Οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι εδώ για τα καλά και όλοι έχουμε σπεύσει να εξοπλιστούμε για τις γιορτές και φυσικά να αγοράσουμε τα δώρα για τους αγαπημένους μας. Αυτό σημαίνει πως διανύουμε μια περίοδο που οι παραγγελίες έχουν αυξηθεί αισθητά και αυτό βάζει ένα έξτρα φόρτο εργασίας στις εταιρείες courier. Όμως, αυτό που έχουμε περάσει από την ACS την τελευταία περίοδο, δεν έχει προηγούμενο.

Ενώ έχουμε δώσει μια παραγγελία σε ένα eshop και έχουμε πληρώσει μεταφορικά για να έρθει το δέμα σπίτι μας, σήμερα λάβαμε ένα SMS από την ACS που μας έλεγε πως το δέμα έχει κρατηθεί στο υποκατάστημα της περιοχής μας και πως πρέπει να πάμε εμείς να το πάρουμε από εκεί.

Με τον χρόνο να πιέζει, ξέκλεψα λίγη ώρα και βγαίνοντας για κάποιες άλλες δουλειές, πέρασα και από το υποκατάστημα της ACS και αντίκρισα την φρίκη. Αρχικά τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα έφταναν μέχρι δύο στενά πιο κάτω και αυτό σε ένα κατάστημα σε κεντρικό δρόμο της περιοχής μου. Είπα να κάνω μια προσπάθεια να βρω θέση να παρκάρω, όμως μάταια. Περνώντας μπροστά από το υποκατάστημα (γωνιακό) η ουρά έφτανε στην επόμενη γωνία. Δεκάδες άνθρωποι είχαν στοιβαχθεί στο πεζοδρόμιο περιμένοντας την σειρά τους και ο κόσμος όλο και αυξανόταν.

Με τον χρόνο να με πιέζει και χωρίς διαθέσιμη θέση, αναγκάστηκα να παρκάρω και εγώ στην τεράστια ουρά διπλωπαρκαρισμένων, κάτι για το οποίο δεν νιώθω περήφανος. Η ουρά όμως είχε όμως αυξηθεί ακόμα περισσότερο, πιθανότατα γιατί αρκετός κόσμος σταμάτησε μετά τη δουλειά του για να παραλάβει τα δέματά του.

Ο κόσμος αρκετά εκνευρισμένος με την κατάσταση, παραπονιόταν και γκρίνιαζε για την κατάσταση και όχι άδικα. Το 90% των ατόμων που είμασταν στην ουρά, περιμέναμε να παραλάβουμε τα δέματα που πληρώσαμε για να μας έρθουν σπίτι.

Τον περασμένο μήνα, είχαμε γράψει ένα άρθρο ξανά για την ACS, που αντί να μας φέρει το δέμα στο σπίτι, το έστειλε σε ένα Locker στην άλλη άκρη του Δήμου. Τώρα δεν έκανε ούτε καν αυτό και φανταζόμαστε πως μάλλον ξέμειναν από Lockers, οπότε οι υπάλληλοι της εταιρείας μοίραζαν τα δέματα σαν συσσίτιο στους πελάτες.

Οι άνθρωποι έκαναν ότι μπορούσαν για να μας εξυπηρετήσουν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν, όμως αυτό ήρθε με άλλα προβλήματα. Ο καθένας με έναν αριθμό αποστολής και το PIN μπορούσε να μπει στην ACS και να παραλάβει ένα δέμα. Δεν ζητούσαν αποδεικτικό ταυτότητας, ούτε κάποιο άλλο έγγραφο. Η παραγγελία που πήγα να παραλάβω ήταν στο όνομα της συζύγου μου, ένα γυναικείο όνομα που δεν έχει καμία σχέση με το δικό μου και μάλιστα δε νομίζω να περνάω για γυναίκα. Ενώ μου διάβασε το όνομα του παραλήπτη, απλά μου έδωσε το δέμα χωρίς να ζητήσει τίποτα άλλο.

Γενική ταχυδρομική! Ο λόγος που δέματα θα μπαίνουν σε box now lockers

Μετά από αρκετά μεγάλη αναμονή, ίσως περισσότερη από τα εύρισκα χρόνο να πάω ο ίδιος από το κατάστημα να αγοράσω το προϊόν και χωρίς να χρειαστεί να πληρώσω έξοδα αποστολής, παρέλαβα το δέμα.

Μέσα στον κόσμο ήταν άτομα που περίμεναν δέματα για την επιχείρησή τους, που τσακώνονταν με το προσωπικό και όχι άδικα. Γενικά υπήρχε μια κατάσταση παρακμής που δε δικαιολογείται για μια εταιρεία σαν την ACS ή οποιαδήποτε εταιρεία ταχυμεταφορών αυτού του μεγέθους.

Όπως έχουμε ξαναπεί, αν δεν τις φτάνει ο στόλος της για την παράδοση τόσων δεμάτων, ας σταματήσει να λαμβάνει παραγγελίες ή ας συνεργαστεί με τρίτες εταιρείες με δικό της κόστος φυσικά. Ο καταναλωτής πληρώνει για να παραλάβει ένα δέμα σπίτι του ή το γραφείο του, ακριβώς επειδή δεν έχει τον χρόνο να πάει να το αγοράσει από το κατάστημα. Το να πληρώνω για να πηγαίνω να πάρω μόνος μου το δέμα, είναι σαν να πληρώνω κάποια εταιρεία για να δουλεύω σε αυτή.

Για να είμαστε ξεκάθαροι, η ACS δεν είναι η μόνη που αντιμετωπίζει προβλήματα. Αντίστοιχα έχει και η Γενική Ταχυδρομική και πιθανότατα οι περισσότερες. Όμως, οι εταιρείες courier είναι βασικό κομμάτι του επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Δεν είναι δυνατό να είναι αυτές οι υπηρεσίες που προσφέρουν και που πληρώνουμε. Δεν είναι λογικό η τελευταία παραγγελία να είναι στην ACS από τις 15 Δεκεμβρίου και να πήρα σήμερα μήνυμα, 8 μέρες μετά για να πάω να το παραλάβω μόνος μου. Δεν είναι δυνατό να περιμένω δείγμα συσκευής για δουλειά και να μου την πηγαίνουν σε lockers στην άλλη άκρη του Δήμου, όταν η παραλαβή του δέματος έχει χρονική σημασία.

Τα προβλήματα έχουν γιγαντωθεί την περίοδο των γιορτών και αυτή είναι ίσως η καλύτερη δικαιολογία των εταιρειών courier. Λες και δεν περιμένουμε δέματα και σε άλλες περιόδους…

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.