Όπως είχε γράψει το techmaniacs.gr χθες, οι λογαριασμοί αρχίζουν πλέον να μετατρέπονται σε λογαριασμούς προνομίων, ωστόσο οι πελάτες που δεν το επιθυμούν μπορούν να μην το δεχθούν ακολουθώντας μια απλή διαδικασία που περιγράφεται στην ιστοσελίδα της Εθνικής.

Aναγραφή του Προσωπικού Αριθμού στο Δελτίο Ταυτότητας και επίσημα

Δήλωση μη αναβάθμισης σε Λογαριασμό Προνομίων

  • Εφόσον είστε εγγεγραμμένος χρήστης, κάνετε είσοδο στο Digital Banking και στην αρχική σελίδα πατήστε “Διαχείριση Αναβάθμισης”.
  • Επιλογή λογαριασμών
  • Επιλέγετε τους λογαριασμούς που δεν επιθυμείτε να αναβαθμιστούν σε λογαριασμούς προνομίων και στη συνέχεια πατήστε ”Αποθήκευση αλλαγών”.
  • H διαχείριση των λογαριασμών σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία

Όπως είχε αναφέρει η ιστοσελίδα μας μόλις εχθές, η Εθνική έχει αρχίσει ήδη να στέλνει επιστολές και μια από αυτές την παρουσιάσαμε μόλις χθες εδώ

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Προηγούμενο άρθροDisney+ με μόλις 2 ευρώ για 4 μήνες για όλους!
Επόμενο άρθροΑπεριόριστα data στο Cosmote What’s UP
Βαλάντης Κουμπούρας
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η επιλογή αυτή δεν υπάρχει ούτε στο app ούτε στο digital banking εκτός και αν δεν είναι διαθέσιμη για όλους τους πελάτες… Μετά το άρθρο σας προσπάθησα να κάνω τη διαδικασία σε 3 λογαριασμούς ταμιευτηρίου τους οποίους διατηρώ και δεν υπήρχε σχετική επιλογή, “κουμπί ” ή λινκ πουθενά. Μετά από επικοινωνία με την εθνική μέσω chat με παρέπεμψαν στο τηλ τους κέντρο στο οποίο φυσικά δεν απάντησε κανείς.

  2. Όπως λέει και ο φίλος πιο πάνω η επιλογή “Διαχείριση Αναβάθμισης” δεν υπάρχει…
    Εκτός και αν την αφαίρεσαν!

  3. Και σε μένα δεν υπήρχε αλλά μόλις εμφανίστηκε ότι σε 3 μήνες θα γίνει αυτόματα ..πάτησα πάνω σε αυτό το τετραγωνάκι που μου εμφάνισε και υο εκανα

  4. Μόλις σήμερα προσπάθησα κι εγώ και όσο και αν έψαξα δε βρήκα την επιλογή “Διαχείριση Αναβάθμισης”

  5. Καλησπέρα προσπάθησα και εγώ να τ κάνω αλλά δεν υπάρχει πουθενά αυτή η επιλογή.Έχετε βρει κάποια λύση μήπως;;

  6. Λοιπόν μπαίνετε λογαριασμοί, πατάτε πάνω στον λογαριασμό που θέλετε κ μετά μπαίνετε κινήσεις, εκκρεμεις συναλλαγές, μετατροπή πατάτε,συμφωνείτε με τους όρους κ τέλος..

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.