυστυχώς, bots που έχει δημιουργήσει η Meta έχουν γίνει η αιτία διασποράς παραπληροφόρησης.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.