Πρόστιμο επιβλήθηκε στην εταιρεία JMC ΑΕ. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» που διατηρούσε το ηλεκτρονικό κατάστημα www.jmctech.gr.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση διεκόπη άμεσα και η λειτουργία του site, μετά από ενέργειες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, με σκοπό την προστασία των καταναλωτών.
Δήμος στην Ελλάδα λέει όχι στην οπτική ίνα για να μην χαλάσουν οι δρόμοι
Συγκεκριμένα μετά από εκτεταμένο έλεγχο που διεξήγαγε η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, διαπιστώθηκαν σοβαρές παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας και ειδικότερα:
– Η μη παράδοση των παραγγελιών προϊόντων στον συμφωνημένο χρόνο παράδοσης και η μη ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τον οριστικό χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας μετά την παρέλευση της προθεσμίας.
– Η μη επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλαν οι καταναλωτές για την αγορά των αγαθών μετά από καταγγελία της σύμβασης και ακύρωση της παραγγελίας.
– Η παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την παράδοση των αγαθών ενώ στην πραγματικότητα η επιχείρηση δεν ήταν σε θέση να εκτελέσει τις παραγγελίες.
Η εφορία αποκτά πλέον έλεγχο σε Revolut και Paypal!
– Η μη παροχή εξηγήσεων στην υπηρεσία.
Εκτός από το διοικητικό πρόστιμο που επεβλήθη στην επιχείρηση, οι υπηρεσίες προχώρησαν και στην προσωρινή απαγόρευση της πρόσβασης στον ιστότοπο της επιχείρησης μετά από σχετική εντολή προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην άμεση διακοπή της πρόσβασης στον ιστότοπο της επιχείρησης ώστε να αποτραπεί πάραυτα η περαιτέρω βλάβη για τους καταναλωτές από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Μήπως γνωρίζεις τι γίνεται με εμάς που έχουμε πληρώσει για μια παραγγελία και δεν έχουμε παραλάβει;;;;;;;;
μακάρι να τα πάρεις πίσω @Σπύρος, τιποτα άλλο δεν γνωρίζουμε 🙁
Εαν πλήρωσες μεσω πιστωτικής ή χρεωστικής, κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και μέσα σε περίπου 2 μήνες σου επιστρέφει η τράπεζα τα χρήματα σου.
Μεσω τράπεζας αμφισβήτηση συναλλαγής για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω!!!Πιστευω να έχεις κρατήσεις και όλα τα emails μεταξύ εσου και του καταστήματος διότι θα στα ζητήσουν!
Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση? Εμείς που έχουμε εξαπατηθεί πως θα πάρουμε τα χρήματα μας πισω
Επίσης έχω εξαπατηθεί, από τη JMC, οφείλουν μια απάντηση!! Και σίγουρα και την επιστροφή των χρημάτων μας!!
Εσύ να μάθεις χάσε από που ψωνίζεις τσιγκούνη..
2024 όποιος ψωνίζει χωρίς την προστασία του paypal(εγώ ψωνίζω πάνω από 10 χρόνια ΜΟΝΟ έτσι) , ψάχνει να εξαπατηθεί. Και 50% πιο φτηνά να βρω κάτι, αν δεν έχει ως τρόπο πληρωμής το paypal (άρα 100% εγγύηση της παράδοσης ή επιστροφής των χρημάτων), σημαίνει ότι κάτι ύποπτο παίζει και πάω παρακάτω
Αυτα τα 120 χιλιάρικα θα τα δώσει το κράτος σ αυτούς που τα έχασαν?? Καλα οχι οτι θα τα παρει ποτε αλλα σιγα μην τα εδινε…
Αγορασα και εγώ από το συγκεκριμένο κατάστημα και αντί για δέκα μέρες έκανε τρείς μήνες να παραδώση, αλλά τελικά το πήρα. Μήπως ξέρετε που μπορεί κάποιος να κάνη παράπονα ή καταγγελία σε ανάλογες περιπτώσεις.
Αυτή είναι η εταιρεία Σκρούτζ που βάζει ότι απατεώνες υπάρχουν για συνεργάτες, γνωρίζοντας τι τρέχει, έτσι τώρα και καιρό έχει βάλει κάτι καταστήματα από Ρουμανία, Πολωνία Βουλγαρία και από του διαόλου την μάνα. Συνεχίστε να ψωνίζετε μέσω το λαμογιο Σκρούτζ …
Μην τους ξαναπείτε λαμόγια είναι enterpreneurs!!!! Εμείς είμαστε ηλίθιοι!!
Τετάρτη βιομηχανική επανάσταση!!
Re papara aftes oi xores den exoun tosi apati Kai tosi lamogia oso exis ESI Sto elanta sou. Ante me ton kathe anideo sta comment.
Εγώ είχα παραγγείλει παλαιότερα ένα κινητό και μου ήρθε κανονικά ….ένας φίλος πρόσφατα παρηγγειλε και εκείνος κινητό και πληρωμή μέσω paypal…..πήρε τα χρήματα μέσω paypal πριν δύο ημέρες.
Και με ένα πρόστιμο κλείσαμε το θέμα δηλαδή; Σε εταιρεία που τζιραρε εκατομμύρια;
Και μας λένε ότι η προστασία καταναλωτή Έκλεισε τη σελίδα; Ποια σελίδα; Αυτή που κλείσανε μόνοι τους αυτοι και την έκαναν καπνός; Ρε μας δουλεύετε; 400€ χάσαμε και τώρα πονάμε! Πάνω από μισό μηνιάτικο!!
Ρωτά την τράπεζα σου για τις ενέργειες που πρέπει να κανεις θα πρέπει να έχεις και αποδεικτικά από την συναλλαγή διότι θα στα ζητήσουν και αν είναι εντάξει σε δυο μήνες θα τα πάρεις τα χρήματα σου πισω
Εφόσον τα 400€ είναι πάνω από τον μισό μισθό σου, τότε τι το ήθελες τόσο ακριβό κινητό;
Λυπάμαι για τα χρήματα που έχασες αλλά η πράξη σου ήταν εκτός πραγματικότητας.
Και να στο φερνανε δε θα είχες καμμια εγγύηση εάν έβγαινε προβληματικό.
Ούτε αυτό δεν σκέφτηκες
Προσωπικά έκανα παραγγελία αξίας 170€ με τραπεζική κατάθεση. Ξέρει κανεις πως να τα πάρω πίσω;
Το συγκεκριμένο κατάστημα εκανε μπαμ… Απορώ για το skroutz που ηταν οι κατεξοχήν enablers ποσο ανόητοι ηταν να ρισκάρουν τη φημη τους αλλά και νομικές ευθύνες με τη συνεργασία μαζι με αυτό το κατάστημα.
Katarxas re papara ESI Pou Les Gia voulgaria Roumania polonia. SE ekines tis xores re kseftila den pezi tosi apati OSI sto ellanta.
Δυστυχώς είμαστε και εμείς από τους άτυχους παραγγείλαμε μία ζώνη καρδιακών παλμών από τον μάρτιο μετά από τεράστια καθυστέρηση χωρίς καμία δυνατότητα επικοινωνίας καταλάβαμε ότι δεν πρόκειται να παραλάβουμε ποτέ το προίν και χάσαμε τα χρήματα τα οποία σημειωτέον έγιναν με τραπεζική κατάθεση
Κάναμε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα και ευτυχώς μετά από 20 ημέρες τα πήραμε τα χρήματα μας πίσω, 530 ευρώ. Η αγορά είχε γίνει με κάρτα Revolut. Εν τω μεταξύ το site το είχαν κλείσει ήδη από μόνοι τους, σιγά τη προσφορά της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, μας έσωσε τώρα, τα χρήματα του ο κοσμάκης θα τα πάρει πισω;;;
Ο νόμος τις αγοράς είναι απλός οταν οι τιμές σου είναι κάτω από το υπόλοιπο τις αγοράς Η Σε κλείνουν … η είσαι απατεώνας και τρως λεφτά .
Καλά έκανες αγόρι μου αστους να λένε αυτούς τους μίζερους!Ειχες τιμες χώμα και έρχονταν οι πελάτες από μόνοι τους ,εσύ τι φταις;Δεν παρεδιδες επειδή έφταιγαν οι προμηθευτές που δεν είχαν στοκ ,εσύ τι φταις;Κρατούσες τα λεφτά τους γιατί η επιχείρηση έχει και έξοδα,εσύ τι φταις;Σε μια αγορά ο πελάτης μπορεί να χάσει χρήματα όπως και ο επιχειρηματίας,εδώ ίσχυε πάντα το πρώτο,εσύ τι φταις;Μπράβο άρχοντα ,άσε τους μίζερους να λένε ,είσαι ο ορισμός του σωστού επιχειρηματία,απλα σε ζηλευουν για αυτό βγάζουν κακία….
Σκάσε ρε βλήμα εγώ προσωπικά πήρα τηλέφωνο για αγορά στην εταιρεία σου και σου είπα στείλε αντικαταβολή το κινητό που ήθελα άμεσα και εσύ ο εξυπνούλης είπες να σου δώσω τα λεφτά ως αγοραστής πρώτα και θα το στείλεις σε δεκαπέντε με είκοσι ημέρες και έτσι σε έγραψα στον πούτσο μου γιατί κατάλαβα την απάτη.
Ο Γιαννάρας είναι στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού με ένα πορτοφόλι πάνω απο 20 εκκατομύρια €, και κάτω από τους Κοκοφοίνικες, να πίνει τα Mojito του, εις υγεία των κορόιδων! Μπράβο Γιανναρά άρχοντα!
Σε ένα σοβαρό κράτος θα είχαν κάνει δέσμευση όλης της περιουσίας του ,ακόμα και αυτά που είχε από πριν και ο Γιανναρας δεν θα είχε ούτε τρύπιο βρακί να βάλει.Αλλα στην Ελλάδα το κάθε λαμόγιο μπορεί να κλέψει μερικά εκατομμύρια με τις πλάτες του κράτους και μετά να πίνει μοχίτο σε παραλίες τις Καραϊβικής,οπότε μπράβο ρε Γιανναρα.
Είχα ανάλογη εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα πρόσφατα με δω του best buy για αγορά τηλεφώνου!!!Οταν κατάλαβα ότι δεν είχανε σκοπό να παραδώσουν στην συγκεκριμένη ημερομηνία ακύρωσα την παραγγελία και ξεκίνησα την διαδικασία να πάρω τα χρήματα πίσω όπως και τα πήρα!!!Ενοχλουσα την πλατφόρμα για την συμπεριφορά του καταστήματος , ξεκίνησα αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τράπεζας(έχοντας αποστολή όλα τα παραστατικά συναλλαγής) επίσης το κατάστημα επειδή είχε κάποια πιστοποίηση ασφαλείας στην πλατφόρμα (κάλυψη ασφαλιστική για αγορά μέσω της πλατφόρμας ) ενόχλησα και την ασφαλιστική .Οσο για το Paypal που αναφέρει κάποιος οι μάγκες αν πλήρωνες μέσω Paypal σου βάζανε επιβάρυνση στην τιμή αγοράς επίσης δεν στο στέλνανε με αντικαταβολή!!!Ευτυχως για εμενα όλα πήγανε καλά και τα πήρα πίσω τα χρήματα μου .Επισης στην πλατφόρμα τους τα “εψαλλα” για το συγκεκριμένο κατάστημα όπως και στην αξιολόγηση του έγραψα ολόκληρο κείμενο το οποίο οποίος θα το διάβαζε θα έπρεπε να μην κάνει άγρια από το συγκεκριμένο κατάστημα αλλά δυστυχώς ειδα ότι μετά την αξιολόγηση μου πολύς κόσμος έπεσε στην φάκα της χαμηλής τιμής!!! Πάντως όσοι μπλέξανε να το κυνηγήσουν με αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της τράπεζας για να μην χάσουν τα λεφτά τους!!! Και καλο είναι να ενημερωνόμαστε και να ενημερώνουμε για να μην την ξαναπατήσουμε!!!
Παράγγειλα και πλήρωσα στη JMC, ένα κινητό μέσω paypal.
Κατά τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας διαπίστωσα με έκπληξη ότι επειδή είχα επιλέξει την μέσω paypal πληρωμή, υπήρχε επιπλέον επιβάρυνση κατά 11.26 € .
Είναι προφανές ότι αυτή η υπερβολική και εξωφρενική επιβάρυνση εκ μέρους της JMC, λειτουργούσε αποτρεπτικά στο να επιλέξει κάποιος αυτού του είδους τη πληρωμή.
Παρόλα αυτά πλήρωσα μέσω paypal, (για λόγους ασφαλείας ) και το αποτέλεσμα είναι ότι μετά από διαμαρτυρία και κατόπιν κλιμάκωσης της διαμαρτυρίας μου, η paypal με δικαίωσε κατά 100% και ήδη επέστρεψε στον λογαριασμό μου τα χρήματα.
Στην απόφασή μου για να κάνω τη παραγγελία στη JMC, συνέβαλε καθοριστικά το γεγονός ότι ένας γνωστός μου παρήγγειλε και παρέλαβε, το ίδιο κινητό που τελικά και εγώ παρήγγειλα από την JMC.
ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1. Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑΤΑΚΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕ
2. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗ ΔΕΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ (ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΤΗ) ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΕΣΚΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ.
3. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ “ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ” ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟ, ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΑ ΝΑ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ!
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΩ ΣΤΗ ΚΛΟΜΒΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ;
ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ;;