Σε πρόσφατη συνέντευξη στελεχών της Remedy, στο περιοδικό EDGE, αναφέρθηκε πώς ο κόσμος του Alan Wake και γενικότερα το σύμπαν του, είναι “άδειος” για να αναπτυχθεί ως ένας open world τίτλος. Ο Saku Lehtinen, art director της φιλανδικής ομάδας, είπε το εξής: “Ξεκινήσαμε μια προσπάθεια γράφοντας μια ιστορία όπου γεωγραφικά και χρονολογικά θα είχε κοινούς άξονες. Ακόμα και όταν γνωρίζαμε ότι φτιάχνουμε ένα γραμμικό τίτλο, θέλαμε να συνεχίζουμε σε αυτό το μονοπάτι. Έχω τη τύχη να έχω το χάρισμα, ώστε να νιώθω άμεσα τα συναισθήματα μιας τοποθεσίας και το πώς ο κόσμος ζει σε αυτήν και να το μεταφέρω κατευθείαν στην εκάστοτε δουλειά μου”.
“Από την λεπτομερέστατη δουλειά, που χρειάζεται για να φτιάξεις ένα κόσμο από το μηδέν και να προσπαθείς να το κάνεις έτσι, ώστε να δείχνει open world, εν τούτοις επιλέξαμε το διαφορετικό τρόπο. Σκεφτήκαμε ότι έχουμε έναν κόσμο τόσο αληθινό και ζωντανό, μολονότι άδειο. Έτσι, ας ξεκινήσουμε βρίσκοντας σημεία που να εμπνέουν την ομάδα -σημεία εκκίνησης- και να οδεύσουμε προς αυτή τη κατεύθυνση. Αν υπάρχουν θετικά πράγματα που είναι κατάλληλα για τη δουλειά μας, προχωρώντας θα τα αφήνουμε άθικτα. Και το “πετσοκόψαμε” μέχρι στο σημείο όπου νιώθαμε ότι ήταν σωστό για τα μέτρα και τα σταθμά του Alan Wake” δήλωσε χαρακτηριστικά ο art director του Alan Wake.
Το ψυχολογικό θρίλερ της Remedy είναι διαθέσιμο για Xbox 360 και PC.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Αυτοί ξέρουν καλύτερα.Το αλάνι αγαπήθηκε για το σενάριο και την ατμόσφαιρά του κι αν αλλάξει κάτι απο την συνταγή ίσως να αλλοιωθεί το αποτέλεσμα.
φαινεται ενας διχασμος στο αν πρεπει να χρησιμοποιησουν την ιδια συνταγη ή να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο