Όπως έχει δείξει η πρόσφατη ιστορία φορητών συσκευών, η επιτυχία μιας πλατφόρμας εξαρτάται από τις εφαρμογές της. Ή καλύτερα, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτές. H Huawei είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά το AppGallery στη Κίνα πίσω στο 2011, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο έκανε την εμφάνισή του το 2018. Σημειώστε, ότι το AppGallery αποτελεί μόνο ένα κομμάτι των HMS, των Huawei Mobile Services δηλαδή. Ωστόσο είναι εκείνο το κομμάτι, που συμπληρώνει το οικοσύστημα των HMS, με τον στόχο της εταιρείας να είναι η ικανοποίηση τόσο του developer όσο και του χρήστη.
Δεν θα μπορούσαμε να αμελήσουμε να αναφερθούμε σύντομα, στη συνεχή προσύλωση της εταιρείας στην εμπειρία του χρήστη. Και αυτό, γίνεται, μέσω της συνεχούς φροντίδας του περιεχομένου, ώστε να αποτελέσει ένα κορυφαίο κατάστημα εφαρμογών, το οποίο αφενός θα περιλαμβάνει τις εφαρμογές που σε ενδιαφέρουν πιο πολύ και κάνουν την καθημερινότητά σου εύκολη και αφετέρου προστατεύοντας την πνευματική ιδιοκτησία των δημιουργών των εφαρμογών. Αν ψάξεις χαμηλής ποιότητας copies εφαρμογών, μάλλον η αναζήτηση θα σου επιστρέψει κενό αποτέλεσμα.
Το Huawei AppGallery είναι η σοβαρή προσπάθεια της Huawei να αποτελέσει την 3η μεγαλύτερη πλατφόρμα εφαρμογών στον κόσμο. Και το έχει επιτύχει. Στη πράξη, οι αριθμοί που έχει ανακοινώσει και αφορούν το AppGallery και την ανάπτυξη που έχει γνωρίσει, τρομάζουν, πόσο μάλλον όταν σκεφθείς το μικρό χρονικό διάστημα στο οποίο επετεύχθη κάτι τέτοιο. Σύμφωνα, λοιπόν με την Huawei, το Huawei AppGallery, αριθμεί 460 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε περισσότερες από 170 χώρες παγκοσμίως, ενώ στόχος της είναι να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο. Προσφέρει μια από τις μεγαλύτερες γκάμες εφαρμογών σε 18 διαφορετικές κατηγορίες, όπως πλοήγηση, μετακίνηση, ειδήσεις, κοινωνικά δίκτυα, ενώ πολύ μεγάλη έμφαση σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε δίνεται και στην παρακολούθηση της σωματικής υγείας και της άσκησης.
Δεν θα πρέπει να αμελήσουμε και την έμφαση που δίνεται από την εταιρεία και στην αγορά της Ελλάδας. Αν κάποιος χρήστης επιλέξει ένα Huawei smartphone, θα βρει όλες εκείνες τις εφαρμογές που χρειάζεται για τις καθημερινές του ανάγκες. Τι να προτοθυμηθεί κανείς. Το efood, που μπορείς να παραγγείλεις από περισσότερα από 7000 καταστήματα σε 90 πόλεις της Ελλάδας, το Taxiplon Passenger για μετακίνηση με ταξί, το ParkAround για εύρεση στάθμευσης, το e fresh για είδη σουπερμάρκετ, την Dominos Pizza ή και πόσες άλλες εφαρμογές.
Ένα κατάστημα εφαρμογών πρέπει να συνοδεύεται και να ακολουθεί κάποιους κανόνες ασφαλείας και σεβασμού των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Και αν το καλοσκεφθείς, το γεγονός της άφιξης εφαρμογών όπως της Eurobank, της Alpha bank της Εθνικής και της Πειραιώς, επιβεβαιώνει με τον πιο σαφές τρόπο ότι το κατάστημα της Huawei έχει περάσει με άριστα όλα τα τεστ ασφαλείας. Μάλιστα, η Huawei μας έχει ενημερώσει, ότι πολύ σύντομα θα ενταχθεί και η εφαρμογή της Τράπεζας Πειραιώς.
Η επιβράβευση του χρήστη καταναλωτή, είναι στο DNA της Huawei. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το πρόσφατο Huawei Month, όπου ο χρήστης μπορούσε να επωφεληθεί από εκπληκτικά προνόμια, προσφορές και εκπτώσεις σε συνεργασία με ελληνικές εταιρείες, μέσα από το Huawei App Gallery. Και να είσαι σίγουρος, κάτι τέτοιο θα συνεχιστεί, η Huawei με τα HMS έχει διττό στόχο. Να σου προσφέρει αφενός μια κορυφαία εμπειρία, να μην λείπει τίποτα από το smartphone σου και να σε επιβραβεύει με σημαντικές προσφορές, αποτέλεσμα των συνεργασιών με εταιρείες επί Ελληνικού εδάφους.
Huawei Petal Search
Όπως είχαμε γράψει και πριν από λίγους μήνες, το Petal Search ξεκίνησε ως την εύκολη λύση για χρήστες Huawei συσκευών οι οποίοι ήθελαν να βρουν και να εγκαταστήσουν εφαρμογές στις συσκευές τους, εν μέσω απουσίας των Google Services, όπως το Play Store. Γρήγορα όμως εξελίχθηκε σε ένα πολύ μεγαλύτερο project. Η αναζήτηση του web για επίσημα APKs έχει διδάξει πολλά στη Huawei όσον αφορά το web crawling και το indexing, σε τέτοιο βαθμό που η Huawei επεκτείνει το Petal Search να αποτελεί μια πιο γενικευμένη μηχανή αναζήτησης. Το ban της Huawei από τη χρήση της Google, δείχνει με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, ότι έχει κάνει την εταιρεία να πεισμώσει και να καλύψει τα κενά.
Πλέον το Petal Search υποστηρίζει αναζητήσεις στις εξής κατηγορίες: news, image και video, shopping, flights απευθείας από την search bar, τουλάχιστον για μερικούς χρήστες. Κατά τη διάρκεια μάλιστα του Huawei Developer Conference, η εταιρεία επίσης ανακοίνωσε έναν σημαντικό αριθμό search partners που συνεργάζονται μαζί της. Αυτοί οι συνεργάτες δίνουν αποτελέσματα στις εξής τέσσερις κατηγορίες – κλειδιά αναζήτησης: news, shopping, τοπικές επιχειρήσεις και ταξίδια. Οι εταιρείες που θέλουν να εμφανίζουν τα αποτελέσματά τους στο Petal Search μπορούν να το κάνουν μέσα από έναν αυξανόμενο αριθμό APIs.
Το Petal Search ήδη χρησιμοποιεί τη δική του μηχανή crawling και indexing για να βρει αποτελέσματα σε Ισπανία και Τουρκία, με την εταιρεία να έχει τις ικανότητες να λειτουργήσει σαν ένα επάξιο ανταγωνιστή της Google ή του Bing, τουλάχιστον στο mobile. Το Petal Search συνεχίζει να βασίζεται σε άλλους συνεργάτες σε άλλες χώρες για να παρέχει αποτελέσματα, ωστόσο θα αναπτυχθεί η δική του υπηρεσία με σταδιακά βήματα. Δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, καθώς η Huawei λέει ότι η ποιότητα την ενδιαφέρει πρωτίστως. Το Petal Search μπορεί να είναι μόλις 4 χρόνων, ωστόσο έχει ήδη εξελιχθεί από μια λύση της στιγμής σε μια πλήρως λειτουργικού γενική μηχανή αναζήτησης.
Με τη χρήση του Petal Search, οι χρήστες μπορούν να ενημερώσουν εφαρμογές που έχουν εγκαταστήσει ή να αναζητήσουν νέες, με αυτές που βρίσκονται στο AppGallery να εμφανίζονται στην κορυφή. Έχει λάβει πιστοποίηση από το European Privacy Seal για συμμόρφωση με το GDPR και τηρεί αυστηρά πρότυπα προστασίας της ιδιωτικής ζωής και των πνευματικών δικαιωμάτων.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.