Σημαντικές αλλαγές έρχονται στο λογαριασμό της ΔΕΗ όπως αναφέρουν σχετικά δημοσιεύματα στα πλαίσια της καλύτερης εξυπηρέτησης του καταναλωτικού κοινού. Πιο συγκεκριμένα στο πλαίσιο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου ΔΕΗ, κ. Γιώργος Καρακούσης αναφέρθηκε στις αλλαγές που έρχονται με στόχο την εξυπηρέτηση του πελάτη, ενώ μίλησε και για την επιθυμία να γίνει η πρώτη επιλογή μεταξύ των προμηθευτών.

Cosmote TV: Όλη η Cosmote βλέπει δωρεάν για ένα μήνα!

Πιο συγκεκριμένα, ο ίδιος αναφέρει ότι από τις αρχές του 2025 θα υπάρξει ένα νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του πελάτη, από έναν συγκεκριμένο, εξειδικευμένο εκπρόσωπο.  Προς την ίδια κατεύθυνση μάλιστα έρχεται ένας νέος ψηφιακός λογαριασμός ενώ ένας νέος κωδικός QR code στον έγχαρτο λογαριασμό θα οδηγεί σε video με ψηφιακή εκπρόσωπο για να επεξηγεί τα πεδία του λογαριασμού. Υπόσχεται να προσφέρει αναλυτική παρουσίαση των χρεώσεων, όπως και άμεση πληρωμή χωρίς σύνδεση σε εφαρμογή διευκολύνοντας τους πελάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία

Όλες είναι οι λειτουργίες θα γίνουν διαθέσιμες από το 2025.

Παράλληλα θα έχουμε την υπηρεσία ElectriciaνPass η οποία θα δίνει τη δυνατότητα να κλείνεις ραντεβού για να παίρνεις την Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάση. Θα είναι χρεώσιμη και θα μπορούν οι καταναλωτές να την χρεώσουν στο λογαριασμό τους εφάπαξ ή με δόσεις.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.