Οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών ακολουθούν διάφορες τακτικές, ανάλογα την περίπτωση, για να μπορέσουν να βγουν λάδι. Έχουμε δει αμέτρητα περιστατικά, αλλά το τελευταίο που εντοπίσαμε στο reddit είναι ένα από τα πιο παράξενα και αδιανόητα.
Ένας χρήστης δημοσίευσε ένα από τα γνωστά χαρτιά με τις απειλές περί νόμιμων ενεργειών και τα λοιπά. Το θέμα εδώ δεν είναι το χαρτί που απλά του βάζεις φωτιά και το πετάς σε έναν μεταλλικό κάδο – στο σπίτι σου. Το θέμα είναι γιατί έλαβε το χαρτί αυτό.
Σύμφωνα με τον ίδιο, επί έναν μήνα αντιμετώπιζε προβλήματα στη σύνδεση του, η εταιρεία τον είχε κάνει μπαλάκι μεταφέροντας συνέχεια την ημερομηνία επισκευής. Τελικά ισχυρίστηκαν ότι το έφτιαξαν, αλλά κάτι τέτοιο παρά αλήθεια ήταν.
Όταν ο χρήστης τους ενημέρωσε για τις υποχρεώσεις τους ως πάροχο, άρχισαν να προβάλουν δικαιολογίες μπας και τα μπαλώσουν. Ο τύπος όμως σηκώθηκε και έφυγε, πήγε σε άλλη εταιρεία, και σε σύντομο διάστημα είχε σύνδεση η οποία λειτουργούσε όπως θα έπρεπε.
Τελικά, η εταιρεία των χρέωσε 35 ευρώ με έναν χωρίς λόγο φουσκωμένο λογαριασμό που αφορούσε τον μήνα που πέρασε χωρίς σύνδεση, 153 ευρώ τέλη διακοπής – για την οποία φταίει η κακή εξυπηρέτηση, και 70 ευρώ για λόγο που παραμένει άγνωστος για τον ίδιο.
Μιλάμε για την τρέλα την ίδια – σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του ίδιου. Δεν στάθηκαν ικανοί να τον εξυπηρετήσουν, αναγκάστηκε και πήγε σε άλλη εταιρεία που τον εξυπηρέτησε άμεσα, τον χρεώνουν τα “νόμιμα” τέλη διακοπής, τον μήνα που δεν χρησιμοποιούσε τις υπηρεσίες τους, αλλά και ένα άκυρο ποσό; Ποια είναι η άποψη σας;
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Παρόμοιο περιστατικό συνέβη και σε μένα από την Vodafone.Δυο μήνες χωρίς σταθερο και Ίντερνετ στο γραφειο(σε νησί ).Επικοινώνησα αρκετές φορές και έστειλαν τεχνικό ύστερα από ένα μήνα και σε δυο μέρες πάλι τα ίδια .Έφυγα κ πήγα σε άλλο πάροχο και τους ενημέρωσα ότι δεν θα πληρώσω τους δυο μήνες . Με πήραν από τη Vodafone και μου είπαν να πάω σε υποκατάστημα και να θέσω γραπτώς το παράπονο μου.Μετά από λίγο καιρό μου έστειλαν απάντηση που έλεγε ότι απορρίπτεται .
Δεν τους έχω πληρώσει γιατί για δυο μήνες δεν είχα σταθερο και Ίντερνετ στο ταξιδιωτικό πρακτορείο .
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ με την Wind. Πάνω από 1 μήνα στο λογιστικό μου γραφείο είχαμε συνεχείς αποσυνδέσεις. Έστειλαν τεχνικούς άπειρες φορές χωρίς τελικά να κάνουν κάτι. Αποφάσισα λόγω των ημερών ( φορολογικές κλεισίματα κλπ) και πήγα σε άλλη εταιρεία. Και μου εστειλαν 335 ευρώ ακυρωτικά τέλη πρόστιμο λόγω του ότι (με ανάγκασαν) να φύγω. Αλλά εάν το συνεχίσουν θα πάρουν καταγγελία για διαφυγοντα κέρδη κλπ με μάρτυρες καμία 50αρια πελάτες. Έτσι τελικά θέλουν.
Οι ταχύτητες στην Ελλάδα είναι τόσο χαμηλές σε σχέση με άλλες χώρες που απορώ πως δεν έχει γίνει ακόμα επανάσταση. Είμαστε Ελλαδιστάν. Αν ήμουν πρωθυπουργός θα τους είχα στρώσει για τα καλά. Χώρες τριτοκοσμικες είναι πιο μπροστά από εμάς. Ντροπή και αίσχος.
Διαβαστε τους ορους, και τα ΦΕΚ.
Προστατευεστε και βαση ΦΕΚ και βαση ορων.
Πιο συγκεκριμενα υπαρχει πεδίο που αναφερει οριο ημερων και αν η βλαβη ειναι υπαιτιοτητα της εταιριας η με υπαιτιοτητα της εταιριας, βαση κ μονο αυτου υπάρχει και μνημονευεται η ακυρωση του συναφθεντος συμβολαιου.
2 Γνωστοι μου ετυχαν της ιδιας κοροιδιας 2 βδομαδω τουλαχιστον εκαστος.
Ο ενας Vodafone και ο αλλος οταν ακομα υπηρχε Forthnet.
Και στους 2 εσταλη παρομοια φυλοστοκα, εγινε φιλικη επικοινωνια με καταγραφη στοιχειων επικοινωνιας οτι αυτο που κανουν ειναι καταχρηστικο και παρανομο καθως υποχρεωθηκαν να σπασουν το συμβολαιο λογω υπαιτιοτητας τους και αναξιοπιστιας τους και οτι αν συνεχιζαν θα γινοταν γραπτη αναφορα με την ακριβη περιγραφη, το συνολο των επικοινωνιων και την εριστικη φυλοστοκα που ζητα και τα ρεστα, οπως και εγινε, και φυσικα δικαιωθηκαν και οι δυο, αλλιως θα ειχα αλλαξει μαζι τους ηλιακο συστημα.
Διαβαστε ορους, και ξεκινηστε να απαιτειτε, δεν ειστε επαιτες, πληρωνετε και απαιτειτε!
Προς τους επαναστάτες του καναπέ εδώ μέσα, προσέξτε να μη σκίσετε κανένα καλσόν. Οι εταιρείες αυτές έχουν μόνιμους δικηγόρος στα νομικά τους τμήματα. Δεν τις τρομάζουν τα εικαστικά έξοδα, γιατί τους δικηγόρους τους πληρώνουν ήδη με τον μήνα.
Όσο για τις κακές τους υπηρεσίες, η ΕΕΤΤ πρόσφατα “αυστηροποιησε” τις προδιαγραφές για το τι ορίζεται ως “αποδεκτή” υπηρεσία από την πλευρά του παρόχου. Ούτε λίγο ούτε πολύ, κάποιος θα πρέπει πλέον να έχει κάτω από 1mbps ταχύτητα στο ίντερνετ και για μεγάλα διαστήματα, ώστε να θεωρηθεί εύλογη η μονομερής διακοπή του συμβολαίου από την πλευρά του πελάτη. Επιπλέον, η απόδειξη της κακής ποιότητας της σύνδεσης βαραίνει τον πελάτη. Δεν αρκεί ο λόγος του περί κακής υπηρεσίας για να δικαιούται να σπάσει το συμβόλαιο ατελώς, πρέπει να αποδείξει ότι έχει μονίμως κάτω από 1 Mbps.
Ξανά, όλα αυτά είναι με τις ευλογίες της ΕΕΤΤ και μιας σειράς από κυβερνήσεις. Εσείς κάψτε όμως ελεύθερα τα εξώδικα που σας στέλνουν οι εταιρείες και απειλήστε τις με αγωγές για να μάθουν να τα βάζουν μαζί σας.
Ωραίος Λάμπρο. Είχα αντίστοιχη εμπειρία τους κάλεσα μετά από 2 εβδομάδες με διακοπές στο ίντερνετ ήρθε τεχνικός. Το θέμα συνέχισε όμως. Κάλεσα ξανά και αποχώρησα χωρίς ποινή και διαγραφή λογαριασμών.
Δεν είπα ότι δεν μπορεί κάποιος να αποχωρήσει και να αλλάξει πάροχο χωρίς ποινή. Απευθύνθηκα στους επαναστάτες Ελληνάρες που καίνε τα εξώδικα και απειλούν τους παρόχους με αγωγές. Αυτοί στο τέλος πληρώνουν τα νόμιμα (με τους νόμιμους τόκους ασφαλώς) και μένουν με κακές υπηρεσίες, όσο καιρό το παίζουν νταήδες και καμπόσοι.
Αν όμως πας από την αρχή με το καλό, στις περισσότερες περιπτώσεις μετά από μερικές προσπάθειες και αιτήματα στο τεχνικό της τμήμα η εταιρεία θα επιτρέψει στον πελάτη να αποχωρήσει χωρίς ποινή. Εξάλλου είναι μικρή η αγορά τηλεπικοινωνιών. Αν φύγεις σήμερα από μία εταιρεία για ένα προϊόν, είναι πολύ πιθανό να επιστρέψεις σύντομα στην ίδια εταιρεία για ένα άλλο προϊόν.
Το ιδιο επαθα κι εγω τωρα με Vodafone. Έφυγα απο Cosmote για πιο φθηνα και οταν ενεργοποιηθηκα στη Vodafone δεν ειχα ουτε σταθερο ουτε ιντερνετ. Περασε απο τεχνικους ΟΤΕ και παλι δεν ειχα τηλεφωνο, οποτε μετα απο 10 μερες αποφασισα να γυρισω Cosmote.
Μετα απο αλλη 1 βδομαδα με πηρε μια αγενεστατη υπαλληλος απο Vodafone να μου πει οτι επειδη εφυγα χρωσταω 120 ευρω. Οταν της ειπα ναι αλλα δεν ειχα τηλεφωνο κ γι αυτο εφυγα, αρχισε να φωναζει και να βγαζει τα ψυχολογικά της λες και ημουν ο αντρας της οποτε της το έκλεισα στη μουρη.
Τωρα δεν ξερω αν μπορω να προστατευτω καπως η αν πρεπει να πληρωσω….
Το ίδιο συνέβη και σε μένα από ΝΟΒΑ ,πήγα σε wind ,που Λεόν στην ουσία είναι ίδια εταιρεία πλέον,δεν είχα ίντερνετ του ζήτησα φαιμπερ ,δεν είχαν και έστειλα καταγγελία και φυσικά αποχώρησα από την εταιρεία ,μου έστειλαν χαρτί από δικηγόρο και ζητούν κα πληρώσω ποινή στον τον τρέχον μήνα και μια επισκευή που είχε γίνει το 2018,εν έτος 2022,που φυσικά μετά από τόσα χρόνια δεν ξέρω αν έγινε ποτέ,τόρα στην wind δεν έχω πρόβλημα και με τα ίδια τα χρήματα με την προσφορά τρεχω με 200 φαιμπερ, ευχαριστούμε για τον χρόνο σας
Στον αλλο τον τρόμπα τον νοικοκυραιο λες οτι δεν εχεις τηλεφωνο κ οτι εφυγες απο το συμβολαιο για αυτονοητα πραγματα, και βγαινει να σε κατηγορησει και να κανει τον εξυπνο για το τι ειναι κακη υπηρεσια κ τι οχι… Μετα απορούμε..
Εγώ έκανα χτες σύνδεση σταθερό ίντερνετ και θέλω σήμερα να φύγω αφού κάνει διακοπές και εργάζομαι από το σπίτι ,το είχα πει από την αρχή ότι το θέλω για τη δουλειά μου.
Και μου λένε θα πληρώσεις 186 ευρώ .
Τι θα γίνει αν δεν τους πληρώσω τίποτα ?
Γιατί το συμβόλαιο γράφει ότι έχει κανείς 14 μέρες δικαίωμα να αποχωρήσει.