Όπως το έθεσε ο Kirk Hamilton: ” Το The Hobbit μοιάζει σαν ένα video game. Αυτό δεν είναι καλό.”

Γυρισμένο και προβαλλόμενο στα 48 καρέ ανά δευτερόλεπτο, μια διαδικασία που υποτίθεται θα φέρει την επανάσταση στο κινηματογράφο, το The Hobbit ήταν αφόρητα ενοχλητικό για κάποιους, σχολιάζοντάς το ως  σαπουνόπερα ή ως μια κακώς βελτιστοποιημένη εικόνα σε μία LED τηλεόραση.

Γιατί λοιπόν οι παραπάνω απόψεις δεν επηρεάζουν τον James Cameron, ο οποίος ετοιμάζεται να γυρίσει το επόμενο έπος του, το Avatar 2, στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο ; Μπορεί να εκπλαγείτε, στην πραγματικότητα.

Ο Peter Sciretta, ιδρυτής και αρχισυντάκτης του κινηματογράφου blog Film αναφέρει, ότι η υπερ-ρεαλιστική εμφάνιση του Hobbit προέκυψε από ένα  ’’περίεργο’’ μίγμα CG υλικού ( φτιαγμένο σε υπολογιστές ) σε συνδυασμό  με τους πραγματικούς ηθοποιούς, το οποίο παρουσιάστηκε σε υψηλότερο ρυθμό προβολής. Όπως μπορεί κάποιοι να έχετε παρατηρήσει, υπάρχει συχνά μια άσχημη αντίθεση μεταξύ του CG υλικού και των πραγματικών ηθοποιών, καθώς και των σκηνικών, η οποία επιδεινώνεται στον υψηλότερο ρυθμό προβολής, εφόσον δίνεται το περιθώριο στο μάτι να δει πιο ρευστά την εικόνα. Ακόμη όμως και στην 24fps έκδοση του The Hobbit, αρκετά προβλήματα είναι εμφανή.

Games vs. Film

Είναι λογικό όμως να κατηγορήσουμε το HFR ( τον υψηλότερο ρυθμό καρέ ), επειδή αναδεικνύει τις ατέλειες της ταινίας ;

O  Sciretta δήλωσε, ότι το The Hobbit μπορεί να ήταν απλά η λάθος ταινία για την εισαγωγή του υψηλού ρυθμού καρέ (HFR) στις μάζες. Το Avatar 2 είναι μια τελείως διαφορετική ιστορία.

Νομίζω, ότι αν ο James Cameron αποφασίσει να γυρίσει τα Avatar 2 και 3 στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο, οι θεατές θα ενθουσιαστούν από το αποτέλεσμα. Το Avatar βασίζεται κατά 85 με 90% στους υπολογιστές, οι οποίοι αναλαμβάνουν να ζωντανέψουν τον κόσμο. Εκεί θα φανεί η πραγματική σύγκριση με τα video games.

Όμως, σε αντίθεση με την περίπτωση του The Hobbit, η παραπάνω σύγκριση μπορεί να αποτελεί κομπλιμέντο, όταν εφαρμοστεί στο Avatar 2. Ο ρυθμός των καρέ στα  Video games ποικίλει, αλλά ακόμη και στα 60fps ( τον χρυσό αριθμό ), πολλά παιχνίδια δεν φαίνονται τόσο οικεία, όπως θα μπορούσε να φαίνεται μια HFR ταινία. Αυτό είναι πιθανό να οφείλεται στην υπολογιστή φύση των video games.

Έτσι, ενώ ο υψηλότερος ρυθμός προβολής θα μπορούσε να κάνει το Avatar να φαίνεται ακόμα περισσότερο σαν ένα video game, η εξάρτησή του από το CG θα μπορούσε τελικά να το σώσει από τα ζητήματα που μαστίζουν το The Hobbit.

 

Πηγή

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.