Η finloup απάντησε στα ερωτήματα που διατυπώσαμε πριν από λίγες ημέρες για το leasing iPhone με κατάσταση μπαταρίας κάτω από το 90%. Η αντιμετώπιση της εταιρείας είναι εξαίρετη και οφείλουμε να το διευκρινήσουμε. Συγκεκριμένα αναφέρεται:

Αγαπητή ομάδα του techmaniacs.gr,

Ευχαριστούμε για την συνεχή ενημέρωση του κοινού για τη νέα υπηρεσία μας που αφορά το leasing ηλεκτρονικών συσκευών. Σχετικά με το άρθρο Leasing στη Finloup και μέγιστη χωρητικότητα μπαταρίας iPhone που δημοσιεύσατε πριν από λίγες ημέρες, σας στέλνουμε παρακάτω διευκρινήσεις σχετικά με την πολιτική μας για ό,τι αφορά την κατάσταση της μπαταρίας της συσκευής και την αποκατάστασή της.

Παρακαλούμε για δημοσίευση της απάντησή μας ή ενημέρωση του άρθρου, με σκοπό τη βέλτιστη ενημέρωση των χρηστών που ενδιαφέρονται για την υπηρεσία μας, ώστε να έχουν πλήρη εικόνα για τους όρους με τους οποίους μπορούν να πάρουν μία συσκευή με leasing από τη finloup.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά τη χωρητικότητα της μπαταρίας ενός μεταχειρισμένου iPhone από τη finloup, ισχύουν τα εξής:

  • Όλοι οι πελάτες παραλαμβάνουν συσκευές με υγεία μπαταρίας τουλάχιστον 85%, (το δικό μας είχε 88% αν θυμάσαι) και με τη σωστή χρήση έχει παρατηρηθεί πως δεν προκύπτει ειδοποίηση για service στη διάρκεια 12 μηνών.
  • Αν κάποιος πελάτης της finloup παραλάβει συσκευή με υγεία μικρότερη του 85%, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση της συσκευής χωρίς καμία επιβάρυνση στον πελάτη και χωρίς χρήση της εγγύησης.
  • Αν η μπαταρία πέσει σε επίπεδο που δυσχεραίνει/εμποδίζει τη σωστή λειτουργικότητα της συσκευής (π.χ. μετά τη φόρτιση πέφτει σε λίγα λεπτά σε πολύ χαμηλά επίπεδα), και δεν υπάρχουν σημάδια κακής μεταχείρισης (φουσκωμένη μπαταρία), αναλαμβάνουμε εμείς την αντικατάσταση της συσκευής χωρίς καμία επιβάρυνση στον πελάτη και χωρίς χρήση της εγγύησης.
    • Πιο συγκεκριμένα, η σωστή λειτουργικότητα της συσκευής εμποδίζεται στην περίπτωση που:
    1. πέφτει η μπαταρία μέσα σε λίγα λεπτά μετά από φόρτιση σε πολύ χαμηλά επίπεδα (π.χ. από 100% –> 30%)
    2. δεν ανοίγει ή δεν μένει ανοιχτή η συσκευή λόγω μπαταρίας (π.χ. μπορεί να μην δίνει πλέον σωστή τάση).
  • Όταν ο πελάτης επιστρέφει τη συσκευή στο τέλος της μίσθωσης, ο ίδιος δεν επιβαρύνεται για οποιαδήποτε αλλαγή της μπαταρίας, η οποία είναι ευθύνη της finloup, εκτός περίπτωσης με εμφανή σημάδια κακής μεταχείρισης (π.χ. φουσκωμένη μπαταρία).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.