Σε αυτό το άρθρο βλέπουμε σύντομα τα τέλη διακοπής υπηρεσιών Nova EON όπως και τα τέλη υποβάθμισης αυτών. Όλα αναλύονται διεξοδικά στους όρους των συμβολαίων που έχει αναρτημένους η Nova στην επίσημη ιστοσελίδα της και για να μην ψάχνεις, ψάξαμε εμείς για εσάς.

Κατέβασε το ChatGPT που μόλις έγινε διαθέσιμο στο Ελληνικό Play Store

Τα τέλη διακοπής των υπηρεσιών ανάλογα με το πακέτο που βρίσκεσαι έχουν ως εξής:

  • EON Entry 60,00 €
  • EON 80,00 €
  • EON Entry & Sports 100,00 €
  • EON+ 120,00 €

Τα τέλη υποβάθμισης των υπηρεσιών έχουν εξής:

  • Από EON+ σε EON 40,00 €
  • Από EON σε EON Entry 20,00 €
  • Aπό ΕΟΝ Entry & Sports σε ΕΟΝ Entry 40,00 €
  • Aπό ΕΟΝ Entry & Sports σε ΕΟΝ 20,00 €
  • Aπό ΕΟΝ+ σε ΕΟΝ Entry & Sports 20,00 €
  • Από EON+ σε EON Entry 60,00 €

Παράλληλα στο άρθρο 4 αναφέρονται τι ισχύει σε περίπτωση μεταβολών περιεχομένου όπως έγινε τώρα με τα Mega – Ant1.

4. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
4.1 Η Εταιρεία υποχρεούται να παρέχει στο Συνδρομητή τις Κύριες και Πρόσθετες Συνδρομητικές Υπηρεσίες, ανάλογα με το Πακέτο που αυτός έχει επιλέξει. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να προσθέτει ή μεταβάλλει/αντικαθιστά τον αριθμό των Πακέτων κατά τη διακριτική της ευχέρεια. Διευκρινίζεται ότι η συνδρομή αφορά και ανταποκρίνεται μόνο στις υπηρεσίες που περιγράφονται στο Πακέτο Συνδρομής, που ο Συνδρομητής έχει επιλέξει, δικαιούμενης της Εταιρείας να προσθέτει επιπλέον προγράμματα και υπηρεσίες, τα οποία δύναται να τροποποιεί, αυξάνει, μειώνει, αντικαθιστάούν και μεταβάλλει κατά τη διακριτική της ευχέρεια. Σε περίπτωση μεταβολής του περιεχομένου των Υπηρεσιών, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης της συνδρομής.
4.2 Η Εταιρεία οφείλει να ενημερώνει το Συνδρομητή μέσω δημόσιας ανάρτησης ή/και με την αποστολή προσωπικής ειδοποίησης, για κάθε μεταβολή στην ποσότητα ή στο περιεχόμενο των παρεχομένων Συνδρομητικών Υπηρεσιών. Περαιτέρω, η Εταιρεία δεσμεύεται να ενημερώνει τον Συνδρομητή για κάθε νέα προσφερόμενη υπηρεσία ή Πακέτο καθώς και για τους όρους προσφοράς αυτών.

4.3 Η Εταιρεία οφείλει να ενημερώνει τον Συνδρομητή για το ύψος των τελών επανασύνδεσης που ισχύει κάθε φορά.
4.4 H Εταιρεία υποχρεούται να προσφέρει στον Συνδρομητή συνεχώς και αδιαλείπτως τις Συνδρομητικές Υπηρεσίες καθώς και όποιες άλλες υπηρεσίες που θα παρέχει η Εταιρεία στο μέλλον (εφόσον ο Συνδρομητής έχει ζητήσει την ενεργοποίησή τους ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες της Εταιρείας), υπό την προϋπόθεση ότι ο Συνδρομητής κάνει νόμιμη και προσήκουσα χρήση σύμφωνα με τις συμβατικές του υποχρεώσεις έναντι της Εταιρείας καθώς και σύμφωνα με τις επιταγές της κείμενης νομοθεσίας. Σε κάθε άλλη περίπτωση η παροχή των ανωτέρω Υπηρεσιών δεν θα είναι εφικτή ή θα διακόπτεται.

Εάν για οποιοδήποτε λόγο που οφείλεται σε υπαιτιότητα της Εταιρείας ή σε ανώτερη βία, ο Συνδρομητής δεν λαμβάνει κάποιες από τις προαναφερόμενες Συνδρομητικές Υπηρεσίες, αυτός δεν έχει αξίωση αποζημίωσης κατά της Εταιρείας αλλά μη καταβολής των αντίστοιχων μηνιαίων χρεώσεων που αφορούν τις διακοπείσες Υπηρεσίες για το χρονικό διάστημα που δεν λαμβάνει τις Υπηρεσίες αυτές για τους προαναφερόμενους λόγους. Εφόσον η διακοπή αφορά μόνο σε μέρος των Συνδρομητικών Υπηρεσιών, η μείωση πρέπει να είναι ανάλογη του ποσοστού της διακοπής της παροχής ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού προγράμματος επί των συνολικώς οφειλόμενων υπηρεσιών, ανάλογα με το Πακέτο που ο Συνδρομητής έχει επιλέξει, λαμβανομένου υπόψη του κόστους των υπηρεσιών που διακόπηκαν σε σχέση με το συνολικό κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών.
4.5 Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει στους απαραίτητους, κατά την κρίση της, απομακρυσμένους ή και επιτόπιους ελέγχους προκειμένου να διαπιστώσει την ορθή χρήση των Συνδρομητικών Υπηρεσιών σύμφωνα με τους παρόντες όρους και την κείμενη νομοθεσία.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

8 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Όταν η εταιρεία δεν μάς παρέχει αυτά που πρέπει εμείς η πελάτες, τι κάνουμε, Όταν δύο μήνες μετά την σύνδεση και του κινητού μου και δεν έχω σήμα μέσα στο σπίτι, απλά!! Σας αλλάζουμε οκ, τέλος τα ψέματα!

  2. Το ίδιο έπαθα και εγώ μου προσφέραμε αρχές Μαΐου σταθερό με ίντερνετ και τηλεόραση και 2 γραμμές κινητών. Τα κινητά συνδέθηκαν αμέσως αλλά χωρίς σήμα έπρεπε να βγαίνω στην βεράντα, και το σταθερό δεν συνδέθηκε ποτέ μέχρι τέλος Ιουλίου που αποχώρησα οριστικά αφού η δικαιολογία κάποιου στις ενοχλήσεις μου ήταν τώρα μας φτιάχνει ο κοσμοτε το καλώδιο??? Κατόπιν της αποχώρησης μου έστειλαν λογαριασμό μη εξυπηρετήμενης επιδότησης λέει ότι δεν είχα σήμα και ότι δεν συνδέσανε ποτέ το σταθερό δεν λέει οπότε θα τα πάω στον συνήγορο του πολίτη ζητώντας αποζημίωση για την τρίμηνη ταλαιπωρία

  3. Αυτες ειναι οι τιμες αν υπαρχει ενεργο συμβολαιο;αν εχει ληξει το συμβολαιο;

  4. Οι υπηρεσίες σας δεν δικαιολογούν αυτά που πληρώνουμε. Δεν μπορείτε να λέτε στους πελάτες σας συνδέσετε καλώδια κτλπ
    Εμείς σας πληρώνουμε για μην έχουμε να κάνουμε τίποτα. Πρώτα το Mega και τώρα Antenna και Makedonia tv. Εγώ έχω προβλήματα με το διαδίκτυο το οποίο δεν επιλησατε χάνετε το σήμα έτσι Από τότε που μπλέξαμε με την wind τα πράγματα έχουν χειροτερέψει
    Εγώ προσωπικά θα ψάξω για άλλον πάροχο αλλά να ξέρετε κάτι ότι η καλύτερη και η χειρότερη διαφήμιση είναι το word of mouth

  5. Μας έχουν. 15 χρόνια με τον ίδιο πανάρχαιο εξοπλισμό και Λοράν τους ζητήσαμε καινούριο αποκωδικοποιητή γιατί ο παλιός έχει πρόβλημα, ή απάντησή τους ήταν να έρθει τεχνικός, τον οποίο θα πληρώσω εγώ λέει, για να δει/επισκευάσει τον παλιό αποκωδικοποιητή!

  6. Αντί νά μας λέτε τι θά κάνετε εσείς όταν μας αφήνετε χωρίς εξυπηρέτηση για μεγάλο διάστημα η γιατί το τεχνικό σας τμήμα είναι ανεπαρκές και πρέπει να περιμένουμε άλλη μια εβδομάδα νά τηλεφωνήσει ο (ειδικός) για να έρθει στον χώρο μας να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες για νά μήν μας πρήζεται καί να μας ανεβάζετε τή πίεση Η θά δέχεστε τις σ
    συνέπειες!!!!ΑΥΤΑ . _

  7. ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
    ΕΙΜΑΙ ΕΞΙ ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΠΑΙΡΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ. ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.