Η Apple είναι εδώ και καιρό μία από τις πιο κυρίαρχες μάρκες smartphone όσον αφορά την αφοσίωση στην επωνυμία της εταιρείας. Νέα δεδομένα από αναλυτές της Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) δείχνουν ότι οι οπαδοί της Apple συνεχίζουν να παραμένουν πιστοί σε αυτή, με το 90% των αγοραστών iPhone να παραμένουν καταναλωτές της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Apple αντιπροσωπεύει κάτι λιγότερο από το μισό του συνόλου των πωλήσεων smartphone στις ΗΠΑ τα τελευταία τρία χρόνια. Την ίδια περίοδο, η Samsung κατέλαβε λίγο περισσότερες από τις μισές πωλήσεις Android. Τα στοιχεία λένε ότι η Apple αντιπροσωπεύει το 43% των πωλήσεων smartphone στις ΗΠΑ τα τελευταία τρία χρόνια, σε σύγκριση με τη Samsung που αντιστοιχεί στο 31%.

Όσον αφορά την αφοσίωση, τα δεδομένα της CIRP δείχνουν ότι τα ποσοστά αφοσίωσης για την Apple – δηλαδή, το ποσοστό των πελατών που αγοράζουν ένα iPhone και το προηγούμενο τηλέφωνο τους ήταν iPhone – διατηρούνται σταθερά στο 90%. Η αφοσίωση για τους κατασκευαστές Android δεν είναι τόσο υψηλή, επειδή η εναλλαγή μεταξύ εταιρειών στο οικοσύστημα Android είναι ευκολότερη. Τούτου λεχθέντος, η συνολική αφοσίωση στο Android είναι επίσης περίπου 90%.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.