Ζούμε σε μια πόλη της επαρχίας και το αντιμετωπίσαμε πρόσφατα, άτομο να φοβάται ότι θα χρεωθεί η κάρτα του δυο φορές επειδή ο υπάλληλος την πέρασε δυο φορές από το τερματικό.
Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί σε καμιά περίπτωση και η Ελληνική Ένωση Τραπεζών εξηγεί αναλυτικά το λόγο. Για να μπορέσει να χρεωθεί μια κάρτα δυο φορές, θα πρέπει ο υπάλληλος στο POS να την περάσει μια φορά και μετά να ξαναπληκτρολογήσει το ποσό και να την περάσει δεύτερη για να υπάρξει χρέωση ξανά. Πολλές φορές σε πλήθος POS ακόμη και να ακούσεις τον ήχο, δεν σημαίνει ότι υπήρξε χρέωση, καθώς μπορεί απλά να μην την διάβασε σωστά. Ο υπάλληλος πρέπει να το ετοιμάσει δηλαδή το POS για να χρεωθεί ξανά.
Προσοχή αν λάβεις αυτήν την ειδοποίηση στο κινητό σου: Δίνει πρόσβαση στο Gmail- Δες screenshot
Όσον αφορά για εκείνους που φοβούνται ότι η κάρτα τους θα χρεωθεί αν είναι κοντά σε POS, η Ελληνική Ένωση Τραπεζών αναφέρει , η ελάχιστη απόσταση που πρέπει να ικανοποιείται για να μπορέσει να χρεωθεί η κάρτα είναι 8 εκατοστά και μάλιστα θα ακούσεις και έναν χαρακτηριστικό ήχο όπως συμβαίνει συνεχώς στις συναλλαγές μας.
Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να παίρνει την απόδειξη του POS και να βλέπει το ποσό που έχει χρεωθεί στη κάρτα του.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
δεν ισχύει αυτό που οςτε, έχω χρεωθεί δυο φορές αρκετές φορές και μάλιστα γύρισα πίσω και πήρα τα χρήματα μου πίσω..
Συμφωνώ με το παραπάνω ‘δημήτρη’ ευτυχώς για εμένα ήταν στο μπροστινό μου το λαχείο. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι το σύστημα δουλεύει έστω και με αυτό το λάθος, ένα καλό ρεπορτάζ θα ήταν, πια είναι η πρόνοια σε περίπτωση που η ΑΑΔΕ ή ο πάροχος δε δουλεύει και δε μπορεί να γίνει καμία συναλλαγή; Ειδικά σε καταστήματα με μεγάλες αποδείξεις πάνω από 500
Ούτε καν. Συμβαίνει μου έχει συμβεί και χρειάστηκε να καλέσει ο κάτοχος του pos να ακυρώσει την μια χρέωση.
Εχθές 30/12/24 μια ηλικιωμένη χρεώθηκε 2 φορές 40 € από εμπορική επιχείρηση και τα είχε χαμένα.
Μην αρθογραφειτε ή τουλάχιστον να επισημάνετε “όπως υποστηρίζει η Ένωση τραπεζών ”
όσο για την απόδειξη , σε εμένα έβγαλε μια απόδειξη. Από την ειδοποίηση στο κινητό το κατάλαβα.
Είναι η πολλοστή φορά που γράφετε ανακρίβειες
Όσο άθλια να είναι (που είναι) η Ελληνική Ένωση Τραπεζών, αδυνατώ να πιστέψω ότι είπαν τις αρλούμπες περί μπιπ και ότι η “ελάχιστη απόσταση που πρέπει να ικανοποιείται για να μπορέσει να χρεωθεί η κάρτα είναι 8 εκατοστά”. Η ελάχιστη;; Δηλαδή από το ένα μέτρο μπορεί να πιάνει το NFC; Μάλλον το μέγιστο είπε η ΕΕΤ, αλλά εσείς δεν το πολυκαταλάβατε και το… διορθώσατε.
Και μια που τα λέμε, δείξτε λίγη περισσότερη προσοχή στα Google translated άρθρα σας. Να κάνει και κάποιος ελληνομαθής ένα proof reading που λένε και στο χωριό μου
Συγγνώμη @lor. Κατά λάθος γράφτηκε ως απάντηση στο δικό σου (σωστότατο) σχόλιο
Μου έχει τύχει σε βενζινάδικο να με χρεώσουν δύο φορές , γύρισα πίσω και μου έδωσε τα λεφτά σε μετρητά ο υπάλληλος.
Η διαδικασία έγινε ως εξής, πληκτρολογεί το ποσό περνάει την κάρτα , κάνει μπιπ και δεν βγάζει την απόδειξη, δεν ανταποκρίνεται το μηχάνημα, είχε κόλληση (freezαρη) το κάνει επανεκκίνηση και μόλις ανοίγει είχε κρατημένο το ποσό τον 20€ (δεν το ξανά πληκτρολόγησε ο υπάλληλος) και ζητάει ξανά την κάρτα, το ξανά περνάμε κάνει μπιπ και βγάζει κανονικά την απόδειξη και φεύγω. Μόλις ελέγχω τον λογαριασμό μου βλέπω ότι χρεώθηκα 2 φορές.
Ο,τι να ναι γράφετε.Η μητέρα μου από τι6ν Κωτσόβολο χρεώθηκε με αυτό το λάθος δυο φορές το.κλιματιστικο κ μετά που καταλάβαμε μια μέρα μετά τρέχαμε κ εμείς κ η ταμίας.Γιατί γράφετε ασυναρτησίες;
Ποιός σας βάζει να γράφετε τέτοιες αρλούμπες που δεν ισχύουν;
Αχαρακτήριστοι είστε, σας πληρώνουν για να μας κοροϊδεύετε; Μια χαρά διπλοχρεώσεις γίνονται….
“θα ακουστεί ήχος…” λέει! . Και αν ο άλλος πάρει ένα pos το ανοίξει και απλώς κόψει τα καλώδια που τροφοδοτούν το ηχείο που βγάζει τον ήχο της συναλλαγής, περιμένετε ότι μπορεί να ακουστεί ήχος? Εδώ υπάρχουν άτομα με πειραγμενα pos(με τράπεζες από Βουλγαρία, Κύπρο κτλ κτλ, που το βάζουν σε ένα τσαντάκι και μπαίνουν στον ηλεκτρικό όποτε έχει στριμωγμα από τον πολύ κόσμο και πάνε και το πλησιάζουν δίπλα στις τσάντες των γυναικών ή δίπλα στο τσέπες των ανδρών ώστε να πιάσει η ανέπαφη χρέωση να τσιμπήσουν κάνα 20€ και τώρα λέτε εσείς όλα αυτά λες και δεν γνωρίζουμε τί κάνουν οι απατεώνες….
Είναι η πολλοστή φορά που γράφετε ανακρίβειες
Όσο άθλια να είναι (που είναι) η Ελληνική Ένωση Τραπεζών, αδυνατώ να πιστέψω ότι είπαν τις αρλούμπες περί μπιπ και ότι η “ελάχιστη απόσταση που πρέπει να ικανοποιείται για να μπορέσει να χρεωθεί η κάρτα είναι 8 εκατοστά”. Η ελάχιστη;; Δηλαδή από το ένα μέτρο μπορεί να πιάνει το NFC; Μάλλον το μέγιστο είπε η ΕΕΤ, αλλά εσείς δεν το πολυκαταλάβατε και το… διορθώσατε.
Και μια που τα λέμε, δείξτε λίγη περισσότερη προσοχή στα Google translated άρθρα σας. Να κάνει και κάποιος ελληνομαθής ένα proof reading που λένε και στο χωριό μου
Για να μην υπάρχει ο κίνδυνος της διπλοχρέωσης ή της χρέωσης εν άγνοια σου, η λύση είναι απλή. Ζητάς από την τράπεζα να απενεργοποιήσει την ανέπαφη λειτουργία και κόβεται ο βήχας. Η αλήθεια είναι πως δεν θα σου κάνει εύκολα την χάρη η τράπεζα αλλά δεν μπορεί και να στο αρνηθεί.
Το έχω εφαρμόσει σε κάρτες Alpha & Peiraeus.
Τόσο απλά…
Ό,τι να ναι! VlackManiacs.
Καλησπέρα. Δεν ισχύει αυτό. Έχει τύχει να χρεωθώ 2 φορές το ίδιο ποσό 150 ευρώ (300) και να μην το έχουν πάρει χαμπάρι. Μάλιστα είχα πάρει το δώρο εκείνη την ημέρα και μου λέγανε μήπως δεν είχα λεφτά στον λογαριασμό. Και αφού πήγα στο atm και το είδα πήρα τηλέφωνο την τράπεζα και ακύρωσε την μία συναλλαγή.